Informatii despre hotel
Enotel Magnolia este la aproximativ 15 minute de port, chiar in centrul orasului Funchal, direct pe o strada principala, la cam 1,5 km de plaja cu pietris. In imediata apropiere se afla diverse cluburi de noapte, baruri, locuri de facut cumparaturi si restaurante.
Descrierea hotelului
Cladire principala si adiacenta, hol cu receptie, lifturi, schimb valutar, restaurant, lobby bar, sala de conferinte, curatatorie chimica, gradina de iarna. Piscina in aer liber, bar la piscina si terasa cu sezlonguri, umbrele si prosoape gratuite.
Descriere camere
Camera dubla: baie/toaleta (uscator de par, halate de baie), aer conditionat, telefon, minibar, TV/satelit, seifAlte tipuri de camere (daca nu se specifica altfel, camerele au facilitatile de mai sus)Camera dubla, vedere la mare: mai spatioasa, vedere la mare, majoritatea au balconCamera dubla, superioara, cu balcon: mai spatioasa, facilitati pentru prepararea de ceai si cafea, balcon. Intr-o cladire linistita de alaturi.
Divertisment
Seri distractive, seri ocazionale de folclor si seri cu muzica live.
Mese
Mic dejunBufet mic dejunDemipensiuneMic dejun si cina tip bufet
Plaja
Piscina publica Lido aproximativ 1200 m (taxa de intrare), plaja mica de piatra naturala Praia do Gorgulho aproximativ 1500 m.
Activitati sportive
Gratuit: fitness, tenis de masa.Contra cost: biliard, parcul Quinta Magnolia din apropiere, cu terenuri de tenis, squash si loc de joaca pentru copii.
Copii
Patut gratuit (la cerere).
Carduri
VISA, EC/MC, Amex, Diners Club.
Site-ul web
http://www.enotelquintadosol.com/
Wellness
Gratuit: piscina interioara, sauna, jacuzzi, baie turceasca.Contra cost: masaje, diverse tipuri de proceduri de infrumusetare si relaxare.
Internet
Gratuit : Wi-Fi in hotel.
Handicap
La cerere, mai multe camere adaptate pentru clienti cu dizabilitati, circulatie fara bariere in zona.
Categoria oficiala
4 stele
Nota
La hotel se percepe o asa-zisa taxa ECO (2 €/persoana de la 13 ani/zi, max. 14 €/sejur). Aceasta taxa nu este inclusa in pretul turului si trebuie platita de catre client direct la receptia hotelului.Sfera si calitatea serviciilor si activitatilor mentionate mai sus pot fi afectate de introducerea unor eventuale masuri de igiena sau antiepidemie in destinatia data.