zE('webWidget:on', 'chat:end', function() { wc_chat_ypbib("Chat","New Chat Session"); });
Intrebări frecvente

1. Ce modalitati de plata sunt disponibile?

-> se poate achita prin transfer bancar in conturile deschide la Banca Transilvania si ING in moneda RON sau EUR, numai dupa ce se primeste o factura proforma sau fiscala din partea ROJU.ro
-> pentru o plata si o confirmare rapida, se poate emite un link de plata care se poate primi in sms, pe whatsapp sau e-mail si turistul completeaza personal, datele cardului pentru a finaliza online tranzactia; ca orice plata normala pe internet
-> in momentul rezervarii online se poate opta pentru plata online si astfel se achita prin introducerea datelor de card bancar (date procesate de MobilPay si Banca Transilvania care raman criptate si nimeni nu le poate vizualiza)
-> cash la ghiseul bancilor sus mentionate si in baza facturii emise, unde se vor putea observa si conturile bancare aferente
-> cash la unul din sediile Jackob Travel & ROJU
-> online prin cardurile de vacanta doar pentru serviciile de turism intern (in interiorul Romaniei), servicii care pot include transport, cazare si servicii de masa
-> fizic folosind cardul de vacanta pentru serviciile pe teritoriul tarii noastre

2. Cum pot sa aflu conditiile de calatorie dintr-o anumita tara?

Conditiile de calatorie dintr-o tara de destinatie se pot afla accesand www.mae.ro, la Consulatul tarii de destinatie sau la Ambasada acesteia; ori prin intermediul agentilor de turism roju.ro
Agentia de turism nu este responsabila pentru conditiile de calatorie, deoarece aceasta situatie cade in sarcina turistului si pot surveni modificari de la zi la zi.

3. Cand e bine sa rezervam o vacanta?

Perioada in care este cel mai bine pentru o rezervare a vacantei este in Noiembrie deoarece in aceasta luna se da START reducerilor la vacante prin Targul de Turism.
In acelasi timp recomandam reducerile early booking care se regasesc in lunile de iarna dintre Noiembrie si Martie, iar cu fiecare luna in parte reducerea fiind din ce in ce mai mica.
Aici vorbim de Early Booking incepand cu un discount de 35% si pana in Martie acesta ajungand la 5%.
Totodata reducerile Last Minute pot fi o optiune insa trebuie verificat pe www.roju.ro zilnic toate ofertele.
Platforma agentie de turism ROJU este in timp real si astfel orice oferta si orice zbor charter pot fi consultate in timp real inclusiv cu reducerile aferente.

4. Cum putem sa ne recumperam banii in caz ca nu mai putem sa mergem?

Contravaloarea vacantei se poate recupera doar in situatii de imbolnavire inainte de plecarea in vacanta, in cazul unui deces inclusiv a unui membru de familie de gradul I, cat si a in situatia in care unul din membri a fost dat afara de la locul de munca. Insa aceste situatii de rambursare se pot derula doar in momentul in care exista incheiata o asiguare de calatorie de tip Storno cu acoperire medicala inclusa.

Asigurarea Storno se poate incheia doar in ziua in care se rezerva vacanta, iar ulterior aceasta asigurare nu mai poate fi incheiata si riscul anularii nu mai poate fi luat in calcul.
Aceasta asigurare are un cost aproximativ de 135ron dar depinde de numarul de zile de vacanta si de destinatia pentru care se solicita acoperirea riscului.
O alta varianta prin care turistii isi pot recupera costurile vacantei in cazul in care nu mai pot sau nu mai doresc sa mearga nu exista.

5. Cum aflam termenele de plata?

Termenele de plata se pot observa in momentul rezervarii pe website sau pe factura proforma / fiscala primita.
Ca reguli generale poate fi luat in calcul procentul de 30% in momentul rezervarii ca fiind obligatoriu pentru ca o rezervare sa devina valabila si diferenta de 70% cel tarziu cu 31 de zile inainte de data intrarii.
Insa aceste termene pot varia in functie de hotel, destinatie si perioada.
In situatia in care vacanta are check in in mai putin de 30zile de la data rezervarii, plata integrala devine obligatorie in ziua rezervarii.

6. Ce excursii optionale putem face la fata locului?

Agentia noastra va poate ajuta in organizarea excursiilor optionale in functie de activitatile pe care doriti sa le faceti la destinatie.

Exista excursii optionale care includ vizitarea celor mai importante obiective turistice si culturale sau activitati precum scuba diving, zbor cu balonul sau plimbare cu catamaranul.

De la o destinatie la alta si in functie de ce va doriti sa vedeti, va putem recomanda si rezerva excursiile optionale cele mai potrivite.

Puteti solicita agentilor de turism roju.ro lista de excursii optionale pentru sejurul in care urmeaza sa mergeti.

7. Cum aflam vremea in perioada dorita la destinatie?

Fiecare destinatie turistica are perioade specifice cand vremea este mai calda sau mai rece, sezon uscat sau sezon ploios.

Vremea este schimbatoare si niciun sezon nu seamana cu celalalt, motiv pentru care nu putem decat sa ne raportam la informatiile despre vremea din sezonul trecut si sa stim care sunt sansele de soare/ploaie intr-o anumita perioada.

Va recomandam sa consultati siteuri de specialitate pentru calitatea vremii precum accuweather.com, insa trebuie sa aveti in vedere ca ea va fi mai predictibila cu o saptamana inaintea plecarii.

Puteti observa aspecte legate de conditiile meteo in destinatia dorita prin intermediul paginilor destinatiilor exotice, cat si a celor de city break.

8. Cum selectati hotelurile recomandate?

Pentru a fi la curent cu serviciile reale pe care un hotel le ofera, calitatea si facilitatile lor, consultam intodeauna recenziile cele mai recente pe care le avem de la fata locului, de la turisti care au mai fost deja sau de pe tripadvisor.

Ne implicam constant in infotripuri pentru a vizita hotelurile din ofertele noastre si pentru a cunoaste mai bine produsele pe care le oferim turistilor. Faptul ca mergem la destinatie si avem ocazia de a testa un hotel, ne ofera sansa ca ulterior sa facem cele mai bune recomandari.

In plus, recenziile pe care le primim de la turistii nostri sau cele ale altor turisti care au mers acolo si au scris o parere pe tripadvisor sau ne-au transmis direct propriile impresii, sunt si ele un criteriu in selectarea hotelurilor recomandate.

Nu mereu ceea ce vedem in poze reflecta si realitatea sau nu intotdeauna un hotel care oficial are clasificarea de 5 stele inseamna ca este mai bun decat unul de 4 stele. Noi recomandam ca inainte de a face o rezervare sa luati in calcul si hotelurile pe care noi le recomandam si parerile altor turisti care au experimentat deja acele servicii.

Pe roju.ro puteti observa la unele hoteluri nota generala care este formata din pareri pe care le comas am si din alte platforme online, totul pentru a veni in ajutorul alegerii hotelului preferat.

9. Ce inseamna "la cerere"?

Un hotel sau un pachet “la cerere” inseamna ca necesita reconfirmare.

Touroperatorul respectiv nu mai are camere in garantie si pentru o rezervare “la cerere” este nevoie ca el sa reconfirme cu hotelul disponibilitatea.

Uneori, pentru plecarile last minute este nevoie de plata integrala inainte de a face rezervarea si apoi se asteapta raspunsul touroperatorului privind confirmarea/infirmarea camerei respective.

In situatia in care un pachet/hotel rezervat si achitat nu se confirma, doar dupa ce primim infirmarea rezervarii, puteti alege alt pachet/hotel cu statusul “disponibil” sau veti primi integral suma achitata.

10. Ce inseamna oferta speciala si cat dureaza?

Ofertele speciale sunt discounturi oferite de hoteluri sau de touroperatori pentru vanzarea unor anumite produse turistice, dintr-o perioada specifica. Ele nu au un termen limita pana la care sunt valabile si pot fi oprite fara sa stim dinainte.

Recomandam ca la toate ofertele speciale sa nu stati foarte mult pe ganduri pentru ca ele au numar de locuri limitat si un discount destul de bun de care puteti beneficia.

11. La ce se refera asistenta turistica?

Pentru toate pachetele charter avion este inclusa si asistenta turistica.

Inainte de a pleca in vacanta veti primi datele de contact ale ghidului de la destinatie cu care veti tine legatura pentru orice situatii: transferul de la hotel la aeroport, excursii optionale, recomandari locale etc.

El va fi persoana dumneavoastra de contact pe toata durata sejurului.

Asistenta turistica poate fi in limba romana sau engleza, insa de cele mai multe ori, poate fi un ghid local vorbitor de limba romana.

12. La ce vacante avem transferul asigurat?

Transferul aeroport-hotel-aeroport este asigurat pentru toate pachetele charter avion.

In cadrul ofertei veti vedea specificat ca sunt incluse: bilete de avion, transfer, asistenta turistica si sejur la hotelul ales.

Transferul asigurat se va efectua cu autocar fiind un transfer de grup daca nu se specifica altfel.

Transferul de grup inseamna ca fiecare turist din autocar va fi lasat la hotelul ales in ordinea de pe lista de parcurs si la retur se va derula transferul in ordinea inversa, ultimul pasager lasat la hotel, primul preluat.

13. Daca imi pierd bagajul cum pot sa il recuperez?

In cazul nefericit al unui bagaj pierdut trebuie sa depuneti o cerere in aeroportul de sosire.

Ea se numeste “Property Irregularity Report” (P.I.R.)  si trebuie sa includa datele tale de identificare, ale zborului și ale bagajului înregistrat, precum și datele necesare identificării acestuia (tipul geamantanului, culoare, dimensiuni si ce obiecte personale aveati in bagaj, etc.).

Ulterior vei fi contactat cu un raspuns din partea companiei aeriene.

Daca acesta nu va fi gasit, tine cont ca pentru despagubire va fi nevoie sa ai si tichetul de îmbarcare, eticheta bagajului, listă cu obiectele din bagaj însoțită de dovada valorii acestora prin documente fiscale, listă cu obiectele de strictă necesitate achiziționate pentru a le înlocui pe cele pierdute însoțită de dovada valorii acestora. Dacă nu poți proba valoarea obiectelor din bagajul pierdut, se acordă o despăgubire în funcție de greutatea bagajului (aprox 20 Euro/kg).

In plus, pentru a fi protejat in aceasta situatie, iti recomandam o asigurare de calatorie care te va acoperi mult mai usor si mai rapid intr-o astfel de situatie.

Asigurarea se poate selecta in pasul final de plata sau solicita separate in ziua efectuarii rezervarii, sau cel tarziu cu o zi inainte de plecare.

14. De ce cresc preturile in fiecare an?

Motivele pentru care tarifele vacantelor cresc in fiecare an se datoreaza mai multor factori:

 Cresterea inflatiei (costurile cresc pentru furnizori, automat cresc si preturile catre turisti)

 Criza de energie si scumpirea accelerata a combustibililor care au dus si la cresterea preturilor biletelor de avion, bilete de autocar, tren, ferry s.a.m.d

 Contextul economic international incert;

– Pentru vacantele internationale in spatial non-UE, intarirea fara precedent a dolarului a determinat cresterea preturilor la vacante (minim 10% doar de aici).  

 Cererea mare din piata care a dus la ajustarea preturilor. In acelasi timp, si oferta mai mica decat inainte de pandemie, dat fiind ca unii furnizori de turism au disparut de pe piata, unele companii au anulat anumite rute sau au scos din uz unele avioane, ori nu mai au personal, etc.

15. Conturi Bancare

Nume fiscal: TRUBADURUL SRL (ROJU.ro by JACKOB TRAVEL)

Codul fiscal: RO1648087

Reg. Comertului: J17/668/1992

Sediul 1: Galati, Str.Brailei, Nr.187, Bl.A, Ap.4, C.P.: 800595
Sediul 2: Galati, Str.Brailei, Nr.140D-S2, C.P. 800365

 

1. ING - Galati

a. RO32INGB 0000 9999 01636240 - RON

b. RO82INGB 0000 9999 07107983 - EUR

 

2. Banca Transilvania - Galati

a. RO94BTRLRONCRT 0453627001 - RON

b. RO44BTRLEURCRT 0453627001 - EUR

 

Adresa

• Str. Brailei nr. 187, Bl. A, Ap. 4, Galati (bloc turn, parter - zona Neacsu)
• Str. Brailei nr.140D, Tiglina 2 - parter, Galati (langa Arcada Company)

Program de lucru

Luni-Vineri: 09:30-17:30

Sambata: Online

Duminica: Online

Mobil

E-mail

Te rugam sa introduci un nume
Te rugam sa introduci un email valid

Folosește motorul de căutare pentru oferte în timp real!

Abonează-te la Newsletter ROJU.ro!

Vrei să primești vacanțe personalizate dar și tipsuri pentru călătorii?

Vezi destinațiile vizitate de Roju.ro. Urmărește-ne pe: