Cathay Pacific

Cathay Pacific Logo

1. Despre Cathay Pacific

Cathay Pacific Airways Limited este transportatorul de pavilion al Hong Kong-ului, cu sediul central și centrul principal situat la Aeroportul Internațional Hong Kong. Operațiunile și filialele companiilor aeriene au servicii regulate de transport de pasageri și mărfuri în mai mult de 190 destinații în mai mult de 60 de țări din întreaga lume, inclusiv coduri de bare și companii mixte. Cathay Pacific operează o flotă de aeronave cu corpuri largi, constând din echipamente Airbus A330, Airbus A350 și Boeing 777. Cathay Pacific Cargo operează două modele ale modelului Boeing 747. Compania aeriană Cathay Dragon, deținută în întregime, operează în 44 de destinații din regiunea Asia-Pacific de la baza sa din Hong Kong. În 2010, Cathay Pacific și Cathay Pacific Cargo, împreună cu Dragonair (rebranded Cathay Dragon), au transportat aproape 27 de milioane de pasageri și peste 1,8 milioane de tone de mărfuri și poștă.

Compania aeriană a fost înființată la 24 septembrie 1946 de australianul Sydney H. de Kantzow și de americanul Roy C. Farrell. Compania aeriană a efectuat primul zbor non-stop transpolar din lume, care a zborat peste Polul Nord în iulie 1998, care a fost și zborul pentru a ajunge la noul aeroport internațional de la Hong Kong. Compania aeriană a sărbătorit cea de-a 60-a aniversare în 2006; iar din octombrie 2009, acționarii săi principali sunt Swire Pacific și Air China. Este reciproc unul dintre principalii acționari ai companiei Air China. La 6 noiembrie 2017, Qatar Airways a achiziționat o participație de 9,6% a companiei Cathay Pacific, devenind al treilea acționar majoritar.

Cathay Pacific este a zecea companie aeriană din lume, măsurată în termeni de vânzări, și cea mai mare parte a paisprezecea măsurată în ceea ce privește capitalizarea pieței. În 2010, Cathay Pacific a devenit cea mai mare companie aeriană internațională de marfă internațională, împreună cu hub-ul principal Hong Kong International Airport, fiind cel mai aglomerat aeroport din lume în ceea ce privește traficul de marfă.

Este unul dintre membrii fondatori ai alianței Oneworld. Cathay Pacific subsidiara Cathay Dragon este un membru afiliat al Oneworld.

Cathay Pacific este o companie aeriană premiată și recunoscută la nivel mondial, câștigând de patru ori premiul "Cel mai bun transport aerian din lume", clasându-se în mod consecvent printre cele mai bune companii aeriene din lume.

2. Istoric Cathay Pacific

Anii 1940 și 1950: primii ani

Cathay Pacific Airways a fost înființată la 24 septembrie 1946 în Hong Kong, cu Sydney de Kantzow, Roy Farrell, precum și cu Neil Buchanan, Donald Brittan Evans și Robert "Bob", Stanley Russell. Buchanan și Russell au lucrat deja pentru Kantzow și Farrell în predecesorul companiei Cathay Pacific, compania Roy Farrell Import-Export, care avea sediul inițial în Shanghai. Atât de Kantzow, cât și Farrell erau piloți de forță aeriene care au zburat pe Hump, un traseu peste munții Himalaya. Farrell a achiziționat prima aeronavă, un Douglas DC-3, poreclit Betsy, în New York, la data de 6 octombrie 1945. Compania a început să livreze servicii de transport de marfă în ianuarie 1946, cu două DC-3 între Australia și China (primul său zbor comercial a fost o expediție de haine de la Sydney la Shanghai), dar afacerea profitabilă a atras în scurt timp atenția din partea Republicii Chineză oficiali guvernamentali. După câteva cazuri în care avioanele companiei au fost reținute de autoritățile din Shanghai, compania sa mutat la 11 mai 1946, zboară cu cele două avioane către Hong Kong. Farrell și de Kantzow și-au reînregistrat afacerea în Hong Kong la 24 septembrie 1946 ca fiind "Cathay Pacific Airways Limited". L-au numit Cathay, numele antic dat Chinei și Pacificului, deoarece Farrell a speculat că vor zbura într-o zi peste Pacific (ceea ce sa întâmplat în anii 1970). Numele chinezesc al companiei ("國泰") nu a fost stabilit până în anii 1950. Este vorba de un idiom chinezesc care înseamnă "stat grandios și pașnic" și a fost adesea folosit de alte întreprinderi numite "Cathay" în engleză.

Potrivit legendei, numele unic al companiei a fost conceput de Farrell și de niște corespondenți străini de la barul hotelului Manila. Pe călătoria de primăvară a lui Cathay Pacific, Farrell și de Kantzow au zburat de la Hong Kong la Manila , și mai târziu la Shanghai. Compania aeriană a navigat inițial pe rutele dintre Hong Kong, Sydney, Manila, Singapore, Shanghai și Canton, în timp ce serviciile regulate au fost limitate doar la Bangkok, Manila și Singapore. Până în 1947, a adăugat alte trei DC-3 și un hidroavion Vickers Catalina flotei sale.

În 1948, a fost înființată o nouă persoană juridică a companiei Cathay Pacific Airways, pe care John Swire & Sons (acum cunoscută sub denumirea de Swire Group) China Navigation Company, Australian National Airways au fost noii acționari ai noului entitate dobândind active de la persoana juridică veche; persoana veche, a fost redenumită în Cathay Pacific Holdings, precum și păstrând 10% din acțiunile noului Cathay Pacific Airways de Kantzow, Farrell și Russell au fost acționari ai Cathay Pacific Holdings la acel moment.

Începând cu 31 decembrie 2017, compania aeriană este în continuare deținută de Swire Group în proporție de 45% prin intermediul filialei sale Swire Pacific Limited, ca cel mai mare acționar. Cu toate acestea, Swire Group a format, de asemenea, un acord de acționari cu cel de-al doilea cel mai mare acționar Air China (care a fost controlat de statul China National Aviation Holding), pe care Cathay Pacific și Air China le-au deținut încrucișat.

La sfârșitul anilor 1940, guvernul de la Hong Kong a împărțit piața aeriană locală între Cathay Pacific și singurul său concurent local, Hong Kong Airways, care deținea Jardine Matheson: Cathay Pacific li s-au alocat rute spre sud (inclusiv Asia de Sud-Est și Australia) în timp ce Hong Kong Airways a fost alocat rutelor spre nord (inclusiv China continentală, Coreea și Japonia). Situația sa schimbat odată cu înființarea Republicii Populare Chineze și a Războiului din Coreea, ceea ce a redus viabilitatea rutelor nordice. În 1959, Cathay Pacific a achiziționat Hong Kong Airways și a devenit compania aeriană dominantă din Hong Kong.

Anii 1960, 1970 și 1980: extinderea

Compania aeriană a prosperat la sfârșitul anilor 1950 și în anii 1960, ajutându-i să cumpere arhivalul său, Hong Kong Airways, la 1 iulie 1959. Între anii 1962 și 1967, compania aeriană a înregistrat o creștere de două cifre în medie în fiecare an și a devenit prima companie aeriană din lume care a operat servicii internaționale în Fukuoka, Nagoya și Osaka în Japonia. În 1964, a transportat un milion de pasageri și a achiziționat primul avion cu motor cu reacție, Convair 880.

În anii 1970, Cathay Pacific a instalat un sistem de rezervare computerizat și simulatoare de zbor. În 1979, compania aeriană a achiziționat primul său Boeing 747 și a solicitat dreptul de circulație pentru a începe să zboare spre Londra în 1980, cu primul zbor pe 16 iulie. Extinderea a continuat în anii 1980, cu servicii non-stop la Vancouver în 1983, cu servicii continue în San Francisco în 1986, când un boom la nivel de industrie a încurajat creșterea rutelor în multe centre europene și nord-americane.

La data de 15 mai 1986, compania aeriană a devenit publică și a fost listată în Consiliul principal al Bursei de Valori din Hong Kong.

Anii 1990: rebranding, reînnoire și Oneworld

În ianuarie 1990, compania Cathay Pacific și compania-mamă Swire Pacific au dobândit o participație semnificativă în Dragonair și o participație de 75% în compania aeriană de mărfuri Air Hong Kong în 1994. La începutul anilor 1990, compania aeriană a lansat un program de modernizare a serviciului său de pasageri. Pictura verde și albă dungată a fost înlocuită cu actualele "pensule". În 1994, compania aeriană a investit într-o nouă identitate corporativă, cu un program de 23 de milioane de dolari Hong Kong (7,3 milioane de RM) pentru a-și actualiza imaginea. Flota era așteptată să aibă noul logo în termen de patru ani.

Boat-ul Cathay Pacific 747-400 VR-HOR din portofoliul Green Lettece cu un drapel al Uniunii Europene impunând taxe la aeroportul internațional Paris Charles de Gaulle (CDG / LFPG) în mai 1993. Aceasta a fost înainte de predarea din 1997.

Un zbor Cathay Pacific Boeing 747-400 (VR-HOR) în portocaliu verde cu steagul Uniunii care impozitează la Aeroportul Internațional Paris Charles de Gaulle (CDG / LFPG) în mai 1993. Aceasta a fost înainte de predarea din 1997.

Compania aeriană a început un program de înlocuire a flotei în valoare de 9 miliarde de dolari SUA, la mijlocul anilor 1990, care ia dat una dintre cele mai tinere flote din lume. În 1996, CITIC Pacific și-a mărit participațiile la Cathay Pacific de la 10% la 25%, în timp ce holdingul Swire Group a fost redus la 44%, în timp ce alte două companii chineze, CNAC (G) și CTS, Potrivit ediției internaționale a istoricelor societății din 1988, dezinvestiția a 12,5% din acțiunile Cathay Pacific de la Swire Pacific către o companie chineză de stat a fost considerată "ca dovadă a sincerității Chinei în menținerea prosperității Hong Kong-ului".

La 1 iulie 1997, administrația Hong Kong-ului a fost transferată din Regatul Unit în Republica Populară Chineză în cadrul transferului din Hong Kong. Majoritatea aeronavelor companiei aeriene au fost înregistrate în Hong Kong cu o înregistrare începând cu "VR". Conform termenilor unui acord în cadrul Grupului comun de legătură chino-britanic (JLG), toate înregistrările au fost modificate până în decembrie 1997 la prefixul "B" utilizat de Republica Populară Chineză și Republica Chineză (Taiwan). Aeronava Cathay Pacific a purtat anterior un pavilion britanic de pe coadă, dar acestea au fost îndepărtate cu câțiva ani înainte de preluarea din 1997.

La data de 21 mai 1998, Cathay Pacific a luat prima livrare a Boeing 777-300 la o ceremonie în Everett. La data de 21 septembrie 1998, Cathay Pacific, împreună cu American Airlines, British Airways, Canadian Airlines și Qantas, au co-fondat alianța aeriană Oneworld Cathay Pacific a preluat temporar operațiunile interne și internaționale ale Philippine Airlines în decursul opririi sale de paisprezece zile (de la 26 septembrie la 7 octombrie 1998). Compania aeriană a fost rănită de criza financiară asiatică de la sfârșitul anilor 1990, înregistrând însă un profit record de 5 miliarde USD în anul 2000.

Noul Aeroport Internațional Hong Kong și zboruri transpolar

Luni, 6 iulie 1998, la ora 00:00 HKT, Aeroportul Internațional Kai Tak a văzut ultima sa plecare comercială, Cathay Pacific Flight 251 (un Boeing 747-400) pe Aeroportul Heathrow din Londra, după peste 73 de ani de operare. A doua zi, zborul Cathay Pacific Flight 889 (un Boeing 747-400 de la Aeroportul Internațional John F. Kennedy din New York, pilotat de căpitanul Paul Horsting, a fost prima sosire pe noul Aeroport Internațional Hong Kong de la Chek Lapunt permisi). Disponibil pentru membrii care sosesc în Hong Kong, Londra (CX237, CX251 sau CX255 numai) sau Frankfurt pe zboruri comercializate și operate de Cathay Pacific sau Cathay Dragon. Admiterea este pentru ziua sosirii și nu sunt permise oaspeții. Pentru a facilita accesul la salonul de sosire din Londra, membrii ar trebui să obțină un card de invitație la punctul lor de origine.Salvarea accesului la louge.Membrii de diamant pot folosi Asia Miles pentru a răscumpăra accesul la saloanele Cathay Pacific First sau Business.Limitarea restricțiilor de vârstă pentru accesul la lounge. Dacă pasagerul este minor și călătorește singur, admiterea la salon și consumul de alcool respectă legile locale și politica operatorului de salon. Dovada vârstei poate fi necesară pentru a accesa salonul.Air New Zeeland Business Class lounge acces.Accesul la Aeroportul din Noua Zeelandă este disponibil numai membrilor Diamond care călătoresc de la Christchurch sau Wellington la Hong Kong prin Auckland și invers. Sectorul intern trebuie să fie comercializat și exploatat de Air New Zealand. Membrii de diamant pot aduce doi oaspeți la lounge-ul Business Class al companiei Air New Zealand. De asemenea, oaspeții trebuie să plece în zborurile comercializate de Cathay Pacific. Membrii care călătoresc în orice clasă pe zborurile operate de Air New Zealand, comercializate de Cathay Pacific între Auckland și Hong Kong, se pot bucura de accesul la salonul de plecare la aeroporturile din Auckland și Hong Kong.

3. Bilet de avion pentru copii

Sugarii

Salutăm pasagerii care doresc să călătorească cu sugari cu vârsta cuprinsă între 7 zile și 24 de luni.

Zburand cu un copil sub 24 de luni

Un nou-născut sănătos este gata să călătorească cu noi după prima săptămână de livrare. Ne cerem un părinte sau tutore (cu vârsta de 18 ani sau mai mult) să călătorească în aceeași cabină ca și copilul în orice moment.

Dacă copilul dvs. are vârsta de 2 ani sau mai mult, vă rugăm să consultați informațiile despre zborul cu copiii și minorii neînsoțiți.

Fiecare aeronavă are cel puțin două toalete cu mese îndoite pentru schimbarea scutecelor.

Toate zborurile noastre sunt pe deplin aprovizionate cu alimente pentru copii. Vedeți meniul nostru de mese speciale.

Alăptarea copilului este permisă în toate fazele de zbor. Dacă doriți să folosiți pompe electrice pentru sân în timp ce sunteți la bord, puteți face acest lucru după anunțarea faptului că dispozitivele electronice pot fi pornite și până când semnul centurii de siguranță este pornit înainte de aterizare. Pompele trebuie să fie arimate pentru decolare, taxare și aterizare.

Dacă aduceți la bord produse alimentare personale, vă rugăm să rețineți că nu le putem reîncălzi sau răci din motive de igienă. Pentru a vă încălzi produsele alimentare, puteți solicita un recipient cu apă fierbinte. Pentru a aduce orice mâncare sau lapte exprimat care necesită refrigerare, vă rugăm să ambalați fie într-o pungă rece sau balon de vid. Puteți aduce gheață uscată (până la 2,5 kg / 5,5 lb) care este ambalată corespunzător pentru a permite gazelor de CO2 să se evapore liber și trebuie să ne anunțați că aduceți gheață uscată la check-in.

Toate aeronavele noastre sunt echipate cu bassinets speciale pentru copii.

Specificatii pentru bassinet:

  • Bassinetul nostru de la bord are dimensiunile 76.20 cm x 38.10 cm x 20.32 cm și poate transporta până la 12 kg
  • Un copil mai în vârstă de 6 luni se poate simți incomod într-un bassinet
  • Vă rugăm să faceți cererea pentru un bassinet la momentul rezervării

Aveți posibilitatea să aduceți propriile scaune de siguranță pentru mașini personale atâta timp cât îndeplinesc specificațiile noastre. Datorită cerințelor de siguranță, este posibil ca unele aeronave să nu poată găzdui scaunul pentru mașină. În aceste cazuri, poate fi oferit un scaun special pentru scaune pentru copii.

Dacă nu doriți să cumpărați un loc suplimentar pentru copilul sau copilul dvs., acesta poate călători cu dvs., atâta timp cât utilizați dispozitivul de siguranță corespunzător. Vă rugăm să ne anunțați dacă doriți un dispozitiv de siguranță pentru copii atunci când faceți rezervarea cu noi. Acest dispozitiv de reținere a copilului vă asigură copilul sau copilul dvs. în timpul zborului pentru siguranța acestuia.

Există câteva locații de urgență în scaun, care nu sunt potrivite pentru părinți și tutorii cu sugari. Vă rugăm să consultați biroul nostru local sau agentul de turism că scaunele dvs. au măsurile de siguranță adecvate atunci când efectuați rezervarea.

Copii

Dacă aduceți copii cu vârste între 2 și 12 ani când vă zburați, permiteți-ne să vă ajutăm și pe copii să aibă o călătorie plăcută.

Pentru siguranța lor, pasagerii cu vârsta cuprinsă între 2 și 12 ani care călătoresc pe zborul Cathay Pacific sau Cathay Dragon trebuie să fie însoțiți de părinți sau tutori (în vârstă de cel puțin 18 ani) în orice moment. Copiii cu vârsta sub 6 ani trebuie să călătorească în aceeași cabină cu părinții sau tutorele lor.

Dacă copilul dvs. este înregistrat ca minor neînsoțit, vom avea grijă de ele pentru dvs.

Dacă copilul dvs. are mai puțin de 24 de luni, vă rugăm să consultați secțiunea noastră de călătorie cu sugari.

Atât Cathay Pacific cât și Cathay Dragon au o selecție fantastică de filme de familie, de la desene animate la anime, toate alese în special pentru copii.

Copiilor de 3-6 ani li se va oferi un pachet de distracții colorat pentru copii, plin de bunuri, pentru a le ține ocupate pe zbor, care include articole de papetărie, jocuri și cărți de activitate - toate acestea pot lua acasă cu ei după călătorie.

Vă rugăm să rețineți: Nu putem furniza pachetul de distracții pentru zborurile care călătoresc exclusiv în nord-estul și Asia de Sud-Est.

Servim mese sănătoase și nutritive pentru copii, cu tacâmuri colorate și pentru copii - pentru a ne anunța că doriți să le furnizăm cât mai mult posibil în avans.

Minorii neînsoțiți

Informați-vă biroul de rezervări locale cu 24 de ore în avans dacă faceți planuri de călătorie pentru copilul dvs. la bordul unui zbor Cathay Pacific sau Cathay Dragon și vom avea grijă de restul - de la aeroport până la destinație.

Vă rugăm să rețineți că, dacă rezervarea dvs. implică un transfer de peste cinci ore sau zborul de legătură nu pleacă de pe același aeroport, nu veți putea utiliza acest serviciu.

Dacă copilul dvs. are vârsta de 6-17 ani, călătorind singur sau însoțit de o persoană care nu are încă 18 ani, vă puteți înregistra copilul dumneavoastră ca minor minor neînsoțit când faceți rezervarea cu noi.

4. Transportul animalelor la bordul aeronavelor Cathay Pacific

Ne îngrijim de animalele de companie ca și cum ar fi ale noastre. Siguranța și confortul lor este prima noastră prioritate.

Cele mai multe animale de companie se pot alătura la bordul dvs. ca bagaje de check-in, dar unele țări au anumite restricții în ceea ce privește animalele din aeronave. Nu uitați să verificați dacă aveți documentele necesare de la birourile administrației publice locale.

Pentru siguranța și protecția celorlalți pasageri, există câteva animale de companie pe care nu vă putem lăsa să le aduceți la bord.

De asemenea, datorită riscurilor pentru sănătate pe care zborul le prezintă pentru ele, nu acceptăm animalele brachycephalice (snub-nosed, short bot sau flat face), ca bagaje de check-in sau pentru transportul de mărfuri.

Pentru a vă asigura că animalul dvs. de companie poate călători efectiv cu dvs. pe zborul dvs., vă rugăm să contactați biroul nostru local de rezervare cu cel puțin 48 de ore înainte pentru a vă confirma locul de îmbarcare la bord.

5. Informatii Check-in

Online

Cu Online Check-In, puteți:

     
  • Verificați zborurile Cathay Pacific, zborurile Cathay Dragon și toate zborurile efectuate pe transportatorii partenere 48 de ore până la 90 de minute înainte de plecarea zborului
  • Alege un loc pentru tine și pentru tovarășii tăi
  • Schimbați scaunul
  • Adăugați sau actualizați numărul Flyerului dvs. frecvent
  • Imprimați permisul de îmbarcare sau trimiteți Pass Mobile Boarding pe dispozitivul dvs. mobil (unde este cazul).
  • Colectați cartea de îmbarcare la chioșcul de check-in de la aeroport (unde este cazul)
  • Obțineți cele mai recente informații despre plecare și despre vreme
  • Aboneaza-te la serviciul nostru de mesaje de zbor
  • Puneți-vă pungile la Self Check-In Bag Drop Counter la aeroport *
  • Anulați check-in-ul pentru dvs. și însoțitorii dvs.

Cine poate verifica online:

  • Toți pasagerii care dețin e-Bilete. Excepțiile sunt:
    • Pasagerii care necesită asistență medicală
    • Pasagerii care au nevoie de Stretcher
    • Pasagerii care au solicitare de "loc de bagaje în cabină"
    • Pasageri cu cerere "Extra Seat"
    • Pasagerii care călătoresc într-un grup și sunt înregistrați ca un grup în rezervare

Pentru a face check-in online, documentele de călătorie valabile pentru pasageri trebuie să fie cel puțin valabile timp de 6 luni de la data returnării.

Pentru detalii privind cerințele de valabilitate a pașaportului pentru călătoria către destinațiile dvs., vizitați IATA Travel Center Link se deschide într-o fereastră nouă, operată de părți externe și poate să nu respecte aceleași politici de accesibilitate ca și Cathay Pacific.

* Este responsabilitatea călătorilor să asigure valabilitatea vizei de intrare sau a vizei de tranzit înainte de a intra sau de a părăsi o țară ca destinație sau escală.

Check-in printat

Cahay Pacific și-a lansat serviciul Self-Print Boarding Pass - cea mai nouă inovație pentru a simplifica experiența de călătorie pentru pasagerii noștri.

Pasagerii care pleacă de pe anumite aeroporturi din zborurile Cathay Pacific și Cathay Dragon, care au efectuat deja verificări online, pot imprima un card online online pe hârtie A4 (legală), alb-negru sau color, cu propria imprimantă la domiciliu, birou sau oriunde accesul la internet. Pasagerii eligibili pentru accesul în lounge vor putea să vadă invitațiile lor de pe placa de îmbarcare.

Pasagerii își pot imprima pasul de îmbarcare cu butonul "Imprimare / Trimitere" de pe pagina "Confirmare online de confirmare" până la 90 de minute înainte de plecare.

Pentru a imprima pasul de îmbarcare, pasagerii vor avea nevoie de:

  • PC cu acces la internet
  • Imprimantă cu rezoluție minimă de 300 dpi
  • Hârtie de dimensiune A4 sau Legal
  • Blocarea blocării pop-up este dezactivată pe browser-ul computerului
Check-in pe mobil

Verificarea mobilă vă permite să:

  • Verificați-vă pentru dvs. și pentru tovarășii dvs. de călătorie
  • Selectați scaunele utilizând o hartă a scaunului
  • Trimiteți Pass Pass Pass pe dispozitivul mobil (unde este cazul)
  • Check-in-ul mobil este disponibil pentru zboruri eligibile de la 48 de ore până la 90 de minute înainte de plecare.
  • Asigurați-vă că dispozitivul dvs. mobil este echipat cu funcții de acces la date și un browser web și că furnizorul de servicii mobile nu blochează descărcarea imaginilor pe dispozitiv.

    Planul dvs. de servicii mobile include servicii de acces la date.

    Cine poate utiliza serviciul de check-in mobil

    Toți pasagerii care dețin e-Bilete. Excepțiile sunt:

    • Pasagerii care necesită asistență medicală
    • Pasagerii care au nevoie de Stretcher
    • Pasagerii care au solicitare de "loc de bagaje în cabină"
    • Pasageri cu cerere "Extra Seat"
    • Pasagerii care călătoresc într-un grup și sunt înregistrați ca un grup în rezervare

    6. Programe de fidelizare si puncte Cathay Pacific

    Ca membru al Clubului Marco Polo, puteți câștiga puncte de club ori de câte ori zburați în clase de tarif eligibile cu Cathay Pacific, Cathay Dragon sau oricare dintre companiile aeriene oneworld alianță. Punctele de club se calculează pe baza unei combinații de linii aeriene, cabină, clasa tarifară și distanța parcursă. Avem un punct de câștig pentru cluburi și un calculator pentru puncte de puncte de mai jos pentru a vă ajuta să înțelegeți sistemul de puncte.

    Graficul de mai jos indică numărul de puncte de club solicitate în cadrul unui an de membru pentru a reînnoi sau a îmbunătăți nivelurile în cadrul unui an de membru. În plus față de aceste puncte, membrul trebuie să zboare cel puțin un sector eligibil pe Cathay Pacific sau Cathay Dragon.

    Green 20 puncte de club Silver 300 puncte de club Gold 600 puncte de club Diamond 1,200 puncte de club
    Green

    Rezervări:

    • Membrii pot folosi mii din Asia pentru a răscumpăra scaunele cu spațiu pentru picioare.

    Check-in și îmbarcare:

    • Punctele de club sunt disponibile la Aeroportul Internațional Hong Kong și aeroporturi selectate din întreaga lume.De asemenea, însoțitorii de călătorie pot beneficia de acest avantaj atunci când călătoresc împreună cu membrii.
    • Îndrumare prioritară este valabilă numai membrul poate folosi acest avantaj (fără oaspeți).

    Bagaj:

    • Membrii pot folosi mii din Asia pentru a răscumpăra bagajele suplimentare.
    • Până la 2 bucăți atunci când călătoriți în Economie, Economie Premium sau Clasa Business.
    • Până la 3 bucăți atunci când călătoriți în clasa I.
    • Această indemnizație se aplică tuturor zborurilor Cathay Pacific și / sau Cathay Dragon, dar exclude călătoriile cu orice sector de zboruri către, de la sau prin America și zboruri directe către Auckland.
    • Către America până la 2 bucăți de bagaje înregistrate pentru toate clasele de cabină.

    Acces la salon:

    • Membrii pot folosi Miles-urile lor Asia pentru a răscumpăra accesul la saloanele Business Class.
    • Dacă pasagerul este minor și călătorește singur, admiterea la salon și consumul de alcool respectă legile locale și politica operatorului de salon. Dovada vârstei poate fi necesară pentru a accesa salonul.
    Silver

    Rezervări:

    • Gratuit, fără a include însoțitor (i) de călătorie și în funcție de disponibilitate.
    • Scaunele trebuie rezervate cu 24 de ore înainte de plecare.
    • Membrii pot folosi mii din Asia pentru a răscumpăra scaunele cu spațiu pentru picioare.
    • Sub rezerva disponibilității și se aplică numai biletelor plătite.
    • Însoțitorul membrilor se poate bucura, de asemenea, de această prestație atunci când călătorește cu membrul în aceeași rezervare.
    • Membrii trebuie să se conecteze cu cel puțin o oră înainte de plecare sau să fie eliberați locurile. Tariful grupului nu este eligibil.
    • Însoțitorul de călătorie al unui membru poate beneficia, de asemenea, de acest avantaj atunci când călătorește cu membrul. Se aplică numai biletelor plătite; nu se aplică biletelor de premiere, donație sau răscumpărare.
    • Membrii care călătoresc pe zborurile operate de Air New Zealand, comercializate de Cathay Pacific între Auckland și Hong Kong, se pot bucura de scaune preferate într-o zonă dedicată situată în fața cabinei, în funcție de disponibilitate.

    Check-in și îmbarcare:

    • La clasa business însoțitorii de călătorie pot beneficia de acest avantaj atunci când călătoresc împreună cu membrii.
    • Îndrumare prioritară, însoțitorii de călătorie pot beneficia de acest avantaj atunci când călătoresc împreună cu membrii.
    • Membrii care călătoresc pe zboruri operate de Air New Zealand, comercializate de Cathay Pacific între Auckland și Hong Kong, se pot bucura de check-in prioritară, de îmbarcare prioritară și de regim de așteptare prioritară.

    Bagaj:

    • Membrii pot folosi mii din Asia pentru a răscumpăra bagajele suplimentare.
    • Taxa suplimentară pentru bagaje de 10 kg pentru majoritatea zborurilor
    • Până la 2 bucăți atunci când călătoriți în Economie, Economie Premium sau Clasa Business.
    • Până la 3 bucăți atunci când călătoriți în clasa I.
    • Această indemnizație se aplică tuturor zborurilor Cathay Pacific și / sau Cathay Dragon, dar exclude călătoriile cu orice sector de zboruri către, de la sau prin America și zboruri directe către Auckland.
    • Către America până la 2 bucăți de bagaje înregistrate pentru toate clasele de cabină.
    • Alocație specială pentru bagaje de cabină de 10 kg. În cazul în care indemnizația pentru bagajele de cabină din clasa de călătorie a membrului este mai mare, această cotă specială pentru bagaje de mână nu se aplică.
    • Condiții și condiții privind bagajele. Aceste beneficii sunt valabile numai pentru membrii care pleacă în zborurile comercializate sau operate de Cathay Pacific și / sau Cathay Dragon și nu se aplică zborurilor operate în comun sau în regimuri de partajare a codurilor, operate de transportatori terți (cu excepția zborurilor operate de Air New Zealand comercializate de Cathay Pacific între Auckland și Hong Kong).

    Acces la salon:

    • Cathay Pacific și Cathay Dragon Business Class Lounges este disponibilă numai membrilor care pleacă pe zboruri comercializate și operate de Cathay Pacific sau Cathay Dragon.
    • Membrii pot folosi Miles-urile lor Asia pentru a răscumpăra accesul la saloanele Business Class.
    • Dacă pasagerul este minor și călătorește singur, admiterea la salon și consumul de alcool respectă legile locale și politica operatorului de salon. Dovada vârstei poate fi necesară pentru a accesa salonul.
    • Indemnizație de bagaje la zboruri directe către Auckland. Aceste beneficii sunt disponibile membrilor atunci când călătoresc pe zboruri operate de Air New Zeeland, comercializate de Cathay Pacific între Auckland și Hong Kong. O singură bucată de bagaj suplimentar - maximum 23 kg; dimensiuni care nu depășesc 158 cm. Dreptul total este de 3 bucăți de bagaje înregistrate. O bucată de bagaj special de cabină - maxim 7 kg; dimensiuni care nu depășesc 118 cm pe bagaj. Dreptul total este de 2 bucăți de bagaj de mână.
    • Membrii de argint care călătoresc în orice clasă pe zborurile operate de Air New Zealand, comercializate de Cathay Pacific între Auckland și Hong Kong, se bucură de acces la saloanele de plecare la aeroporturile din Auckland și Hong Kong.
    Gold

    Rezervări:

    • Gratuit, fără a include însoțitor (i) de călătorie și în funcție de disponibilitate.
    • Scaunele trebuie rezervate cu 24 de ore înainte de plecare.
    • Membrii pot folosi mii din Asia pentru a răscumpăra scaunele cu spațiu pentru picioare.
    • Sub rezerva disponibilității și se aplică numai biletelor plătite.
    • Însoțitorul de călătorie al unui membru poate beneficia, de asemenea, de această prestație atunci când călătorește cu membrul în aceeași rezervare.
    • Membrii trebuie să se conecteze cu cel puțin o oră înainte de plecare sau să fie eliberați locurile. Tariful grupului nu este eligibil.
    • Însoțitorul de călătorie al unui membru poate beneficia, de asemenea, de acest avantaj atunci când călătorește cu membrul. Se aplică numai biletelor plătite; nu se aplică biletelor de premiere, donație sau răscumpărare.
    • Clasa economica garantata aplicabile la Cathay Pacific și Cathay Dragon au plătit bilete la clasa tarifară Y. Membrii de aur pot rezerva până la 72 de ore înainte de plecare. Uneori, această prestație poate fi suspendată fără notificare prealabilă din motive operaționale. Dacă se întâmplă acest lucru, Cathay Pacific și Cathay Dragon se vor strădui să ofere o soluție alternativă.
    • Membrii care călătoresc pe zborurile operate de Air New Zealand, comercializate de Cathay Pacific între Auckland și Hong Kong, se pot bucura de scaune preferate într-o zonă dedicată situată în fața cabinei, în funcție de disponibilitate.

    Check-in și îmbarcare:

    • La clasa business însoțitorii de călătorie pot beneficia de acest avantaj atunci când călătoresc împreună cu membrii.
    • Îndrumare prioritară, însoțitorii de călătorie pot beneficia de acest avantaj atunci când călătoresc împreună cu membrii.
    • Membrii care călătoresc pe zboruri operate de Air New Zealand, comercializate de Cathay Pacific între Auckland și Hong Kong, se pot bucura de check-in prioritară, de îmbarcare prioritară și de regim de așteptare prioritară.

    Bagaj:

    • Membrii pot folosi mii din Asia pentru a răscumpăra bagajele suplimentare.
    • Taxa suplimentară pentru bagaje de 15 kg pentru majoritatea zborurilor
    • Până la 3 bucăți atunci când călătoriți în Economie, Economie Premium sau Clasa Business.
    • Până la 4 bucăți atunci când călătoriți în clasa I.
    • Această indemnizație se aplică tuturor zborurilor Cathay Pacific și / sau Cathay Dragon, dar exclude călătoriile cu orice sector de zboruri către, de la sau prin America și zboruri directe către Auckland.
    • Către America până la 3 bucăți de bagaje înregistrate pentru toate clasele de cabină.
    • Alocație specială pentru bagaje de cabină de 10 kg. În cazul în care indemnizația pentru bagajele de cabină din clasa de călătorie a membrului este mai mare, această cotă specială pentru bagaje de mână nu se aplică.
    • Condiții și condiții privind bagajele. Aceste beneficii sunt valabile numai pentru membrii care pleacă în zborurile comercializate sau operate de Cathay Pacific și / sau Cathay Dragon și nu se aplică zborurilor operate în comun sau în regimuri de partajare a codurilor, operate de transportatori terți (cu excepția zborurilor operate de Air New Zealand comercializate de Cathay Pacific între Auckland și Hong Kong).

    Acces la salon:

    • Disponibilă numai membrilor și invitaților acestora care pleacă pe zboruri comercializate și operate de Cathay Pacific, Cathay Dragon sau purtători de o singură trecere.
    • Membrii pot folosi Miles-urile lor Asia pentru a răscumpăra accesul la saloanele Business Class.
    • Membrii de aur pot aduce un oaspete la salonul Cathay Pacific atunci când călătoresc împreună pe Cathay Pacific sau Cathay Dragon sau o companie aeriană oneworld.Membrii de aur pot aduce, de asemenea, un oaspete la saloanele companiilor aeriene partenere. Copiii sub 2 ani vor fi admiși fără a fi considerați oaspeți.
    • Sali de sosire (oaspeții nu sunt permisi). Disponibil pentru membrii care sosesc în Hong Kong și Frankfurt pe zboruri comercializate și operate de Cathay Pacific sau Cathay Dragon. Admiterea este pentru ziua sosirii și nu sunt permise oaspeții.
    • Dacă pasagerul este minor și călătorește singur, admiterea la salon și consumul de alcool respectă legile locale și politica operatorului de salon. Dovada vârstei poate fi necesară pentru a accesa salonul.
    • Indemnizație de bagaje la zboruri directe către Auckland. Aceste beneficii sunt disponibile membrilor atunci când călătoresc pe zboruri operate de Air New Zeeland, comercializate de Cathay Pacific între Auckland și Hong Kong. O singură bucată de bagaj suplimentar - maximum 23 kg; dimensiuni care nu depășesc 158 cm. Dreptul total este de 3 bucăți de bagaje înregistrate. O bucată de bagaj special de cabină - maxim 7 kg; dimensiuni care nu depășesc 118 cm pe bagaj. Dreptul total este de 2 bucăți de bagaj de mână.
    • Accesul la Aeroportul din Noua Zeelandă este disponibil numai membrilor Gold care călătoresc de la Christchurch sau Wellington la Hong Kong prin Auckland și viceversa, iar sectorul intern trebuie să fie comercializat și operat de Air New Zealand. Membrii pot să aducă un oaspete la salonul de clasă Business Air New Zealand. De asemenea, oaspetele trebuie să plece cu zboruri comercializate de Cathay Pacific. Membrii care călătoresc în orice clasă pe zborurile operate de Air New Zealand, comercializate de Cathay Pacific între Auckland și Hong Kong, se pot bucura de accesul la salonul de plecare la aeroporturile din Auckland și Hong Kong.
    Diamond

    Rezervări:

    • Gratuit, fără a include însoțitor (i) de călătorie și în funcție de disponibilitate.
    • Scaunele trebuie rezervate cu 24 de ore înainte de plecare.
    • Membrii pot folosi mii din Asia pentru a răscumpăra scaunele cu spațiu pentru picioare.
    • Sub rezerva disponibilității și se aplică numai biletelor plătite.
    • Însoțitorul de călătorie al unui membru poate beneficia, de asemenea, de această prestație atunci când călătorește cu membrul în aceeași rezervare.
    • Membrii trebuie să se conecteze cu cel puțin o oră înainte de plecare sau să fie eliberați locurile. Tariful grupului nu este eligibil.
    • Însoțitorul de călătorie al unui membru poate beneficia, de asemenea, de acest avantaj atunci când călătorește cu membrul. Se aplică numai biletelor plătite; nu se aplică biletelor de premiere, donație sau răscumpărare.
    • Clasa economica garantata aplicabile la Cathay Pacific și Cathay Dragon au plătit bilete la clasa tarifară Y. Rezervările se pot face până la 24 de ore înainte de plecare. Uneori, această prestație poate fi suspendată fără notificare prealabilă din motive operaționale. Dacă se întâmplă acest lucru, Cathay Pacific și Cathay Dragon se vor strădui să ofere o soluție alternativă.
    • Clasa premium de clasa Economy garantată. Doar aplicabile biletelor Cathay Pacific plătite în clasa tarifului W. Rezervările se pot face până la 24 de ore înainte de plecare.Uneori, această prestație poate fi suspendată fără notificare prealabilă din motive operaționale. Dacă se întâmplă acest lucru, Cathay Pacific și Cathay Dragon se vor strădui să ofere o soluție alternativă.
    • Scaun garantat pentru clasa Business. Se aplică doar biletelor Cathay Pacific plătite în clasa tarifară J. Rezervările se pot face până la 24 de ore înainte de plecare. Uneori, această prestație poate fi suspendată fără notificare prealabilă din motive operaționale. Dacă se întâmplă acest lucru, Cathay Pacific și Cathay Dragon se vor strădui să ofere o soluție alternativă.
    • Membrii care călătoresc pe zborurile operate de Air New Zealand, comercializate de Cathay Pacific între Auckland și Hong Kong, se pot bucura de scaune preferate într-o zonă dedicată situată în fața cabinei, în funcție de disponibilitate.

    Check-in și îmbarcare:

    • Ghișeele de primă clasă. De asemenea, însoțitorii de călătorie pot beneficia de acest avantaj atunci când călătoresc împreună cu membrii.
    • Îndrumare prioritară, însoțitorii de călătorie pot beneficia de acest avantaj atunci când călătoresc împreună cu membrii.
    • Membrii care călătoresc pe zboruri operate de Air New Zealand, comercializate de Cathay Pacific între Auckland și Hong Kong, se pot bucura de check-in prioritară, de îmbarcare prioritară și de regim de așteptare prioritară.

    Bagaj:

    • Membrii pot folosi mii din Asia pentru a răscumpăra bagajele suplimentare.
    • Taxa suplimentară pentru bagaje de 20 kg sau o piesă pentru majoritatea zborurilor
    • Până la 3 bucăți atunci când călătoriți în Economie, Economie Premium sau Clasa Business.
    • Până la 4 bucăți atunci când călătoriți în clasa I.
    • Această indemnizație se aplică tuturor zborurilor Cathay Pacific și / sau Cathay Dragon, dar exclude călătoriile cu orice sector de zboruri către, de la sau prin America și zboruri directe către Auckland.
    • Către America până la 3 bucăți de bagaje înregistrate pentru toate clasele de cabină.
    • Alocație specială pentru bagaje de cabină de 15 kg. În cazul în care indemnizația pentru bagajele de cabină din clasa de călătorie a membrului este mai mare, această cotă specială pentru bagaje de mână nu se aplică.
    • Membrii din diamant vor primi prima prioritate.
    • Condiții și condiții privind bagajele. Aceste beneficii sunt valabile numai pentru membrii care pleacă în zborurile comercializate sau operate de Cathay Pacific și / sau Cathay Dragon și nu se aplică zborurilor operate în comun sau în regimuri de partajare a codurilor, operate de transportatori terți (cu excepția zborurilor operate de Air New Zealand comercializate de Cathay Pacific între Auckland și Hong Kong).

    Acces la salon:

    • Cathay Pacific First Class Louges. Disponibilă numai membrilor și invitaților acestora care pleacă pe zboruri comercializate și operate de Cathay Pacific, Cathay Dragon sau purtători de o singură trecere.
    • Disponibilă numai membrilor și invitaților acestora care pleacă pe zboruri comercializate și operate de Cathay Pacific, Cathay Dragon sau purtători de o singură trecere.
    • Membrii de diamant pot folosi Asia Miles pentru a răscumpăra accesul la saloanele Cathay Pacific First sau Business.
    • Membrii de diamant pot aduce doi oaspeți la salonul Cathay Pacific atunci când călătoresc împreună pe Cathay Pacific sau Cathay Dragon sau o companie aeriană oneworld. Pentru saloanele pentru companii aeriene partenere, membrii Diamond pot aduce un oaspete. Copiii sub 2 ani vor fi admiși fără a fi considerați oaspeți.
    • Disponibil pentru membrii care sosesc în Hong Kong, Londra (CX237, CX251 sau CX255 numai) sau Frankfurt pe zboruri comercializate și operate de Cathay Pacific sau Cathay Dragon. Admiterea este pentru ziua sosirii și nu sunt permise oaspeții. Pentru a facilita accesul la salonul de sosire din Londra, membrii ar trebui să obțină un card de invitație la punctul lor de origine.
    • Dacă pasagerul este minor și călătorește singur, admiterea la salon și consumul de alcool respectă legile locale și politica operatorului de salon. Dovada vârstei poate fi necesară pentru a accesa salonul.
    • Indemnizație de bagaje la zboruri directe către Auckland. Aceste beneficii sunt disponibile membrilor atunci când călătoresc pe zboruri operate de Air New Zeeland, comercializate de Cathay Pacific între Auckland și Hong Kong. O singură bucată de bagaj suplimentar - maximum 23 kg; dimensiuni care nu depășesc 158 cm. Dreptul total este de 3 bucăți de bagaje înregistrate. O bucată de bagaj special de cabină - maxim 7 kg; dimensiuni care nu depășesc 118 cm pe bagaj. Dreptul total este de 2 bucăți de bagaj de mână.
    • Accesul la Aeroportul din Noua Zeelandă este disponibil numai membrilor Diamond care călătoresc de la Christchurch sau Wellington la Hong Kong prin Auckland și invers. Sectorul intern trebuie să fie comercializat și exploatat de Air New Zealand. Membrii de diamant pot aduce doi oaspeți la lounge-ul Business Class al companiei Air New Zealand. De asemenea, oaspeții trebuie să plece în zborurile comercializate de Cathay Pacific. Membrii care călătoresc în orice clasă pe zborurile operate de Air New Zealand, comercializate de Cathay Pacific între Auckland și Hong Kong, se pot bucura de accesul la salonul de plecare la aeroporturile din Auckland și Hong Kong.
    Clasă Tarifară
    Foarte Scurt 1-750 mile
    Scurt 750-2750 mile
    Mediu 2751-3700 mile
    Mediu-lung 3701-5000 mile
    Lung 5001-7500 mile
    Foarte Lung 7500+ mile
    Clasa I: F,A
    30
    40
    70
    100
    125
    140
    Clasa Business: J,C
    25
    35
    60
    85
    105
    120
    Clasa Business: D,I
    20
    30
    50
    70
    90
    100
    Premium Economy: W,R
    20
    25
    30
    45
    70
    75
    Premium Economy: E
    15
    20
    25
    35
    55
    60
    Economy: Y,B,H,K
    15
    20
    25
    35
    55
    60
    Economy: M,L,V
    10
    15
    20
    30
    45
    50
    Economy: S,N,Q
    5
    10
    15
    20
    25
    30

    Zona de distanțe se bazează pe mile zbor între Hong Kong și toate destinațiile listate.

    Foarte Scurt 1-750 mile
    Scurt 750-2750 mile
    Mediu 2751-3700 mile
    Mediu-lung 3701-5000 mile
    Lung 5001-7500 mile
    Foarte Lung 7500+ mile
    China continentală:
    • Changsha
    • Chongqing
    • Fuzhou
    • Guangzhou
    • Guilin
    • Haikou
    • Hangzhou
    • Kunming
    • Nanjing
    • Nanning
    • Ningbo
    • Sanya
    • Wenzhou
    • Wuhan
    • Xiamen
    Filipine:
    • Clark/Angeles City
    • Manila
    Taiwan:
    • Kaohsiung
    • Taichung
    • Taipei
    Vietnam:
    • Da Nang
    • Hanoi
    Bangladesh:
    • Dhaka
    Cambodgia:
    • Phnom Penh
    • Siem Reap
    China continentală:
    • Beijing
    • Chengdu
    • jinan
    • Qingdao
    • Shanghai
    • Xi'An
    • Zhengzhou
    India:
    • Bengaluru
    • Chennai
    • Delhi
    • Hyderabad
    • Kolkata
    • Mumbai
    Indonesia:
    • Denpasar/Bali
    • Jakarta
    • Medam
    • Surubaya
    Japonia:
    • Fukuoka
    • Nagoya
    • Okinawa
    • Osaka
    • Sapporo
    • Tokyo
    Korea:
    • Busan
    • Jeju
    • Seoul
    Malaezia:
    • Kota Kinabalu
    • Kuala Lumpur
    • Penang
    Myanmar:
    • Yangon
    Nepal:
    • Kathmandu
    Filipine:
    • Cebu
    • Davao City
    Singapore:
    • Singapore
    Sri Lanka:
    • Colombo
    Tailanda:
    • Bangkok
    • Chiang Mai
    • Phuket
    Vietnam:
    • Ho Chi Minh City
    Australia:
    • Cairns
    Maldive:
    • Malé
    UAE:
    • Dubai
    Australia:
    • Adelaide
    • Brisbane
    • Melbourne
    • Perth
    • Sydney
    Bahrain:
    • Bahrain
    Israel:
    • Tel Aviv
    Belgia
    • Bruxelles
    Canada:
    • Vancouver
    Danemarca:
    • Copenhaga
    Franţa:
    • Paris
    Germania:
    • Düsseldorf
    • Frankfurt
    Irlanda:
    • Dublin
    Italia:
    • Milano
    • Roma
    Olanda:
    • Amsterdam
    Noua Zeelanda:
    • Auckland
    • Christchurch
    Africa de Sud:
    • Cape Town
    • Johannesburg
    Spania:
    • Barcelona
    • Madrid
    Elveţia:
    • Zurich
    Marea Britanie:
    • Londra
    • Manchester
    SUA:
    • Los Angeles
    • San Francisco
    • Washington DC
    Canada
    • Toronto
    SUA:
    • Boston
    • Chicago
    • New York
    • Washington DC

    7. Politici de bagaje

    Tip Clasă
    Bagaj de mană
    Bagaj la cală
    Economy un bagaj de 7kg 56x36x23cm 2 bagaje de 30kg pentru majoritatea zborurilor; 2 bagaje de 23kg pentru zboruri către, de la sau prin America; un bagaj de 23kg pentru Hong Kong la / din Auckland / Christchurch - zboruri directe
    Premium Economy un bagaj de 7kg 56x36x23cm 2 bagaje de 35kg pentru majoritatea zborurilor; 2 bagaje de 25kg pentru zboruri către, de la sau prin America; doua bagaje de 25kg pentru Hong Kong la / din Auckland / Christchurch - zboruri directe
    Business un bagaj de 10kg 56x36x23cm 2 bagaje de 40kg pentru majoritatea zborurilor; 2 bagaje de 32kg pentru zboruri către, de la sau prin America; doua bagaje de 23kg pentru Hong Kong la / din Auckland / Christchurch - zboruri directe
    I un bagaj de 15kg 56x36x23cm 3 bagaje de 45kg pentru majoritatea zborurilor; 2 bagaje de 32kg pentru zboruri către, de la sau prin America

    Ruta dvs. de zbor măsurată în bagaje în funcție de greutate

    Uitați-vă la tabelul de mai jos pentru a afla care zboruri acoperă zborul dvs. Apoi, puteți afla cât de mult va fi taxa suplimentară pentru fiecare kilogram.

    Per Kg
    Din / spre Hong Kong
    Din / către Zona 1
    Din / către Zona 2
    Din / către Zona 3
    Din / către Zona 4
    Din / spre Hong Kong
    -
    12 dolari
    17 dolari
    22 dolari
    40 dolari
    Din / către Zona 1
    12 dolari
    13 dolari
    17 dolari
    28 dolari
    40 dolari
    Din / către Zona 2
    17 dolari
    17 dolari
    33 dolari
    35 dolari
    40 dolari
    Din / către Zona 3
    22 dolari
    28 dolari
    35 dolari
    40 dolari
    60 dolari
    Din / către Zona 4
    40 dolari
    40 dolari
    40 dolari
    60 dolari
    60 dolari

    Dacă bagajele se încadrează în alocația de greutate, dar aveți o piesă suplimentară, puteți afla cât de mult va fi încărcarea bagajului suplimentar pe bucată.

    Per Kg
    Din / spre Hong Kong
    Din / către Zona 1
    Din / către Zona 2
    Din / către Zona 3
    Din / către Zona 4
    Din / spre Hong Kong
    -
    30 dolari
    30 dolari
    30 dolari
    60 dolari
    Din / către Zona 1
    30 dolari
    30 dolari
    30 dolari
    30 dolari
    60 dolari
    Din / către Zona 2
    30 dolari
    30 dolari
    30 dolari
    30 dolari
    60 dolari
    Din / către Zona 3
    30 dolari
    30 dolari
    30 dolari
    30 dolari
    60 dolari
    Din / către Zona 4
    60 dolari
    60 dolari
    60 dolari
    60 dolari
    60 dolari
    Zona 1
    Zona 2
    Zona 3
    Zona 4
  • China continentală, Macao, regiunile Taiwan-ului
  • Asia Centrală: Japonia, Kazahstan, Mongolia, Rusia (în Asia), Coreea de Sud
  • Asia de Sud-Est: Cambodgia, Indonezia, Laos, Malaezia, Myanmar, Filipine, Singapore, Thailanda, Vietnam
  • Traseele selectate: în Australia; în Malaezia; între Taiwan și Japonia / Coreea de Sud; între Thailanda și Singapore; între Emiratele Arabe Unite și Bahrain
  • Bangladesh, India, Maldives, Nepal, Sri Lanka
  • Bahrain, Israel, Qatar, Arabia Saudită, Emiratele Arabe Unite
  • Europa: Austria, Belgia, Cehia, Danemarca, Finlanda, Franța, Germania, Ungaria, Irlanda, Italia, Țările de Jos, Norvegia, Portugalia, Spania, Suedia, Elveția, Marea Britanie
  • Africa: Africa de Sud
  • Sud-vestul Pacificului: Australia, Fiji, Noua Zeelandă
  • 8. Destinatii Cathay Pacific

    Începând cu luna iunie 2018, compania aeriană din Hong Kong deservește 76 de destinații, inclusiv servicii charter și de marfă, în 34 de țări din Africa, Asia, Europa, America de Nord și Oceania

    Țară Oraș Aeroport Note
    Africa de Sud Cape Town Cape Town International Airport Sezonier
    începe pe 13 Noiembrie 2018
    Africa de Sud Johannesburg O. R. Tambo International Airport Pasageri
    Arabia de Sud Jeddah King Abdulaziz International Airport Terminat
    Arabia de Sud Riyadh King Khalid International Airport Terminat
    Australia Adelaide Adelaide Airport Pasageri și mărfuri
    Australia Brisbane Brisbane Airport Pasageri
    Australia Cairns Cairns Airport Pasageri
    Australia Melbourne Melbourne Airport Pasageri și mărfuri
    Australia Perth Perth Airport Pasageri
    Australia Sydney Sydney Airport Pasageri și mărfuri
    Australia Toowoomba Toowoomba Wellcamp Airport Mărfuri
    Bahrain Manama Bahrain International Airport Pasageri
    Bangladesh Dhaka Shahjalal International Airport Mărfuri
    Belgia Bruxelles Brussels Airport Pasageri
    Cambodia Phnom Penh Phnom Penh International Airport Mărfuri
    Canada Toronto Toronto Pearson International Airport Pasageri și mărfuri
    Canada Vancouver Vancouver International Airport Pasageri și mărfuri
    China Beijing Beijing Capital International Airport Pasageri și mărfuri
    China Chengdu Chengdu Shuangliu International Airport Mărfuri
    China Chongqing Chongqing Jiangbei International Airport Mărfuri
    China Shanghai Shanghai Pudong International Airport Pasageri și mărfuri
    China Xiamen Xiamen Gaoqi International Airport Mărfuri
    China Zhengzhou Chengzhou Xinzheng International Airport Mărfuri
    Denemarca Copenhaga Copenhagen Airport Sezonier
    Elveția Zürich Zürich International Airport Pasageri și mărfuri
    Emiratele Arabe Unite Abu Dhabi Abu Dhabi International Airport Terminat
    Emiratele Arabe Unite Dubai Al Maktoum International Airport Mărfuri
    Dubai International Airport Pasageri
    Filipine Cebu Mactan-Cebu International Airport Pasageri
    Filipine Manila Ninoy Aquino International Airport Pasageri
    Franţa Paris Charles de Gaulle Airport Pasageri și mărfuri
    Germania Düsseldorf Düsseldorf Airport Terminat
    Germania Frankfurt Frankfurt Airport Pasageri și mărfuri
    Hong Kong Hong Kong Hong Kong International Airport Hub
    Kai Tak International Airport Aeroport închis
    India Bengaluru Kempegowda International Airport Mărfuri
    India Chennai Chennai International Airport Pasageri și mărfuri
    India Delhi Indira Gandhi International Airport Pasageri și mărfuri
    India Hyderabad Rajiv Gandhi International Airport Pasageri și mărfuri
    India Kolkata Netaji Subhas Chandra Bose International Airport Mărfuri
    India Mumbai Chatrapati Shivaji International Airport Pasageri și mărfuri
    Indonesia Denpasar Ngurah Rai International Airport Pasageri
    Indonesia Jakarta Soekarno–Hatta International Airport Pasageri și mărfuri
    Indonesia Surabaya Juanda International Airport Pasageri
    Irlanda Dublin Dublin Airport Pasageri
    Israel Tel Aviv Ben Gurion International Airport Pasageri
    Italia Milano Milan–Malpensa Airport Pasageri și mărfuri
    Italia Roma Leonardo da Vinci-Fiumicino Airport Pasageri
    Japonia Fukuoka Fukuoka Airport Terminat
    Japonia Komatsu Komatsu Airport Terminat
    Charter Sezonier
    Japonia Nagoya Chubu Centrair International Airport Pasageri
    Japonia Osaka Kansai International Airport Pasageri și mărfuri
    Japonia Sapporo New Chitose Airport Pasageri
    Japonia Tokyo Haneda Airport Pasageri și mărfuri
    Japonia Tokyo Narita International Airport
    Korea de Sud Seoul Incheon International Airport Pasageri și mărfuri
    Malaezia Kuala Lumpur Kuala Lumpur International Airport Terminat
    Malaezia Penang Penang International Airport Mărfuri
    Maldive Malé Ibrahim Nasir International Airport Pasageri
    Marea Britanie Londra Gatwick Airport Pasageri
    Heathrow Airport Pasageri și mărfuri
    Marea Britanie Manchester Manchester Airport Pasageri și mărfuri
    Mexic Guadalajara Guadalajara International Airport Mărfuri
    Mexic Mexico City Mexico City International Airport Mărfuri
    Noua Zeelanda Auckland Auckland Airport Pasageri
    Noua Zeelanda Christchurch Christchurch International Airport Sezonier
    Olanda Amsterdam Amsterdam Airport Schiphol Pasageri și mărfuri
    Pakistan Karachi Jinnah International Airport Terminat
    Qatar Doha Hamad International Airport Terminat
    Rusia Moscova Domodedovo International Airport Terminat
    Singapore Singapore Singapore Changi Airport Pasageri și mărfuri
    Spania Barcelona Barcelona-El Prat Airport Pasageri
    Spania Madrid Adolfo Suárez Madrid–Barajas Airport Pasageri
    Sri Lanka Colombo Bandaranaike International Airport Pasageri și mărfuri
    Statele Unite ale Americii Anchorage Rd Stevens Anchorage International Airport Mărfuri
    Statele Unite ale Americii Atlanta Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport Mărfuri
    Statele Unite ale Americii Boston Logan International Airport Pasageri
    Statele Unite ale Americii Chicago O'Hare International Airport Pasageri și mărfuri
    Statele Unite ale Americii Columbus Rickenbacker International Airport Mărfuri
    Statele Unite ale Americii Dallas Dallas/Fort Worth International Airport Mărfuri
    Statele Unite ale Americii Houston George Bush Intercontinental Airport Mărfuri
    Statele Unite ale Americii Los Angeles Los Angeles International Airport Pasageri și mărfuri
    Statele Unite ale Americii Miami Miami International Airport Mărfuri
    Statele Unite ale Americii Newark Newark Liberty International Airport Pasageri
    Statele Unite ale Americii New York City John F. Kennedy International Airport Pasageri și mărfuri
    Statele Unite ale Americii Portland Portland International Airport Mărfuri
    Statele Unite ale Americii San Francisco San Francisco International Airport Pasageri și mărfuri
    Statele Unite ale Americii Seattle Seattle–Tacoma International Airport începe pe 31 Martie 2019
    Statele Unite ale Americiis Washington, D.C. Washington Dulles International Airport începe pe 15 September 2018
    Taiwan Taipei Taoyuan International Airport Pasageri și mărfuri
    Thailanda Bangkok Don Mueang International Airport Terminat
    Thailanda Bangkok Suvarnabhumi International Airport Pasageri și mărfuri
    Vietnam Hanoi Noi Bai International Airport Mărfuri
    Vietnam Ho Chi Minh City Tan Son Nhat International Airport Pasageri și mărfuri

    9. Flota Cathay Pacific

    Începând cu iulie 2018, flota Cathay Pacific cuprinde următoarele aeronave:

    Flota Cathay pacific
    Avioane În funcțiune Comenzi Pasangeri Note
    F J W Y Total
    Airbus A330-300 34 24 293 317 Unul în livrare Oneworld
    39 21 191 251
    39 223 262
    Airbus A350-900 22 6 38 28 214 280
    Airbus A350-1000 2 18 46 32 256 334
    Boeing 777-200 4 42 293 335
    Boeing 777-300 12 5 42 396 438 Unul în "The Spirit of Hong Kong (2017)". Cinci avioane de mână vor fi adăugate la flotă din 2018.
    42 356 398 Pentru a fi reconfigurat cu 438 de locuri
    Boeing 777-300ER 53 6 53 34 182 275 A fi reconfigurat cu 294 de locuri
    6 53 34 201 294
    40 32 268 340 Pentru a fi reconfigurat cu 368 de locuri
    40 32 296 368
    Boeing 777-9 21
    TBA
    Total 126 51