Cathay Pacific Airways Limited este transportatorul de pavilion al Hong Kong-ului, cu sediul central și centrul principal situat la Aeroportul Internațional Hong Kong. Operațiunile și filialele companiilor aeriene au servicii regulate de transport de pasageri și mărfuri în mai mult de 190 destinații în mai mult de 60 de țări din întreaga lume, inclusiv coduri de bare și companii mixte. Cathay Pacific operează o flotă de aeronave cu corpuri largi, constând din echipamente Airbus A330, Airbus A350 și Boeing 777. Cathay Pacific Cargo operează două modele ale modelului Boeing 747. Compania aeriană Cathay Dragon, deținută în întregime, operează în 44 de destinații din regiunea Asia-Pacific de la baza sa din Hong Kong. În 2010, Cathay Pacific și Cathay Pacific Cargo, împreună cu Dragonair (rebranded Cathay Dragon), au transportat aproape 27 de milioane de pasageri și peste 1,8 milioane de tone de mărfuri și poștă.
Compania aeriană a fost înființată la 24 septembrie 1946 de australianul Sydney H. de Kantzow și de americanul Roy C. Farrell. Compania aeriană a efectuat primul zbor non-stop transpolar din lume, care a zborat peste Polul Nord în iulie 1998, care a fost și zborul pentru a ajunge la noul aeroport internațional de la Hong Kong. Compania aeriană a sărbătorit cea de-a 60-a aniversare în 2006; iar din octombrie 2009, acționarii săi principali sunt Swire Pacific și Air China. Este reciproc unul dintre principalii acționari ai companiei Air China. La 6 noiembrie 2017, Qatar Airways a achiziționat o participație de 9,6% a companiei Cathay Pacific, devenind al treilea acționar majoritar.
Cathay Pacific este a zecea companie aeriană din lume, măsurată în termeni de vânzări, și cea mai mare parte a paisprezecea măsurată în ceea ce privește capitalizarea pieței. În 2010, Cathay Pacific a devenit cea mai mare companie aeriană internațională de marfă internațională, împreună cu hub-ul principal Hong Kong International Airport, fiind cel mai aglomerat aeroport din lume în ceea ce privește traficul de marfă.
Este unul dintre membrii fondatori ai alianței Oneworld. Cathay Pacific subsidiara Cathay Dragon este un membru afiliat al Oneworld.
Cathay Pacific este o companie aeriană premiată și recunoscută la nivel mondial, câștigând de patru ori premiul "Cel mai bun transport aerian din lume", clasându-se în mod consecvent printre cele mai bune companii aeriene din lume.
Cathay Pacific Airways a fost înființată la 24 septembrie 1946 în Hong Kong, cu Sydney de Kantzow, Roy Farrell, precum și cu Neil Buchanan, Donald Brittan Evans și Robert "Bob", Stanley Russell. Buchanan și Russell au lucrat deja pentru Kantzow și Farrell în predecesorul companiei Cathay Pacific, compania Roy Farrell Import-Export, care avea sediul inițial în Shanghai. Atât de Kantzow, cât și Farrell erau piloți de forță aeriene care au zburat pe Hump, un traseu peste munții Himalaya. Farrell a achiziționat prima aeronavă, un Douglas DC-3, poreclit Betsy, în New York, la data de 6 octombrie 1945. Compania a început să livreze servicii de transport de marfă în ianuarie 1946, cu două DC-3 între Australia și China (primul său zbor comercial a fost o expediție de haine de la Sydney la Shanghai), dar afacerea profitabilă a atras în scurt timp atenția din partea Republicii Chineză oficiali guvernamentali. După câteva cazuri în care avioanele companiei au fost reținute de autoritățile din Shanghai, compania sa mutat la 11 mai 1946, zboară cu cele două avioane către Hong Kong. Farrell și de Kantzow și-au reînregistrat afacerea în Hong Kong la 24 septembrie 1946 ca fiind "Cathay Pacific Airways Limited". L-au numit Cathay, numele antic dat Chinei și Pacificului, deoarece Farrell a speculat că vor zbura într-o zi peste Pacific (ceea ce sa întâmplat în anii 1970). Numele chinezesc al companiei ("國泰") nu a fost stabilit până în anii 1950. Este vorba de un idiom chinezesc care înseamnă "stat grandios și pașnic" și a fost adesea folosit de alte întreprinderi numite "Cathay" în engleză.
Potrivit legendei, numele unic al companiei a fost conceput de Farrell și de niște corespondenți străini de la barul hotelului Manila. Pe călătoria de primăvară a lui Cathay Pacific, Farrell și de Kantzow au zburat de la Hong Kong la Manila , și mai târziu la Shanghai. Compania aeriană a navigat inițial pe rutele dintre Hong Kong, Sydney, Manila, Singapore, Shanghai și Canton, în timp ce serviciile regulate au fost limitate doar la Bangkok, Manila și Singapore. Până în 1947, a adăugat alte trei DC-3 și un hidroavion Vickers Catalina flotei sale.
În 1948, a fost înființată o nouă persoană juridică a companiei Cathay Pacific Airways, pe care John Swire & Sons (acum cunoscută sub denumirea de Swire Group) China Navigation Company, Australian National Airways au fost noii acționari ai noului entitate dobândind active de la persoana juridică veche; persoana veche, a fost redenumită în Cathay Pacific Holdings, precum și păstrând 10% din acțiunile noului Cathay Pacific Airways de Kantzow, Farrell și Russell au fost acționari ai Cathay Pacific Holdings la acel moment.
Începând cu 31 decembrie 2017, compania aeriană este în continuare deținută de Swire Group în proporție de 45% prin intermediul filialei sale Swire Pacific Limited, ca cel mai mare acționar. Cu toate acestea, Swire Group a format, de asemenea, un acord de acționari cu cel de-al doilea cel mai mare acționar Air China (care a fost controlat de statul China National Aviation Holding), pe care Cathay Pacific și Air China le-au deținut încrucișat.
La sfârșitul anilor 1940, guvernul de la Hong Kong a împărțit piața aeriană locală între Cathay Pacific și singurul său concurent local, Hong Kong Airways, care deținea Jardine Matheson: Cathay Pacific li s-au alocat rute spre sud (inclusiv Asia de Sud-Est și Australia) în timp ce Hong Kong Airways a fost alocat rutelor spre nord (inclusiv China continentală, Coreea și Japonia). Situația sa schimbat odată cu înființarea Republicii Populare Chineze și a Războiului din Coreea, ceea ce a redus viabilitatea rutelor nordice. În 1959, Cathay Pacific a achiziționat Hong Kong Airways și a devenit compania aeriană dominantă din Hong Kong.
Anii 1960, 1970 și 1980: extindereaCompania aeriană a prosperat la sfârșitul anilor 1950 și în anii 1960, ajutându-i să cumpere arhivalul său, Hong Kong Airways, la 1 iulie 1959. Între anii 1962 și 1967, compania aeriană a înregistrat o creștere de două cifre în medie în fiecare an și a devenit prima companie aeriană din lume care a operat servicii internaționale în Fukuoka, Nagoya și Osaka în Japonia. În 1964, a transportat un milion de pasageri și a achiziționat primul avion cu motor cu reacție, Convair 880.
În anii 1970, Cathay Pacific a instalat un sistem de rezervare computerizat și simulatoare de zbor. În 1979, compania aeriană a achiziționat primul său Boeing 747 și a solicitat dreptul de circulație pentru a începe să zboare spre Londra în 1980, cu primul zbor pe 16 iulie. Extinderea a continuat în anii 1980, cu servicii non-stop la Vancouver în 1983, cu servicii continue în San Francisco în 1986, când un boom la nivel de industrie a încurajat creșterea rutelor în multe centre europene și nord-americane.
La data de 15 mai 1986, compania aeriană a devenit publică și a fost listată în Consiliul principal al Bursei de Valori din Hong Kong.
Anii 1990: rebranding, reînnoire și OneworldÎn ianuarie 1990, compania Cathay Pacific și compania-mamă Swire Pacific au dobândit o participație semnificativă în Dragonair și o participație de 75% în compania aeriană de mărfuri Air Hong Kong în 1994. La începutul anilor 1990, compania aeriană a lansat un program de modernizare a serviciului său de pasageri. Pictura verde și albă dungată a fost înlocuită cu actualele "pensule". În 1994, compania aeriană a investit într-o nouă identitate corporativă, cu un program de 23 de milioane de dolari Hong Kong (7,3 milioane de RM) pentru a-și actualiza imaginea. Flota era așteptată să aibă noul logo în termen de patru ani.
Boat-ul Cathay Pacific 747-400 VR-HOR din portofoliul Green Lettece cu un drapel al Uniunii Europene impunând taxe la aeroportul internațional Paris Charles de Gaulle (CDG / LFPG) în mai 1993. Aceasta a fost înainte de predarea din 1997.
Un zbor Cathay Pacific Boeing 747-400 (VR-HOR) în portocaliu verde cu steagul Uniunii care impozitează la Aeroportul Internațional Paris Charles de Gaulle (CDG / LFPG) în mai 1993. Aceasta a fost înainte de predarea din 1997.
Compania aeriană a început un program de înlocuire a flotei în valoare de 9 miliarde de dolari SUA, la mijlocul anilor 1990, care ia dat una dintre cele mai tinere flote din lume. În 1996, CITIC Pacific și-a mărit participațiile la Cathay Pacific de la 10% la 25%, în timp ce holdingul Swire Group a fost redus la 44%, în timp ce alte două companii chineze, CNAC (G) și CTS, Potrivit ediției internaționale a istoricelor societății din 1988, dezinvestiția a 12,5% din acțiunile Cathay Pacific de la Swire Pacific către o companie chineză de stat a fost considerată "ca dovadă a sincerității Chinei în menținerea prosperității Hong Kong-ului".
La 1 iulie 1997, administrația Hong Kong-ului a fost transferată din Regatul Unit în Republica Populară Chineză în cadrul transferului din Hong Kong. Majoritatea aeronavelor companiei aeriene au fost înregistrate în Hong Kong cu o înregistrare începând cu "VR". Conform termenilor unui acord în cadrul Grupului comun de legătură chino-britanic (JLG), toate înregistrările au fost modificate până în decembrie 1997 la prefixul "B" utilizat de Republica Populară Chineză și Republica Chineză (Taiwan). Aeronava Cathay Pacific a purtat anterior un pavilion britanic de pe coadă, dar acestea au fost îndepărtate cu câțiva ani înainte de preluarea din 1997.
La data de 21 mai 1998, Cathay Pacific a luat prima livrare a Boeing 777-300 la o ceremonie în Everett. La data de 21 septembrie 1998, Cathay Pacific, împreună cu American Airlines, British Airways, Canadian Airlines și Qantas, au co-fondat alianța aeriană Oneworld Cathay Pacific a preluat temporar operațiunile interne și internaționale ale Philippine Airlines în decursul opririi sale de paisprezece zile (de la 26 septembrie la 7 octombrie 1998). Compania aeriană a fost rănită de criza financiară asiatică de la sfârșitul anilor 1990, înregistrând însă un profit record de 5 miliarde USD în anul 2000.
Noul Aeroport Internațional Hong Kong și zboruri transpolarLuni, 6 iulie 1998, la ora 00:00 HKT, Aeroportul Internațional Kai Tak a văzut ultima sa plecare comercială, Cathay Pacific Flight 251 (un Boeing 747-400) pe Aeroportul Heathrow din Londra, după peste 73 de ani de operare. A doua zi, zborul Cathay Pacific Flight 889 (un Boeing 747-400 de la Aeroportul Internațional John F. Kennedy din New York, pilotat de căpitanul Paul Horsting, a fost prima sosire pe noul Aeroport Internațional Hong Kong de la Chek Lapunt permisi). Disponibil pentru membrii care sosesc în Hong Kong, Londra (CX237, CX251 sau CX255 numai) sau Frankfurt pe zboruri comercializate și operate de Cathay Pacific sau Cathay Dragon. Admiterea este pentru ziua sosirii și nu sunt permise oaspeții. Pentru a facilita accesul la salonul de sosire din Londra, membrii ar trebui să obțină un card de invitație la punctul lor de origine.Salvarea accesului la louge.Membrii de diamant pot folosi Asia Miles pentru a răscumpăra accesul la saloanele Cathay Pacific First sau Business.Limitarea restricțiilor de vârstă pentru accesul la lounge. Dacă pasagerul este minor și călătorește singur, admiterea la salon și consumul de alcool respectă legile locale și politica operatorului de salon. Dovada vârstei poate fi necesară pentru a accesa salonul.Air New Zeeland Business Class lounge acces.Accesul la Aeroportul din Noua Zeelandă este disponibil numai membrilor Diamond care călătoresc de la Christchurch sau Wellington la Hong Kong prin Auckland și invers. Sectorul intern trebuie să fie comercializat și exploatat de Air New Zealand. Membrii de diamant pot aduce doi oaspeți la lounge-ul Business Class al companiei Air New Zealand. De asemenea, oaspeții trebuie să plece în zborurile comercializate de Cathay Pacific. Membrii care călătoresc în orice clasă pe zborurile operate de Air New Zealand, comercializate de Cathay Pacific între Auckland și Hong Kong, se pot bucura de accesul la salonul de plecare la aeroporturile din Auckland și Hong Kong.
Salutăm pasagerii care doresc să călătorească cu sugari cu vârsta cuprinsă între 7 zile și 24 de luni.
Zburand cu un copil sub 24 de luni
Un nou-născut sănătos este gata să călătorească cu noi după prima săptămână de livrare. Ne cerem un părinte sau tutore (cu vârsta de 18 ani sau mai mult) să călătorească în aceeași cabină ca și copilul în orice moment.
Dacă copilul dvs. are vârsta de 2 ani sau mai mult, vă rugăm să consultați informațiile despre zborul cu copiii și minorii neînsoțiți.
Fiecare aeronavă are cel puțin două toalete cu mese îndoite pentru schimbarea scutecelor.
Toate zborurile noastre sunt pe deplin aprovizionate cu alimente pentru copii. Vedeți meniul nostru de mese speciale.
Alăptarea copilului este permisă în toate fazele de zbor. Dacă doriți să folosiți pompe electrice pentru sân în timp ce sunteți la bord, puteți face acest lucru după anunțarea faptului că dispozitivele electronice pot fi pornite și până când semnul centurii de siguranță este pornit înainte de aterizare. Pompele trebuie să fie arimate pentru decolare, taxare și aterizare.
Dacă aduceți la bord produse alimentare personale, vă rugăm să rețineți că nu le putem reîncălzi sau răci din motive de igienă. Pentru a vă încălzi produsele alimentare, puteți solicita un recipient cu apă fierbinte. Pentru a aduce orice mâncare sau lapte exprimat care necesită refrigerare, vă rugăm să ambalați fie într-o pungă rece sau balon de vid. Puteți aduce gheață uscată (până la 2,5 kg / 5,5 lb) care este ambalată corespunzător pentru a permite gazelor de CO2 să se evapore liber și trebuie să ne anunțați că aduceți gheață uscată la check-in.
Toate aeronavele noastre sunt echipate cu bassinets speciale pentru copii.
Specificatii pentru bassinet:
Aveți posibilitatea să aduceți propriile scaune de siguranță pentru mașini personale atâta timp cât îndeplinesc specificațiile noastre. Datorită cerințelor de siguranță, este posibil ca unele aeronave să nu poată găzdui scaunul pentru mașină. În aceste cazuri, poate fi oferit un scaun special pentru scaune pentru copii.
Dacă nu doriți să cumpărați un loc suplimentar pentru copilul sau copilul dvs., acesta poate călători cu dvs., atâta timp cât utilizați dispozitivul de siguranță corespunzător. Vă rugăm să ne anunțați dacă doriți un dispozitiv de siguranță pentru copii atunci când faceți rezervarea cu noi. Acest dispozitiv de reținere a copilului vă asigură copilul sau copilul dvs. în timpul zborului pentru siguranța acestuia.
Există câteva locații de urgență în scaun, care nu sunt potrivite pentru părinți și tutorii cu sugari. Vă rugăm să consultați biroul nostru local sau agentul de turism că scaunele dvs. au măsurile de siguranță adecvate atunci când efectuați rezervarea.
CopiiDacă aduceți copii cu vârste între 2 și 12 ani când vă zburați, permiteți-ne să vă ajutăm și pe copii să aibă o călătorie plăcută.
Pentru siguranța lor, pasagerii cu vârsta cuprinsă între 2 și 12 ani care călătoresc pe zborul Cathay Pacific sau Cathay Dragon trebuie să fie însoțiți de părinți sau tutori (în vârstă de cel puțin 18 ani) în orice moment. Copiii cu vârsta sub 6 ani trebuie să călătorească în aceeași cabină cu părinții sau tutorele lor.
Dacă copilul dvs. este înregistrat ca minor neînsoțit, vom avea grijă de ele pentru dvs.
Dacă copilul dvs. are mai puțin de 24 de luni, vă rugăm să consultați secțiunea noastră de călătorie cu sugari.
Atât Cathay Pacific cât și Cathay Dragon au o selecție fantastică de filme de familie, de la desene animate la anime, toate alese în special pentru copii.
Copiilor de 3-6 ani li se va oferi un pachet de distracții colorat pentru copii, plin de bunuri, pentru a le ține ocupate pe zbor, care include articole de papetărie, jocuri și cărți de activitate - toate acestea pot lua acasă cu ei după călătorie.
Vă rugăm să rețineți: Nu putem furniza pachetul de distracții pentru zborurile care călătoresc exclusiv în nord-estul și Asia de Sud-Est.
Servim mese sănătoase și nutritive pentru copii, cu tacâmuri colorate și pentru copii - pentru a ne anunța că doriți să le furnizăm cât mai mult posibil în avans.
Minorii neînsoțițiInformați-vă biroul de rezervări locale cu 24 de ore în avans dacă faceți planuri de călătorie pentru copilul dvs. la bordul unui zbor Cathay Pacific sau Cathay Dragon și vom avea grijă de restul - de la aeroport până la destinație.
Vă rugăm să rețineți că, dacă rezervarea dvs. implică un transfer de peste cinci ore sau zborul de legătură nu pleacă de pe același aeroport, nu veți putea utiliza acest serviciu.
Dacă copilul dvs. are vârsta de 6-17 ani, călătorind singur sau însoțit de o persoană care nu are încă 18 ani, vă puteți înregistra copilul dumneavoastră ca minor minor neînsoțit când faceți rezervarea cu noi.
Ne îngrijim de animalele de companie ca și cum ar fi ale noastre. Siguranța și confortul lor este prima noastră prioritate.
Cele mai multe animale de companie se pot alătura la bordul dvs. ca bagaje de check-in, dar unele țări au anumite restricții în ceea ce privește animalele din aeronave. Nu uitați să verificați dacă aveți documentele necesare de la birourile administrației publice locale.
Pentru siguranța și protecția celorlalți pasageri, există câteva animale de companie pe care nu vă putem lăsa să le aduceți la bord.
De asemenea, datorită riscurilor pentru sănătate pe care zborul le prezintă pentru ele, nu acceptăm animalele brachycephalice (snub-nosed, short bot sau flat face), ca bagaje de check-in sau pentru transportul de mărfuri.
Pentru a vă asigura că animalul dvs. de companie poate călători efectiv cu dvs. pe zborul dvs., vă rugăm să contactați biroul nostru local de rezervare cu cel puțin 48 de ore înainte pentru a vă confirma locul de îmbarcare la bord.
Cu Online Check-In, puteți:
Cine poate verifica online:
Pentru a face check-in online, documentele de călătorie valabile pentru pasageri trebuie să fie cel puțin valabile timp de 6 luni de la data returnării.
Pentru detalii privind cerințele de valabilitate a pașaportului pentru călătoria către destinațiile dvs., vizitați IATA Travel Center Link se deschide într-o fereastră nouă, operată de părți externe și poate să nu respecte aceleași politici de accesibilitate ca și Cathay Pacific.
* Este responsabilitatea călătorilor să asigure valabilitatea vizei de intrare sau a vizei de tranzit înainte de a intra sau de a părăsi o țară ca destinație sau escală.
Check-in printatCahay Pacific și-a lansat serviciul Self-Print Boarding Pass - cea mai nouă inovație pentru a simplifica experiența de călătorie pentru pasagerii noștri.
Pasagerii care pleacă de pe anumite aeroporturi din zborurile Cathay Pacific și Cathay Dragon, care au efectuat deja verificări online, pot imprima un card online online pe hârtie A4 (legală), alb-negru sau color, cu propria imprimantă la domiciliu, birou sau oriunde accesul la internet. Pasagerii eligibili pentru accesul în lounge vor putea să vadă invitațiile lor de pe placa de îmbarcare.
Pasagerii își pot imprima pasul de îmbarcare cu butonul "Imprimare / Trimitere" de pe pagina "Confirmare online de confirmare" până la 90 de minute înainte de plecare.
Pentru a imprima pasul de îmbarcare, pasagerii vor avea nevoie de:
Verificarea mobilă vă permite să:
Asigurați-vă că dispozitivul dvs. mobil este echipat cu funcții de acces la date și un browser web și că furnizorul de servicii mobile nu blochează descărcarea imaginilor pe dispozitiv.
Planul dvs. de servicii mobile include servicii de acces la date.
Cine poate utiliza serviciul de check-in mobil
Toți pasagerii care dețin e-Bilete. Excepțiile sunt:
Ca membru al Clubului Marco Polo, puteți câștiga puncte de club ori de câte ori zburați în clase de tarif eligibile cu Cathay Pacific, Cathay Dragon sau oricare dintre companiile aeriene oneworld alianță. Punctele de club se calculează pe baza unei combinații de linii aeriene, cabină, clasa tarifară și distanța parcursă. Avem un punct de câștig pentru cluburi și un calculator pentru puncte de puncte de mai jos pentru a vă ajuta să înțelegeți sistemul de puncte.
Graficul de mai jos indică numărul de puncte de club solicitate în cadrul unui an de membru pentru a reînnoi sau a îmbunătăți nivelurile în cadrul unui an de membru. În plus față de aceste puncte, membrul trebuie să zboare cel puțin un sector eligibil pe Cathay Pacific sau Cathay Dragon.
Green 20 puncte de club | Silver 300 puncte de club | Gold 600 puncte de club | Diamond 1,200 puncte de club |
Rezervări:
Check-in și îmbarcare:
Bagaj:
Acces la salon:
Rezervări:
Check-in și îmbarcare:
Bagaj:
Acces la salon:
Rezervări:
Check-in și îmbarcare:
Bagaj:
Acces la salon:
Rezervări:
Check-in și îmbarcare:
Bagaj:
Acces la salon:
Clasă Tarifară |
Foarte Scurt 1-750 mile |
Scurt 750-2750 mile |
Mediu 2751-3700 mile |
Mediu-lung 3701-5000 mile |
Lung 5001-7500 mile |
Foarte Lung 7500+ mile |
---|---|---|---|---|---|---|
Clasa I: F,A |
30 |
40 |
70 |
100 |
125 |
140 |
Clasa Business: J,C |
25 |
35 |
60 |
85 |
105 |
120 |
Clasa Business: D,I |
20 |
30 |
50 |
70 |
90 |
100 |
Premium Economy: W,R |
20 |
25 |
30 |
45 |
70 |
75 |
Premium Economy: E |
15 |
20 |
25 |
35 |
55 |
60 |
Economy: Y,B,H,K |
15 |
20 |
25 |
35 |
55 |
60 |
Economy: M,L,V |
10 |
15 |
20 |
30 |
45 |
50 |
Economy: S,N,Q |
5 |
10 |
15 |
20 |
25 |
30 |
Zona de distanțe se bazează pe mile zbor între Hong Kong și toate destinațiile listate.
Foarte Scurt 1-750 mile |
Scurt 750-2750 mile |
Mediu 2751-3700 mile |
Mediu-lung 3701-5000 mile |
Lung 5001-7500 mile |
Foarte Lung 7500+ mile |
China continentală:
|
Bangladesh:
|
Australia:
|
Australia:
|
Belgia
|
Canada
|
---|
Tip Clasă |
Bagaj de mană |
Bagaj la cală |
---|---|---|
Economy | un bagaj de 7kg 56x36x23cm | 2 bagaje de 30kg pentru majoritatea zborurilor; 2 bagaje de 23kg pentru zboruri către, de la sau prin America; un bagaj de 23kg pentru Hong Kong la / din Auckland / Christchurch - zboruri directe |
Premium Economy | un bagaj de 7kg 56x36x23cm | 2 bagaje de 35kg pentru majoritatea zborurilor; 2 bagaje de 25kg pentru zboruri către, de la sau prin America; doua bagaje de 25kg pentru Hong Kong la / din Auckland / Christchurch - zboruri directe |
Business | un bagaj de 10kg 56x36x23cm | 2 bagaje de 40kg pentru majoritatea zborurilor; 2 bagaje de 32kg pentru zboruri către, de la sau prin America; doua bagaje de 23kg pentru Hong Kong la / din Auckland / Christchurch - zboruri directe |
I | un bagaj de 15kg 56x36x23cm | 3 bagaje de 45kg pentru majoritatea zborurilor; 2 bagaje de 32kg pentru zboruri către, de la sau prin America |
Ruta dvs. de zbor măsurată în bagaje în funcție de greutate
Uitați-vă la tabelul de mai jos pentru a afla care zboruri acoperă zborul dvs. Apoi, puteți afla cât de mult va fi taxa suplimentară pentru fiecare kilogram.
Per Kg |
Din / spre Hong Kong |
Din / către Zona 1 |
Din / către Zona 2 |
Din / către Zona 3 |
Din / către Zona 4 |
---|---|---|---|---|---|
Din / spre Hong Kong | - |
12 dolari |
17 dolari |
22 dolari |
40 dolari |
Din / către Zona 1 |
12 dolari |
13 dolari |
17 dolari |
28 dolari |
40 dolari |
Din / către Zona 2 |
17 dolari |
17 dolari |
33 dolari |
35 dolari |
40 dolari |
Din / către Zona 3 |
22 dolari |
28 dolari |
35 dolari |
40 dolari |
60 dolari |
Din / către Zona 4 |
40 dolari |
40 dolari |
40 dolari |
60 dolari |
60 dolari |
Dacă bagajele se încadrează în alocația de greutate, dar aveți o piesă suplimentară, puteți afla cât de mult va fi încărcarea bagajului suplimentar pe bucată.
Per Kg |
Din / spre Hong Kong |
Din / către Zona 1 |
Din / către Zona 2 |
Din / către Zona 3 |
Din / către Zona 4 |
---|---|---|---|---|---|
Din / spre Hong Kong |
- |
30 dolari |
30 dolari |
30 dolari |
60 dolari |
Din / către Zona 1 |
30 dolari |
30 dolari |
30 dolari |
30 dolari |
60 dolari |
Din / către Zona 2 |
30 dolari |
30 dolari |
30 dolari |
30 dolari |
60 dolari |
Din / către Zona 3 |
30 dolari |
30 dolari |
30 dolari |
30 dolari |
60 dolari |
Din / către Zona 4 |
60 dolari |
60 dolari |
60 dolari |
60 dolari |
60 dolari |
Zona 1 |
Zona 2 |
Zona 3 |
Zona 4 |
---|---|---|---|
|
|
|
|
Începând cu luna iunie 2018, compania aeriană din Hong Kong deservește 76 de destinații, inclusiv servicii charter și de marfă, în 34 de țări din Africa, Asia, Europa, America de Nord și Oceania
Țară | Oraș | Aeroport | Note |
---|---|---|---|
Africa de Sud | Cape Town | Cape Town International Airport | Sezonier începe pe 13 Noiembrie 2018 |
Africa de Sud | Johannesburg | O. R. Tambo International Airport | Pasageri |
Arabia de Sud | Jeddah | King Abdulaziz International Airport | Terminat |
Arabia de Sud | Riyadh | King Khalid International Airport | Terminat |
Australia | Adelaide | Adelaide Airport | Pasageri și mărfuri |
Australia | Brisbane | Brisbane Airport | Pasageri |
Australia | Cairns | Cairns Airport | Pasageri |
Australia | Melbourne | Melbourne Airport | Pasageri și mărfuri |
Australia | Perth | Perth Airport | Pasageri |
Australia | Sydney | Sydney Airport | Pasageri și mărfuri |
Australia | Toowoomba | Toowoomba Wellcamp Airport | Mărfuri |
Bahrain | Manama | Bahrain International Airport | Pasageri |
Bangladesh | Dhaka | Shahjalal International Airport | Mărfuri |
Belgia | Bruxelles | Brussels Airport | Pasageri |
Cambodia | Phnom Penh | Phnom Penh International Airport | Mărfuri |
Canada | Toronto | Toronto Pearson International Airport | Pasageri și mărfuri |
Canada | Vancouver | Vancouver International Airport | Pasageri și mărfuri |
China | Beijing | Beijing Capital International Airport | Pasageri și mărfuri |
China | Chengdu | Chengdu Shuangliu International Airport | Mărfuri |
China | Chongqing | Chongqing Jiangbei International Airport | Mărfuri |
China | Shanghai | Shanghai Pudong International Airport | Pasageri și mărfuri |
China | Xiamen | Xiamen Gaoqi International Airport | Mărfuri |
China | Zhengzhou | Chengzhou Xinzheng International Airport | Mărfuri |
Denemarca | Copenhaga | Copenhagen Airport | Sezonier |
Elveția | Zürich | Zürich International Airport | Pasageri și mărfuri |
Emiratele Arabe Unite | Abu Dhabi | Abu Dhabi International Airport | Terminat |
Emiratele Arabe Unite | Dubai | Al Maktoum International Airport | Mărfuri |
Dubai International Airport | Pasageri | ||
Filipine | Cebu | Mactan-Cebu International Airport | Pasageri |
Filipine | Manila | Ninoy Aquino International Airport | Pasageri |
Franţa | Paris | Charles de Gaulle Airport | Pasageri și mărfuri |
Germania | Düsseldorf | Düsseldorf Airport | Terminat |
Germania | Frankfurt | Frankfurt Airport | Pasageri și mărfuri |
Hong Kong | Hong Kong | Hong Kong International Airport | Hub |
Kai Tak International Airport | Aeroport închis | ||
India | Bengaluru | Kempegowda International Airport | Mărfuri |
India | Chennai | Chennai International Airport | Pasageri și mărfuri |
India | Delhi | Indira Gandhi International Airport | Pasageri și mărfuri |
India | Hyderabad | Rajiv Gandhi International Airport | Pasageri și mărfuri |
India | Kolkata | Netaji Subhas Chandra Bose International Airport | Mărfuri |
India | Mumbai | Chatrapati Shivaji International Airport | Pasageri și mărfuri |
Indonesia | Denpasar | Ngurah Rai International Airport | Pasageri |
Indonesia | Jakarta | Soekarno–Hatta International Airport | Pasageri și mărfuri |
Indonesia | Surabaya | Juanda International Airport | Pasageri |
Irlanda | Dublin | Dublin Airport | Pasageri |
Israel | Tel Aviv | Ben Gurion International Airport | Pasageri |
Italia | Milano | Milan–Malpensa Airport | Pasageri și mărfuri |
Italia | Roma | Leonardo da Vinci-Fiumicino Airport | Pasageri |
Japonia | Fukuoka | Fukuoka Airport | Terminat |
Japonia | Komatsu | Komatsu Airport | Terminat Charter Sezonier |
Japonia | Nagoya | Chubu Centrair International Airport | Pasageri |
Japonia | Osaka | Kansai International Airport | Pasageri și mărfuri |
Japonia | Sapporo | New Chitose Airport | Pasageri |
Japonia | Tokyo | Haneda Airport | Pasageri și mărfuri |
Japonia | Tokyo | Narita International Airport | |
Korea de Sud | Seoul | Incheon International Airport | Pasageri și mărfuri |
Malaezia | Kuala Lumpur | Kuala Lumpur International Airport | Terminat |
Malaezia | Penang | Penang International Airport | Mărfuri |
Maldive | Malé | Ibrahim Nasir International Airport | Pasageri |
Marea Britanie | Londra | Gatwick Airport | Pasageri |
Heathrow Airport | Pasageri și mărfuri | ||
Marea Britanie | Manchester | Manchester Airport | Pasageri și mărfuri |
Mexic | Guadalajara | Guadalajara International Airport | Mărfuri |
Mexic | Mexico City | Mexico City International Airport | Mărfuri |
Noua Zeelanda | Auckland | Auckland Airport | Pasageri |
Noua Zeelanda | Christchurch | Christchurch International Airport | Sezonier |
Olanda | Amsterdam | Amsterdam Airport Schiphol | Pasageri și mărfuri |
Pakistan | Karachi | Jinnah International Airport | Terminat |
Qatar | Doha | Hamad International Airport | Terminat |
Rusia | Moscova | Domodedovo International Airport | Terminat |
Singapore | Singapore | Singapore Changi Airport | Pasageri și mărfuri |
Spania | Barcelona | Barcelona-El Prat Airport | Pasageri |
Spania | Madrid | Adolfo Suárez Madrid–Barajas Airport | Pasageri |
Sri Lanka | Colombo | Bandaranaike International Airport | Pasageri și mărfuri |
Statele Unite ale Americii | Anchorage | Rd Stevens Anchorage International Airport | Mărfuri |
Statele Unite ale Americii | Atlanta | Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport | Mărfuri |
Statele Unite ale Americii | Boston | Logan International Airport | Pasageri |
Statele Unite ale Americii | Chicago | O'Hare International Airport | Pasageri și mărfuri |
Statele Unite ale Americii | Columbus | Rickenbacker International Airport | Mărfuri |
Statele Unite ale Americii | Dallas | Dallas/Fort Worth International Airport | Mărfuri |
Statele Unite ale Americii | Houston | George Bush Intercontinental Airport | Mărfuri |
Statele Unite ale Americii | Los Angeles | Los Angeles International Airport | Pasageri și mărfuri |
Statele Unite ale Americii | Miami | Miami International Airport | Mărfuri |
Statele Unite ale Americii | Newark | Newark Liberty International Airport | Pasageri |
Statele Unite ale Americii | New York City | John F. Kennedy International Airport | Pasageri și mărfuri |
Statele Unite ale Americii | Portland | Portland International Airport | Mărfuri |
Statele Unite ale Americii | San Francisco | San Francisco International Airport | Pasageri și mărfuri |
Statele Unite ale Americii | Seattle | Seattle–Tacoma International Airport | începe pe 31 Martie 2019 |
Statele Unite ale Americiis | Washington, D.C. | Washington Dulles International Airport | începe pe 15 September 2018 |
Taiwan | Taipei | Taoyuan International Airport | Pasageri și mărfuri |
Thailanda | Bangkok | Don Mueang International Airport | Terminat |
Thailanda | Bangkok | Suvarnabhumi International Airport | Pasageri și mărfuri |
Vietnam | Hanoi | Noi Bai International Airport | Mărfuri |
Vietnam | Ho Chi Minh City | Tan Son Nhat International Airport | Pasageri și mărfuri |
Începând cu iulie 2018, flota Cathay Pacific cuprinde următoarele aeronave:
Avioane | În funcțiune | Comenzi | Pasangeri | Note | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F | J | W | Y | Total | ||||
Airbus A330-300 | 34 | — | — | 24 | — | 293 | 317 | Unul în livrare Oneworld |
39 | 21 | 191 | 251 | |||||
39 | — | 223 | 262 | |||||
Airbus A350-900 | 22 | 6 | — | 38 | 28 | 214 | 280 | |
Airbus A350-1000 | 2 | 18 | — | 46 | 32 | 256 | 334 | |
Boeing 777-200 | 4 | — | — | 42 | — | 293 | 335 | |
Boeing 777-300 | 12 | 5 | — | 42 | — | 396 | 438 | Unul în "The Spirit of Hong Kong (2017)". Cinci avioane de mână vor fi adăugate la flotă din 2018. |
— | 42 | — | 356 | 398 | Pentru a fi reconfigurat cu 438 de locuri | |||
Boeing 777-300ER | 53 | — | 6 | 53 | 34 | 182 | 275 | A fi reconfigurat cu 294 de locuri |
6 | 53 | 34 | 201 | 294 | ||||
— | 40 | 32 | 268 | 340 | Pentru a fi reconfigurat cu 368 de locuri | |||
— | 40 | 32 | 296 | 368 | ||||
Boeing 777-9 | — | 21 | ||||||
Total | 126 | 51 |