Turkish Airlines

 Turkish Airlines Logo

1. Despre Turkish Airlines

La Turkish Airlines, siguranța este prioritatea numărul unu la toate nivelurile organizației. Siguranța este un activ indispensabil, o parte integrantă a valorilor corporative Turkish Airlines , care nu este niciodată compromisă. Siguranța de asemenea, joacă un rol important în furnizarea unei funcționari eficiente, eficace și durabile de transport aerian. Este extrem de important ca toate nivelurile în cadrul Turkish Airlines oferă un angajament, în conformitate cu cele mai bune din industrie.

2. Istoric Turkish Airlines


1933
  • "Airlines Administrația de Stat" funcționează sub supravegherea Ministerului Apărării Naționale fapt stabilit pe 20 mai.
  • Bugetul inițial al organizației, condusă de unul dintre primii aviatori turci domnul FESA Evrensel a fost de 180 de mii de lire turcești, precum și organizarea angajatilor si anume un total de 24 persoane compus din șapte piloți, mecanici, opt ofițeri și un operator radio.
  • Prima flota compusa din 2 King Birds (cu 5 locuri), 2 Junkers F-13 (cu 4 locuri) și un ATH-9 (cu 10 de locuri).
  • 1934
  • Pilotul ofiter comandant retras Aynî Bey a înlocuit poziția domnului Evrensev ca director general.
  • 1935
  • Administrația a început activitatea în cadrul Ministerului Lucrărilor Publice, care, la momentul acela a fost numit "Nafia Vekâleti".
  • 1938
  • Dl Sevket Ari a devenit directorul general.
  • Cu noile achiziții de aeronave, numărul de avioane din flota a crescut la opt, numărul de locuri a ajuns 64 și bugetul a fost majorat la 1 milion de lire.
  • 1943
  • 6 avioane D-Havilland Domini s-au alăturat flotei.
  • 1944
  • Cu un adaos de 5 Junkers 52, capacitate de relaxare a fost majorata la 185.
  • 1945
  • Cu un adaos de 30 Douglas DC-3 și 3 C-47, numărul de aeronave din flota a ajuns la 52 și capacitatea de relaxare a fost majorata la 845. Astfel, numărul de orașe de zbor, care la inceput au fost in numar de trei la momentul respectiv, a crescut la 19 orașe.
  • 2003
  • Serviciul din New Delhi a început pe 18 septembrie, și în Turcia, zborurile către Sivas au început pe data de 17 octombrie.
  • Serviciile între Istanbul și New Delhi au realizat un parteneriat cu Air India pe 3 noiembrie, acum este acoperit de un acord code share semnat cu Air India.
  • Pe 9 decembrie, ticketing electronic a început și au fost adoptate proceduri de check-in online.
  • 2004
  • De asemenea, în luna septembrie, Turkish Airlines a inaugurat "relațiile cu clienții online Service Center" pentru ca clienții sa isi poata înregistra opiniile și plângerile folosind site-ul companiei aeriene www.turkishairlines.com.tr.
  • Potrivit raportului anual publicat de Asociația Companiilor Aeriene Europene, în decembrie, THY a fost clasat pe locul doi între companiile aeriene AEA în ceea ce privește punctualitatea și au avut cel de-al doilea cel mai mic număr de reclamatii de bagaje.
  • Numărul de pasageri transportați a depășit 12 milioane de euro.
  • 2005
  • Raportul anual de audit al Autorității SUA Federală a Aviației (FAA) a finalizat în luna februarie a arătat că multe unități în întreținerea Centrului THY au operat cu zero (0) defecte.
  • Pe 27 martie, Casablanca a fost adăugata la rețeaua, urmată de Lisabona cu pe 7 iunie, Oslo pe 21 iunie și Astana pe 19 octombrie.
  • Dr. Temel Kotil a fost numit în funcția de director general al Turkish Airlines pe 18 aprilie.
  • Pe 14 iunie, zborurile din Istanbul și Antalya au fost inaugurate la Stansted Airport Londra.
  • În primele șase luni, Turkish Airlines a câștigat 27500000 TL profit înainte de impozitare.
  • Începând cu 1 noiembrie, un nou model de tarifare a fost pus în aplicare, beneficiind clienții.
  • Compania aeriană a făcut cea mai mare tranzactie de achiziție a aeronavelor în istoria sa prin adăugarea un total de 59 de aeronave pentru flota sa. Ordinele au inclus 36 A330-200, A321-200 și A320-200 de aeronave Airbus și 23 B737-800s Boeing.
  • A fost luata decizia de a adauga 23 de noi destinații internaționale.
  • La 28 noiembrie, THY HABOM A.S., THY TEKNIK A.S. și THY Eğitim A.Ș. Au fost stabilite.
  • 2006
  • Turkish Airlines a oferit un nou program cu patru tipuri diferite de carduri, fiecare cu diferite avantaje.
  • Aeronava 100 s-au alăturat flotei.
  • Rețeaua s-a extins rapid pentru ca multe rute noi au fost deschise; Ljubljana 16 ianuarie, Abu Dhabi 22 ianuarie, Dushanbe 26 ianuarie, Rostov și Sana pe 3 februarie, Donetsk pe 7 februarie, la Tabriz 15 februarie, Kazan în 28 februarie, la Belgrad pe 13 martie, Sankt Petersburg pe 15 martie, Helsinki, la 19 martie traseu Muscat (Doha) pe 24 martie de la Veneția în 31 martie, la Dublin pe 7 aprilie, Riga pe 19 aprilie Addis Abeba / Khartoum pe 22 aprilie, Ekaterinburg la 26 aprilie, Dneprepetrovsk pe 28 aprilie Mumbai pe 5 mai, Minsk pe 25 mai, Osaka de 14 iunie și, în final, Lagos pe 27 iulie.
  • În luna aprilie, Turkish Airlines a trecut cu succes la programul IATA Operational Safety Audit (IOSA), indicatorul de funcționare IATA, și a devenit primul Turcia "IOSA OPERATOR".
  • S-au început vânzările de bilete de telefon.
  • Oficiul de Design tehnic ITU-THY a fost înființat și au început operațiunile sale sub ITU Facultatea de Aeronautică și Astronautică.
  • Turkish Airlines a anunțat că va face upgrade semnificativ de catering, ceea ce duce la oferte noi și inovatoare în timpul zborului.
  • La 23 mai, o companie cu titlul comerciale Türk Hava Yollari Teknik A.Ș. a fost înființată cu capital real 271.325.800TL. Toate acțiunile au rămas în proprietatea Turkish Airlines.
  • Turkish Airlines a primit certificatul de calitate ISO 9001 pe 19 iunie 2000
  • În iunie, Directorul General Turkish Airlines Dr. Temel Kotil a fost numit membru al IATA.
  • In August au început zboruri directe către Singapore și Nairobi; serviciul Nairobi rezultă dintr-o înțelegere cu Kenya Airways.
  • Turkish Airlines a fost invitata să devină membra a Star Alliance pe 4 august
  • Un nou serviciu a fost lansat pe 18 august acela care să permită pasagerilor fără bagaj sa isi tipăreasca cărțile lor de îmbarcare cu ajutorul internetului.
  • Pe data de 9 decembrie, a fost semnat un protocol de acord cu privire la participarea în Star Alliance în cadrul unei ceremonii care a inclus Turkish Airlines și membrii Star Alliance existenti.
  • 2007
  • Traseul Nevsehir a fost deschis pe data de 8 martie, urmat de Batumi pe 29 mai, cu traseul Istanbul-Johannesburg-Cape Town a inaugurat în aceeași zi. În plus, Eskisehir a fost adăugată la 21 iunie, Medina pe 11 noiembrie și Istanbul-Hatay deschis pe 10 decembrie.
  • Turkish Airlines a primit "Premiul Național de Calitate" în aviație.
  • 2008
  • Turkish Airlines a adaugat o noua ruta in Anadolujet pe 23 aprilie, facand legatura intre Anatolia și Ankara mai ușor și mai economic.
  • Serviciu Alleppo a început pe 15 mai, urmată de Merzifon pe 23 iunie, Sinop pe data de 15 iulie, Birmingham pe 15 decembrie și, în final Bagdad pe 26 octombrie.
  • In aprilie Turkish Airlines a devenit al 20-lea membru al Star Alliance.
  • 2009
  • O nouă campanie de promovare a început cu sloganul, " ma simt ca un Star".
  • Noi rute interne și globale au fost deschise; Usak pe 12 ianuarie, urmat de Canakkale pe 19 ianuarie, Nairobi pe 23 februarie, Ufa pe data de 5 martie, Mashhad pe data de 15 martie, Dakar-Sao Paolo pe 5 aprilie, Benghazi pe 5 mai, Goteborg pe 29 iunie, Toronto pe 11 iulie, Lviv pe 27 iulie și, în final, Jakarta pe data de 3 august.
  • 2010
  • Alte destinații au fost adăugate: Bologna pe 1 martie, Dar es Salaam și Entebbe pe 14 iunie, Nakhchivan pe 24 iunie, Podgorica pe data de 8 iulie, Soci pe 25 mai, Accra pe 15 iulie și, în sfârșit Washington, DC in data de 7 noiembrie.
  • Skytrax, un site călător cu sediul în Marea Britanie,a evaluat site-ul Turkish Airlines Europa ca fiind cel mai bun in anul 2010.
  • 2011
  • Extinderea a continuat cu adaugarea rutelor spre Guangzhou pe 31 ianuarie, Shiraz pe 14 martie, Valencia pe 27 martie, Erbil pe 12 aprilie, Toulouse pe 16 aprilie, Malaga pe 27 aprilie, Genova pe data de 4 mai, Basra pe 11 mai, la Salonic pe 27 mai, Napoli pe 28 iunie, al Najaf pe data de 5 iulie, Kabul pe 9 iulie, Suleymaniah pe 18 iulie, Islamabad pe data de 21 iulie și, în final, Torino data de 2 august.
  • 3. Transportul animalelor la bordul aeronavelor Turkish Airlines

    Animale de companie Puteți lua animalele de companie pe biletele de avion Turkish Airlines. Pentru a face acest lucru, animalele de companie trebuie să aibă certificate de vaccinare și de sănătate în vigoare; de asemenea, sunt necesare permise de intrare, precum și orice alte documente solicitate de țările de tranzit.

    Animale de companie care nu sunt acceptate Următoarele rase canine sunt considerate periculoase și nu vor fi admise pe zborurile noastre: Terrier american Pitbull, American Staffordshire Terrier, bull terrier, Staffordshire Terrier taur, Tosa japonez, Dog Argentinian, doberman, pinscher doberman, Rottweiler

    Reguli privind transportul de companie
    • Pe avioanele noastre, atât în cabină cat si in cala pot fi transportate, doar pisici, câini, păsări cântătoare și mici (goldfinches, budgies, Insulele Canare), pot fi transportate ca animale de companie.
    • Este necesar ca toate permisiunile relevante trebuie să fie finalizate și aprobate cu 6 ore înainte.Cota de permis de transport pe animalele de companie variază în funcție de tipul de aeronavă.
    • Pasagerii care au animalele de companie trebuie sa aiba grijă de toate procedurile de acceptare la ghiseul de check-in pentru a verifica animalele de companie.
    • Certificatul de sănătate pentru animale de companie, documentele de vaccinare, precum și toate documentele relevante sunt necesare pentru a le prezenta pe toata perioada admiterii animalului la bord.
    • Animalele de companie sunt obligate să se prezinte la check-in cu un aspect sănătos, curat și bine-ingrijite. Orice animale de companie care pare nesănătos sau în condiții deplorabile nu pot fi acceptat pentru transport.
    • Animalul nu va fi inclus în bagajul gratuit al pasagerului, dar taxele de excedent de bagaj vor fi aplicate pentru greutatea combinată de animale de companie (împreună cu cușcă). Pasagerul va fi responsabil pentru toate costurile și cheltuielile aferente animalele lor de companie.
    • Pasagerii care călătoresc cu animale de companie in cuști trebuie să aibă "numele pasagerului , adresa, informații privind nr. de telefon, numărul animalului de companie, precum și numele animalului de companie", scrise de-a lungul etichetei atasate custii.
    • Daca documentele cerute de țara în care animalul se deplasează sunt insuficiente, animale de companie nu poate fi admis pe zborul respectiv.
    • Unele țări nu permit accesul pasagerilor care doresc sa călătoreasca cu animale de companie în scopuri de intrare, de ieșire sau de tranzit. Pentru mai multe informatii va rugam sa contactati cel mai apropiat birou de vânzări Turkish Airlines.
    • Dimensiunea permisa cuștii pentru animale de companie în cabină este 23x40x55 cm. Cusca nu trebuie să depășească o greutate totală de 8 kg. În cazul în care greutatea cuștii și animalul depășesc 8 kg, acesta poate fi transportat numai ca marfă.
    • Pisoi sau pui, care au varsta mai mica de 8 saptamani nu pot fi transportati.Pisoi sau pui între 8 săptămâni și 12 săptămâni poate fi transportati numai cu permisiunea expresă a medicului veterinar. Nu mai mult de 3 pisoi sau pui din aceeași mamă cu varsta între 8-24 săptămâni, care călătoresc în aceeași cușcă vor fi permisi pentru transport.
    • Animalele de companie care sunt gestante nu vor fi permise la bordul aeronavei.
    • Turkish Airlines nu este în nici un fel responsabila pentru orice deteriorare a stării de sănătate a unui animal în timpul transportului pe un zbor Turkish Airlines.
    • În cazul pasagerilor care sunt alergici la pisici, câini, sau păsări și pot dovedi alergie cu un raport medical care să ateste acest lucru, atunci animalele de companie nu vor fi permis în cabină.
    • Cușca trebuie să fie furnizata de către proprietarul animalului în cauză.
    • Nu sunt permise mai mult de două cuști pentru fiecare pasager. Dintre aceste cuști, una maxim este permisa să fie luata în cabină.
    • Câinii și pisicile, sau pisicile și păsările nu pot fi transportate in același avion. Câinii și păsările vor fi plasate în cabine separate sau cât mai departe posibil.
    • Pisicile care sufera de probleme respiratorii (Persian, Himalaya, birmane, etc.), trebuie să se încadreze în limitele de greutate și dimensiunile acceptate, se recomandă să fie luate în cabină.
    • Cainii care sufera de probleme respiratorii (pechinez, PUG, Sharpei, Tzu Shih, chow chow, buldog, Boston Terrier, Boxer, Bruxelles Griffin, mastiff, etc.), trebuie să se încadreze în limitele acceptabile, de greutate și dimensiuni, se de aceea se recomandă să fie luati în cabină.
    • Pasagerii care călătoresc cu câini ghid (inclusiv cei care însoțesc pasagerii din motive medicale, pentru persoane nevazatoare și pentru pasagerii cu deficiențe de auz, cât și câini ghid pentru suport emoțional) li se vor permite să aducă câinele lor ghid în cabina gratuit.
    • Pentru un caine ghid folosit pentru supot emoțional (caini special instruiti pentru acordarea de sprijin emotional si moral sau acordarea de asistență psihiatrică și beneficiu terapeutic proprietarilor acestora) li se permită în timpul zborului, un certificat medical valabil, eliberat de un specialist de sănătate mintală și care poartă numele pasagerului.
    • Câinii de asistență trebuie să fie curati, sa aiba lesă și botniță, și trebuie să stea pe podea lângă picioarele proprietarului lor.
    • Pentru un câine ghid este necesara pentru a avea rezervare aprobata cu cel puțin 48 de ore înainte de ora de zbor.

    Condițiile de transport pentru animale de companie care călătoresc pe zborurile spre Republica Turcă a Ciprului de Nord
    • Pentru toate animalele de companie care calatoresc cu Turkish, acestea trebuie să obțină o licență de import de 60 zile de la Departamentul veterinar al Republicii Turce a Ciprului de Nord .
    • Animalele de companie trebuie să fie supuse unui control de sănătate cu 48 de ore înainte de zbor, astfel încât să puteți obține un certificat de sănătate de export care trebuie să fie aprobat de către organismul responsabil cu afacerile veterinare din țara din care zborul pleacă inițial.
    • Pentru pisici și câini, trebuie să efectueze, de asemenea, un certificat sănătate si un pasaport care arată că animalul a fost vaccinat împotriva rabiei și a altor boli. Vaccinarea antirabică a animalului tau de companie trebuie să fi avut loc cu cel puțin o lună înainte de zbor, dar nu mai mult de un an în avans. Câinii trebuie vaccinați împotriva bolii, hepatita si Leptospira; pisicile trebuie să fie vaccinate împotriva enteritei feline si gripei feline. Pentru pisici și câini, trebuie să efectueze, de asemenea, un raport de laborator original care sa arate nivelul lor de imunitate împotriva rabiei (testul serologic).
    • Animale de companie în vârstă de sub trei luni nu sunt admise în Republica Turcă a Ciprului de Nord. Pentru informații mai detaliate, vă rugăm să vizitați site-ul www.veteriner.gov.ct.tr.

    4. Informatii Check-in

    1. Ce este check-in online?
    Check-inul online este un serviciu care oferă o posibilitate de a verifica toți pasagerii care au biletul printat înainte de a ajunge la aeroport.

    2. Care este cea mai recentă dată de check-in online?
    Pasagerii se pot bucura de check-in și de selectarea scaunului de la 24 de ore până la 90 de minute înainte de ora de plecare prin Turkish Airlines check-in online pe pagina oficiala.

    3. Cine poate folosi check-in online?
    Pasagerii care au biletele rezervate se pot bucura de procedura de check-in online.

    4. Cum folosesc check-in online?
    Check-in online poate fi efecctuat la adresa http://www.turkishairlines.com. Pur și simplu introduceți numele, prenumele și datele dvs. de zbor si veti putea verifica on-line-in. Pentru a obține mai multe detalii despre check-in online, contactati-ne la nr. de tel: 0752.200.003.

    5. Ce se întâmplă dacă am bagajele pentru check-in?
    Check-inul online este disponibil pentru pasagerii cu sau fără bagaj. Nu este nevoie să vă înregistrați datele dvs. ale bagajelor în timpul check-inului. Procesul de check-inului pentru bagaj poate fi finalizat in aeroport la punctul "Baggage Drop off" sau la ghiseul de "check-in on-line". Birourile sunt închise cu 60 de minute pentru zborurile internaționale, 45 de minute pentru zboruri interne. În caz de exces de bagaj, pasagerii trebuie să ia în considerare timpul pierdut pentru remedierea situatiei. THY nu poate fi trasă la răspundere de posibilele întârzierii pasagerilor din cauza procesului de exces de bagaj.

    6. Când trebuie sa ajung la poarta?
    Porțile de îmbarcare se închid, nu mai târziu de 25 de minute pentru zborurile catre SUA și 15 de minute pentru toate celelalte zboruri interne și internaționale , înainte de plecare, cu scopul de a finaliza pregătirile , asigurand ca decolarea va avea loc la timp și va sosi la destinație la ora stabilita. Vă rugăm să vă asigurați că aceasta poate dura de multe ori până la 25 de minute pentru a ajunge la o poarta de la principalele zone de plecare în unele aeroporturi.

    5. Programe de fidelizare si puncte Turkish Airlines

    Ce sunt Miles&Smiles? Miles & Smiles este Programul Flyer avantajos Turkish Airlines. Atât timp cât alegeți să zburati cu Turkish Airlines și alte companii aeriene partenere, puteti accesa acest program și de asemenea puteti profita de numeroasele oportunități, va sunt oferite de Miles & Smiles Programul partenerilor noștri. Puteti colecta Mile oricand, simplu de acasa.

    Cum castigi Mile? Este atât de ușor sa colectati mile cu programul de fidelizare Turkish Airlines ": Miles & Smiles. Puteți colecta Miles de zbor pe Turkish Airlines, AnadoluJet și alte companii aeriene membre ale Star Alliance zboruri. Milele vă vor ajuta să va calificati sau recalificati pentru statutul de rang de membru.
    Si asta nu este tot privind avantajele Miles & Smiles!
    Dacă doriți puteți câștiga, de asemenea, Miles bonus daca sunteti cazat la unul din hotelurile partenere sau prin inchirierea masinilor la una dintre companiile de închiriere de mașini partener. Achizițiile făcute de la magazine prin utilizarea cardului de credit Miles & Smiles de pot efectua în colaborare cu Garanti Bank,

    6. Politici de bagaje

    Bagajele de mana Bagajul de mână (bagajele de mână) este definit ca orice bagaj de 8 kg și 55x40x23 cm, fiecare pasager este responsabil pentru bagajul de mână propriu, care este transportat la cabina de pasageri gratuit.

    Clasa de calatorie Cantitatea Maximul de greutate Dimensiuni
    Business 2 piese 8 kg + alta piesa 55x40x23 cm
    Comfort Class 1 piesa 8 kg 55x40x23 cm
    Economy Class 1 piesa 8 kg 55x40x23 cm
    Pasager Infant(Intre varsta 0-2) 1 piesa 8 kg 55x40x23 cm
    Husa costum (114 x 60 x 11 cm) sunt considerate ca bagaj de mână.Produse duty-free vor fi excluse de la punerea în aplicare a reglementărilor privind transportul bagajelor de mână.
    Indiferent de clase de zbor elementele specificate mai jos sunt considerate ca fiind "obiecte personale", și va fi realizată cu titlu gratuit, cu condiția să fie doar o singura bucată.

    Obiecte personale Simbol
    Poseta Barbati/Femei
    Aparat foto / video
    Scoica Bebelusi
    Tableta / Laptop
    Umbrela (cu excepția celor cu vârf ascuțit)
    Zboruri interne Taxe pentru bagaje suplimentare si Conditii
    Turkish Airlines casnice Zboruri * Incarcatura de bagaje suplimentare
    Bagaj alocat gratuit (kg) Bagajele de încărcare per Kilogramme (lira turcească)
    Adult/Copil Infant
    Business 30 10 6
    Economy 20 10 6
    Promotional 15 10 6
    * Pornind de la și ajungand la aeroportul din Turcia.
    Zboruri sunt aplicate per kg în 8TL.


    Notă referitoare la zborurile către și de la Ercan:
    Taxele de bagaj în exces pentru zborurile către și dinspre Ercan 2 TL / kg pentru forțele armate și personalul studenți, 6 TL / kg pentru adulți, copii și sugari.

    Zboruri internaționale Taxe pentru bagaje suplimentare si Conditii

    Lista de zone
    Zone Zona1 Zona2 Zona3 Zona4 Zona5
    Turcia 3 5 7 10 15
    Zona1 6 8 10 13 18
    Zona2 8 10 12 15 20
    Zona3 10 12 14 17 22
    Zona4 13 15 17 20 25
    Zona5 18 20 22 25 30
    În aeroporturile unde bagajele sunt procesate la kilogram, taxele excedent de bagaj sunt calculate după cum urmează: Taxa specificată pentru zona de punctul de plecare - Turcia plus taxa specificată pentru zona de la punctul de sosire sau - Turcia.
    Taxele de bagaj în exces de pe zborurile AnadoluJet pot varia la tarife. Pentru informații detaliate vă rugăm să contactați orice Biroul Vanzari Turkish Airlines.

    Exemplu: Într-un zbor de la Roma, în zona 2, la Medina, în Zona 4, 1 kg de bagaj se calculează după cum urmează: "Zona 2 - Turcia: 5 Euro" + "Zona 4 - Turcia: 10 Euro" = 15 euro.

    Pentru a calcula exces bagaj încarcă zona în care sunt situate punctele de plecare și de sosire trebuie să fie determinate.

    Graficul de mai jos arată aeroporturile de zona.

    Lista de zone
    Zona 1: Zona 2: Zona 3: Zona 4: Zona 5:
    EUR 3 EUR 5 EUR 7 EUR 10 EUR 15
    BUS AER AMS AAL ADD
    CND ALA BEN ADE BJS
    DOK ALY BGW AGP BKK
    SKG AMM BRE AUH BOM
    VAR AQJ BRU BAH CAN
    ALP ASB BSR BCN CAS
    ATH ASF EBL BHX CMB
    BUH BEG FDH BIO CPT
    KIV BEY FMO BLL DAC
    KVD BLQ GOA DMM DAR
    NAJ BUD ISU DOH DEL
    PRN CAI LEJ DUB EBB
    SJJ CTA MRA DXB HKG
    SKP DAM MUC EDI ISB
    SOF DNK FRA ELQ JIB
    TIA DYU NJF GOT JKT
    ODS FRU ORN HEL JNB
    HRG OSM IFN JRO
    HRK PRG JED JUB
    IEV SEB KRT KGL
    KBL TRN KSH KHI
    LJU ULN KWI KTM
    LWO ALG KZN KUL
    MLA BAK MAD LHE
    MSQ BER MAN LIS
    MZR BLJ MED MBA
    NAP BSL MHD MCT
    OSS CGN OSL MGQ
    ROV CZL OVB MLE
    SSH DUS PAR NBO
    STW GVA RUH OSA
    SZG HAJ SAH SAO
    TAS HAM SCQ SEL
    TBS LUX STO SGN
    TBZ LYS SVX SHA
    TGD MIL SYZ SIN
    TLV MOW TIF TYO
    TSE MRS TLS ASM
    VCE NCE UFA OPO
    VIE NUE VLC TPE
    WAW RIX YNB MNL
    ZAG RTM BOD MPM
    PSA STR CPH
    KHE TIP LED
    BRI TLL THR
    GRZ TLM LON
    LBD TUN AWZ
    VNO
    ZRH
    FKB

    7. Destinatii Turkish Airlines

    Aalborg Aarhus Abidjan Abu Dhabi
    Abuja Accra Adana Addis Ababa
    Adelaide Adiyaman Agri Ahmedabad
    Ahvaz Al Qassim Alanya Alesund
    Alexandria Algiers Almaty Amasya
    Amman Amsterdam Anapa Ankara
    Antalya Aqaba Arkhangelsk Artvin
    Ashkhabad Asmara Astana Astrakhan
    Athens Atlanta Auckland Austin
    Baghdad Bagotville Bahrain Baku
    Balikesir Bamako Bangalore Bangkok
    Barcelona Bari Basel Basra
    Bathurst Batman Batna Batumi
    Beijing Beirut Belgorod Belgrade
    Bendar Seri Begawan Bergen Berlin Bilbao
    Billund Bingol Birmingham Bishkek
    Boa Vista Bodo Bogota Bologna
    Bordeaux Boston Bremen Brisbane
    Brussels Bucharest Budapest Buenos Aires
    Buffalo Burlington Bursa Cairo
    Calgary Cali Canakkale Cape Town
    Casablanca Catania Charleston Charlotte
    Chelyabinsk Chicago Chisinau Christchurch
    Cincinnati Cleveland Cologne Colombo
    Constanta Copenhagen Cotonou Dakar
    Dallas Dammam Dar Es Salaam Delhi
    Denizli Denver Detroit Dhaka
    Diyarbakir Djibouti Dnepropetrovsk Doha
    Douala Dubai Dublin Dubrovnik
    Dushanbe Dusseldorf Edinburgh Edmonton
    Ekaterinburg Elazig Erbil Erzincan
    Erzurum Eskisehir Faro Fort
    Erzurum Eskisehir Faro Fort Lauderdale
    Fort Myers Frankfurt Fredericton Friedrichshafen
    Fukuoka Funchal Ganja Gaziantep
    Geneva Genoa Gothenburg Graz
    Guangzhou Hakkari Halifax Hamburg
    Hannover Hanoi Hartford Hatay
    Haugesund Ho Chi Minh City Hong Kong Houston
    Hurghada Hyderabad Igdir Irkutsk
    Isfahan Islamabad Istanbul Istanbul S. Gokcen
    Izmir Jacksonville Jakarta Jeddah
    Izmir Jacksonville Jakarta Jeddah
    Johannesburg Juba Kabul Kahramanmaras
    Johannesburg Juba Kabul Kahramanmaras
    Kaliningrad Kano Karachi Karlsruhe-Baden-Baden
    Kars Kastamonu Kathmandu Kayseri
    Kazan Kermanshah Khanty-Mansiysk Khartoum
    Kherson Khudzhand Kiev Kigali
    Kilimanjaro Kinshasa Kiruna Kocaeli
    Kolkata Konya Krakow Krasnodar
    Krasnoyarsk Kristiansand Kuala Lumpur Kurgan
    Kutahya Kuwait Lagos Lahore
    Las Vegas Lefkosa Leipzig Libreville
    Lisbon Ljubljana London London Gatwick
    Long Beach Los Angeles Lulea Lusaka
    Luxembourg Lviv Lyon Madras
    Madrid Magnitogorsk Makhachkala Malaga
    Malatya Male Malmo Malta
    Manchester Manila Maputo Mardin
    Marseille Mashad Mazar-e Medellin
    Medinah Melbourne Miami Milan
    Mineralnye Vody Minneapolis Minsk Mogadishu
    Mombasa Moncton Montreal Moscow
    Mugla Bodrum Mugla Dalaman Mumbai Munich
    Munster Murmansk Mus Muscat
    Naberevnye Chelny Nagoya Nairobi Najaf
    Nakhichevan Naples Nashville NN'djamena
    Nevsehir New Orleans New York Niamey
    Nice Nizhnevartovsk Nouakchott Novosibirsk
    Nurnberg Odessa Okinawa Omsk
    Oran Ordu-Giresun Orlando Osaka
    Osh Oslo Ottawa Ouagadougou
    Östersund Paris Perm Perth
    Philadelphia Phoenix Pisa Pittsburgh
    Podgorica Portland Portland (oregon) Portland City
    Porto Prague Praia Pristina
    Quebec Queenstown Raleigh Durham Riga
    Riyadh Rochester Rome Ronneby
    Rostov-On-Don Rotterdam Rouyn Sacramento
    Saint John Sal Salt Lake City Salzburg
    Samara Samsun San Antonio San Diego
    San Francisco San Juan Sanliurfa Santiago D.C.
    Sao Paulo Sao Vicente Sapporo Sarajevo
    Sarasota Bradenton Seattle Seoul Sept Iles
    Shanghai Sharm El-Sheikh Shiraz Siirt
    Singapore Sinop Sirnak Sivas
    Skelleftea Skopje Sochi Sofia
    Split St Johns St Petersburg Stavanger
    Stavropol Stockholm Stuttgart Suleymaniah
    Sundsvall Surgut Sydney Syktyvkar
    Syracuse Tabriz Taif Taipei
    Tallinn Tampa Tashkent Tbilisi
    Tehran Tekirdag Tel Aviv Thessaloniki
    Tirana Tlemcen Tokat Tokyo
    Tomsk Toronto Toulouse Trabzon
    Troms Trondheim Tunis Turin
    Tyumen Ufa Ulaanbaatar Umea
    Usinsk Val DVal D'or Valencia Van
    Vancouver Varna Venice Vienna
    Vilnius Visby Volgograd Warsaw
    Washington DC Washington DC Baltimore Wellington West Palm Beach
    Yanbu Yaounde Yoshkar Ola Zagreb
    Zurich

    8. Flota Turkish Airlines