Air Malta este transportator de bază, find companie aeriană din Malta, cu sediul în Gudja și hub la Aeroportul Internațional Malta. Operarea serviciilor către destinații din Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord.
La scurt timp după cel de-al doilea război mondial, în Malta au fost formate câteva companii aeriene private mici. Printre acestea s-au numărat compania aeriană Malta Inst, BAS (Malta) Ltd și compania Malta Airlines. În 1947, fostele două companii au fuzionat pentru a forma Air Malta Ltd în competiție acerbă cu aceasta din urmă. În cele din urmă, în 1951, Malta Airlines a absorbit operațiunile companiei Air Malta Ltd și a continuat să opereze printr-un acord cu BEA până în 1973. Proprietarii Air Malta Ltd și-au folosit imobilele, personalul și echipamentele pentru a crea o companie numită MAS, Malta Aviation Services .
La începutul anilor 1970, guvernul maltez la numit pe Albert Mizzi ca președinte al companiei aeriene și a cerut unui partener internațional de transport aerian să ajute la înființarea unei companii aeriene. Pakistan International Airlines (PIA), considerată apoi cea mai bună companie aeriană din Asia, a fost selectată și a fost creat un nou transportator. Numele ales pentru noua companie aeriană a fost similar cu cel al președintelui său, Air Malta Co Ltd, și a fost înființat la 31 martie 1973. BEA a fost închiriată pentru a-și continua operațiunile din Malta, de data aceasta pentru Air Malta, până la primul zbor al Air Malta pe 1 Aprilie 1974. Atât Malta Airlines, cât și Malta Aviation Services au fost preluate de guvern, iar proprietarii privați au primit o participație la Air Malta Co. Ltd.
Air Malta a început să funcționeze, cu două aeronave Boing 720B închiriate care a servit Roma, Tripoli, Londra, Manchester, Frankfurt și Paris din Malta. Mai târziu a cumpărat încă trei Boeing 720B și a cumpărat pe celelalte două originale.
În 1981, trei aeronave au fost închiriate, care au avut un succes atât de mare încât în 1983, trei noi aeronave deținute de Boeing 737-200 au fost livrate. În 1986, Air Malta a cumpărat trei noi Boeing 737-200, iar în 1987 a ordonat prima său Airbus A320. În 1989, Air Malta a exercitat o opțiune pentru încă un A320, iar în 1992 au mai fost comandate încă trei Boeing 737-300 și patru Avro RJ70 pentru rutele către Catania și Palermo și spre destinații noi, cum ar fi Tunis și Monastir.
După deschiderea Aeroportului Internațional Malta în 1992, Air Malta a creat CargoSystems , care include transport aerian de mărfuri pe avioane Air Malta. În 1994, Air Malta a inaugurat un centru de marfă la aeroport. De asemenea, în acest timp a început un acord de partajare a codurilor cu Trans World Airlines.
Evoluție începand cu secolul XXIÎntre 2002 și 2007, Air Malta a lansat un program de înlocuire a flotei, optând să schimbe toate aeronavele cu Airbus A319 și A320. Ultima aeronavă în această ordine, un model A320, a fost livrată la 22 martie 2007 și nu a fost înlocuită încă de atunci.
Air Malta a avut în jur de 190 de contracte de vânzare cu amănuntul cu alte companii aeriene IATA. Conform revizuirii trimestriale a companiei Asociația companiilor aeriene europene, din mai 2006, Air Malta este compania aeriană care pierde cel mai mic număr de bagaje de pasageri. Cantitatea de bagaje pierdute în primul trimestru al anului 2006 a fost de 4,1 pungi lipsă la 1000 de pasageri.
În timpul iernii, compania aeriană închiriază adesea aeronave pentru a maximiza câștigurile în timpul sezonului scăzut. În septembrie 2007, de exemplu, Air Malta a încheiat două acorduri cu Etihad Airways, cu sediul în Abu Dhabi, în care Air Malta a închiriat doua aeronave Airbus pentru perioada de iarnă care începe la 1 septembrie 2007 și a oferit sprijin operațional pentru o altă aeronavă Airbus A320 închiriată de Etihad Airways. În ianuarie și februarie 2009, compania Air Malta a închiriat o linie aeriană A320 Sky Airline din Chile. În 2011, 2012, 2013, 2014 Air Malta a închiriat din nou un A320 la Sky Airline.
În 2012, compania Air Malta a suferit un proces de rebranding, ceea ce a provocat unele controverse, deoarece titlurile pe avioane și siglele spun numai Malta, omiterea cuvântului Air . Compania aeriană insistă că aceasta nu este o schimbare de nume, iar numele complet al companiei aeriene rămâne Air Malta. În plus, titlurile motoarelor spun încă airmalta.com . Primul avion care a prezentat noile culori a fost Airbus A320-200 9H-AEN la International Airshow 2012 din Malta. În cea de-a doua și ultima zi a spectacolului, A320 și Spitfire au efectuat un flypast ca actul de închidere.
Ca o comemorare a celor 40 de ani de functionare a companiei aeriene, compania aeriana a pictat unul dintre avioanele sale, un model A320-200, in culori retro, care arata modelul folosit pentru Boeing 720B.
În iunie 2017, noul ministru pentru turism a anunțat că Air Malta trebuie restructurată.
Acest lucru a fost, de asemenea, confirmat de președintele nou numit.
Air Malta a deschis de atunci numeroase noi rute, inclusiv Tunis, Manchester, Malaga, Comiso, Kiev, Lisabona, Casablanca, Southend, Cagliari și Frankfurt.
Considerăm că acei pasageri în vârstă de 11 ani și 11 luni sau mai mici sunt copii și se referă la nou-născuți până la vârsta de 1 an și 11 luni la sugari.
Copiilor care călătoresc în clasa Economy sunt permise o piesa de bagaj de 23 kg, în funcție de produsul selectat. Dacă călătoriți cu un bilet Go Light, nu este permis nici un bagaj de check-in. Copiii care călătoresc în Business Class au dreptul la aceleași indemnizații ca și adulții. Un copil are permis 10 kg atunci când călătoresc cu toate tarifele, cu excepția Go Light. În cazul în care călătoriți pe un tarif Go Light, un copil nu are dreptul la nici o indemnizație de bagaje.
Colectarea bagajelor nu este permisă între pasagerii care călătoresc pe aceeași rută spre aceeași destinație finală.
Un cărucior pliabil este transportat gratuit pe toate zborurile operate de Air Malta. Poți să ții căruciorul până ajungi la treptele de aeronavă. Acesta va fi apoi aranjat în bagajele de aeronave și vă va fi livrat cu bagajele dvs. la sosirea la destinație.
Având în vedere că copiii care călătoresc pe zborurile Air Malta nu ocupă un loc, pentru un plus de confort, ați putea dori să achiziționați un loc suplimentar prin intermediul call center-ului nostru internațional. Acest lucru vă va permite să transportați la bordul aeronavelor noastre orice scaune de mașină aprobate de Air Malta pentru a fi folosite de copilul dvs. în timpul zborului.
Copiii care călătoresc pe biletul pentru copii (fără scaun) trebuie să fie pasagerii care nu au împlinit 2 ani pentru întreaga călătorie (ie data de plecare a tuturor segmentelor în perioada de valabilitate a biletului). Un copil care ajunge la a doua zi de naștere înainte de a utiliza segmentul de întoarcere al biletului de avion va fi clasificat drept copil pentru segmentul de returnare. Rezervările de bilete de avion pentru astfel de cazuri pot fi făcute la centrele noastre de telefonie internațională, birourile de vânzări Air Malta sau la agentul dvs. de călătorie. Rezervările online nu sunt posibile.
Copii neacompaniațiPe zborurile Air Malta, un minor neînsoțit (UM) este un copil cu vârsta cuprinsă între 7 și 11 ani (care nu a ajuns încă la 12 ani), care nu este însoțit de un pasager de pază, în vârstă de 16 ani sau mai mult. Serviciul este opțional pentru toți pasagerii neînsoțiți cu vârsta cuprinsă între 12 și 16 ani.
Vă rugăm să rețineți: adultul care însoțește aeroportul de plecare trebuie să rămână la aeroport până când pleacă efectiv zborul. În cazul unei întârzieri prelungite, UM va fi returnat în grija lui până în momentul în care zborul este gata să plece din nou.
Sunteți bineveniți să vă aduceți pisica sau câinele cu tine în cabina zborurilor noastre atâta timp cât se poate potrivi confortabil în cușca sa sub scaunul din fața dvs. fără a bloca trecerea la culoarul principal al avionului. Animale de companie, inclusiv cușca poate cântări până la 10 kg. Dacă preferați această opțiune, vă rugăm să sunați la call center-ul nostru la +356 2166 2211.
Procedura actualizată pentru transportul PETC pe serviciile noastre:
Taxele sunt păstrate simplu, astfel încât animalele de companie să meargă cât mai simplu posibil. O plată unică de 70 € pe segment este aplicabilă pe cușca pe care îl transportați în cabină.
2. Animale de companie ca bagaj verificat (AVIH) Rezervarea zborului animalului dvs. însoțit de bagajele verificate:Este important să vă înregistrați în avans zborurile de la animalele de companie pentru a vă asigura că nu sunt refuzate la aeroport datorită spațiului limitat pentru transportul de animale în avion.
Puteți rezerva călătoria animalului dvs. de companie prin apelarea call center-ului Air Malta la +356 2166 2211. Veți fi solicitat să furnizați următoarele informații:
Alternativ, puteți completa acest formular, după care unul dintre reprezentanții noștri vă va contacta.
Call Center-ul nostru va verifica disponibilitatea spațiului cu rezervările de marfă ale companiei Air Malta și vă va confirma poziția înapoi pe adresa de e-mail desemnată ca dovadă a rezervării pentru animalele de companie. Va trebui să prezentați această confirmare prin e-mail la aeroport împreună cu animalul dvs. de companie în timpul procesului de check-in.
TaxeTransportul de animale de companie ca bilet de călătorie însoțit (AVIH) se percepe în conformitate cu tarifele de mai jos:
Categorie |
Greutate |
Taxe |
Mic AVIH |
1 - 10kg |
€70 |
Mediu AVIH |
11 - 20kg |
€100 |
Mare AVIH |
21 - 32kg |
€150 |
Rețineți că animalele de companie nu fac parte din indemnizația de bagaj liber și sunt percepute pentru greutatea totală a animalului de companie și a containerului, indiferent de dreptul la bagaj gratuit.
Termeni și condiții AVIHDacă animalul de companie nu are calitatea de a călători ca AVIH, s-ar putea să aveți în continuare posibilitatea de a vă lua animalul de companie ca încărcătură
La aeroportLa data plecării dvs., atât timp cât animalul dvs. este într-o cușcă adecvată și în limitele greutății și măsurătorilor specificate, îl puteți transfera la Air Malta (sau la agentul nostru de handling la sol) la check-in, împreună cu restul bagajelor dvs. dacă este cazul), cu cel puțin 2 ore înainte de ora programată de plecare, pentru a fi transportată în avionul deținut de echipa noastră de handling la sol. Asigurați-vă că sunteți gata să predați toate documentele și certificatele necesare pentru animale de companie, inclusiv documentul de referință al rezervării oferit de Call Center în momentul rezervării. Pasagerul va însoți apoi animalul de companie prin zona de manipulare a bagajelor voluminoase, unde o echipă dedicată de manipulare va prelua și va asigura siguranța și confortul animalului de companie.
La sosirea la destinație, puteți să vă colectați animalul împreună cu restul bagajelor (dacă există) din sala de sosire a aeroportului de destinație. Diferite aeroporturi ar putea oferi servicii de livrare diferite; unii ar putea să însoțească animalele de companie prin canale diferite și apoi să se îndrepte spre zona de recuperare a bagajelor, iar altele vor livra animalele de companie direct în zona de bagaje. Vă rugăm să vă asigurați că sunteți gata să transmiteți toate documentele și certificatele necesare departamentului vamal, dacă vi se cere.
3.Animale în zona cargoPe acele rute în care nu putem să vă alocăm loc, fie ca bagaje însoțite, fie în cabina pasagerilor, aveți opțiunea de a trimite animalul dvs. de companie în portbagaj ca Cargo. În acest caz, vă rugăm să vă adresați Departamentului de Vânzări de Cargo pe numărul de telefon +356 2247 3700 sau agentul dumneavoastră de marfă și vă vor îndruma prin acest proces. Este important să rețineți că va trebui să renunțați la animalele de companie la / de la centrul Station Cargo, care în mod normal se află într-o clădire separată de terminalul aeroportului și nu la câțiva pași.
Termeni și condiții pentru animalele la bagaj de calăPasagerii sunt responsabili de îndeplinirea următoarelor criterii atunci când transportă animale de casă:
De obicei, pentru călătoriile cu avionul este necesar un pașaport pentru animale de companie. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să consultați site-ul guvernului.
Un medic veterinar licențiat trebuie să examineze animalul înainte de călătorie și să elibereze pașaportul pentru animalele de companie care certifică faptul că animalul este în stare bună de sănătate, inofensiv, inofensiv și inodor.
Atunci când aduceți animale de companie în Malta, trebuie să faceți o programare la Direcția Reglementare Agricultură și Pescuit pe numărul de telefon +356 2292 5216/5172 (pentru animalele care sosesc din UE) sau +356 21653013/0393 (pentru animalele care sosesc din afara UE) orele de lucru (de luni până vineri între orele 07:00 - 15:00) sau ofițerul de asistență veterinară VSO pe numărul de telefon +356 99170532 (24 de ore) sau prin e-mail oferind consilierea numărului de zbor, datei și orei de sosire, pentru inspecție înainte de eliberarea animalelor de companie. Orice formulare aferente solicitate, pot fi accesate de pe site-ul web pentru Reglementarea și Controlul Pestilor și Agriculturii.
Dacă vă deplasați la o altă destinație, vă rugăm să vă familiarizați cu regulile de import pentru animale de companie din țară.
Air Malta nu va fi trasă la răspundere în cazul în care unui animal sau animal i se refuză intrarea într-o anumită țară.
Cuști acceptabile:Animalele de companie trebuie transportate într-un recipient / transportor adecvat, care să respecte standardul minim pentru mărime, ventilație, rezistență, canalizare și proiectare pentru o manipulare sigură și trebuie să aibă un fund impermeabil (etanș). Puteți să transportați până la două animale din aceeași specie din același recipient.
Este important să cumpărați recipientul de dimensiuni potrivite pentru animalul dvs. Linii aeriene utilizează următoarele indicații pentru a vă asigura că animalul are suficient spațiu pentru a se întoarce în mod normal în timp ce se află în picioare, să stea și să stea în poziție verticală și să stea într-o poziție naturală.
Este recomandabil ca pasagerii care călătoresc cu animalele lor de companie să viziteze următoarele site-uri web pentru informații suplimentare:
Iată motivele pentru care pasagerii noștri preferă să se ocupe online înainte de zbor:
În prezent, serviciul de check-in online este disponibil numai dacă zborul dvs. pleacă de pe unul dintre următoarele aeroporturi:
|
|
|
Lucrăm în prezent să oferim check-in de la mai multe dintre aeroporturile noastre.
Cum funcționează serviciul de check-in online? Urmați 5 pași simpli pentru a vă completa check-in-ul online pentru următorul zbor Air Malta:Pentru a imprima pasul de îmbarcare de mai multe ori, accesați pur și simplu sistemul Web Check-in a doua oară. O copie a biletului de îmbarcare poate fi de asemenea reprodusă la contorul de bagaje de la aeroport. Verificările de securitate și de identificare se vor aplica în orice moment.
2.Check-in pe MobilUtilizați Air Malta mobil pentru a vă înregistra în timp ce vă deplasați
Dacă conduceți un stil de viață aglomerat, găsirea timpului de ședere și de check-in ar putea să nu fie întotdeauna posibil.
Din acest motiv, suntem angajați să oferim serviciul de check-in mobil pe acest site și să continuăm să îmbunătățim serviciul pe măsură ce mergem mai departe.
Sistemul nostru de check-in mobil vă permite să vă conectați fără probleme pentru a vă confirma prezența pe zbor; poate chiar și pe drumul spre aeroport! Fără să imprimați nimic, nici măcar o pasă de îmbarcare, veți putea să mergeți direct prin securitate și până la destinație.
Acum puteți să vă concentrați asupra a ceea ce contează cu adevărat - bucurați-vă de călătoria dvs. deplină, fie că sunteți pe cont propriu, împreună cu familia sau prietenii.
Lucruri de reținutLocații
În prezent, serviciul de check-in online este disponibil numai dacă zborul dvs. pleacă de pe unul dintre următoarele aeroporturi:
|
|
|
În prezent lucrăm pentru a vă oferi check-in de la mai multe dintre aeroporturile noastre.
Cum funcționează Mobile Check in?Dacă telefonul sau dispozitivul mobil are o conexiune prin Wi-Fi, GPRS, WAP sau 3G, veți putea să-l utilizați pentru a vă înregistra. Urmați acești pași simpli:
Accesul la aeroport este disponibil gratuit la toate destinațiile Air Malta.
Când ajungeți la aeroportul dvs. de plecare și trebuie să vă conectați la zborul dvs., localizați birourile noastre de servicii la terminalul de plecare și personalul nostru de check-in va fi gata să vă ajute prin:
Contoare separate sunt disponibile pentru pasagerii din clasa Business și Economy, cu opțiunea de a elimina bagajele de la contoarele noastre pentru pasagerii care utilizează check-in online sau mobil.
Dacă vă rețineți la aeroport, este esențial să planificați înainte și să ajungeți la terminalul de plecare la timp. Verificați contoarele de pe toate aeroporturile deschise cu cel puțin 2 ore înainte de ora programului de plecare. Acest lucru vă oferă suficient timp pentru verificare, verificări de securitate și îmbarcarea în avion.
Iată câteva linii directoare specifice în funcție de aeroportul de plecare pentru a vă asigura că vă căutați cu ușurință:
Rețineți că următoarele aeroporturi sunt excepții și se aplică perioada de închidere de check-in:
Milan Malpensa 35 de minute
Sankt Petersburg 40 de minute
Roma Fiumicino 45 de minute
Cagliari 45 de minute
Înregistrați-vă pentru pasagerii din clasa Business și Economy care călătoresc către / de la Tripoli, Benghazi, Algiers, Tel Aviv și Casablanca aproape 60 de minute înainte de ora programată de plecare.
Amintiți-vă Nu reușiți să călătoriți cu avionul Air Malta la timp sau dacă nu ajungeți în timp la poarta de îmbarcare înseamnă că veți pierde zborul. În acest stadiu, Air Malta nu va fi răspunzătoare pentru niciun fel de pierderi sau cheltuieli cauzate de sosirea târzie.
4. Verificarea bagajelorDacă, ca mulți alții, alegeți să beneficiați de cotele generoase de bagaje de bagaje, va trebui să vă verificați bagajele la aeroportul de plecare.
Cum să vă verificați bagajele cu Air MaltaOricare ar fi metoda de check-in aleasă, pentru a călători cu bagaje mai mari, va trebui să urmați acești pași:
Pe măsură ce vă verificați bagajele, unul dintre prietenii noștri prietenoși de la Air Malta vă va ajuta să vă luați bagajele și să-l cântăriți pentru a verifica dacă ceea ce efectuați este în greutatea bagajului dvs. perceput.
Pentru a verifica în articole cum ar fi perisabile, cărucioare pentru bebeluși, echipamente medicale, va trebui să ne contactați în prealabil.În funcție de mărimea aeroportului, majoritatea zborului nostru de plecare va avea două mese dedicate acestora; unul pentru pasagerii care doresc să renunțe la bagaje și unul pentru cei care trebuie să se conecteze.
Grupurile care călătoresc împreună într-o călătorie de conferință pot, de asemenea, să vă ofere o rezervă special rezervată în birou.Flypass oferă clienților existenți posibilitatea de a câștiga KMiles fără nici un cost sau obligație de fiecare dată când călătoriți în serviciile Air Malta.
KMiles sunt câștigate în funcție de segmentul de zbor, tipul de serviciu și tariful.
Aceste KM-uri vor fi rambursabile pentru zboruri gratuite către oricare dintre destinațiile noastre din cadrul rețelei de rute de programare.
Air Malta Flypass este modul nostru de a vă mulțumi pentru că zburați cu noi și că apreciem loialitatea și obiceiul pe care ni l-ați furnizat de-a lungul anilor.
Membrii de diamant care călătoresc din Malta cu bagaj de mână se pot înregistra numai cu 30 de minute înainte de ora programată de plecare, la prezentarea cardului Diamond la contorul de check-in.
Cantitatea de bagaje la care vă puteți căuta depinde de clasa de călătorie a biletului.
Familia Produsului |
Bagaj Permis |
Go Light |
Bagaj gratuit neinclus |
Go Smart |
1PC - 23kg |
Go Flex |
1PC - 23kg each |
Just Business |
1PC - 32kg each |
Smart Business |
2PC - 32kg each |
Business Freedom |
2PC - 32kg each |
Sugari (0 până la 2 ani) | 10 kg per infant excluzând Go Light |
Copii și minori (2 ani până la 12 ani) | La fel ca la adulți |
Monedă | Adaugă greutate la piesă gratuită |
Prima Piesă Extra - Max 23 kg |
Prima Piesă Extra Grea 23 to 32 kg |
Piesă Adițională - Max 23 kg | Piesă Adițională Grea 23 to 32 kg | Piese Extra în Business - Max 32 kg |
EUR |
Go Light - n/a Go Smart / Go Flex - 60 |
80 | 110 |
170 | 250 | 70 |
GBP |
Go Light - n/a Go Smart / Go Flex - 50 |
70 |
95 |
150 |
215 |
60 |
CHF |
Go Light - n/a Go Smart / Go Flex - 65 |
85 |
120 |
185 | 270 |
70 |
USD |
Go Light - n/a Go Smart / Go Flex - 65 |
90 | 125 |
190 | 280 |
90 |
Prin intermediul online
Monedă | Adaugă greutate la piesă gratuită |
Prima Piesă Extra - Max 23 kg |
Prima Piesă Extra Grea 23 to 32 kg |
2 Piese Extra | 2 Piese Extra Grele | Piese Extra Business |
EUR |
Go Light - n/a Go Smart / Go Flex - 50 |
60 | 100 |
160 | 240 | 50 |
GBP |
Go Light - n/a Go Smart / Go Flex - 45 |
50 |
85 |
145 | 210 |
40 |
CHF |
Go Light - n/a Go Smart / Go Flex - 55 |
65 |
110 |
185 | 260 | 50 |
USD |
Go Light - n/a Go Smart / Go Flex - 55 |
65 | 110 |
190 | 270 | 65 |
Marea Britanie
|
---|
|
Germania
|
|
Italia
|
|
Spania
|
|
Portugalia
|
|
Franta
|
|
Elvetia
|
|
Rusia
|
|
Turcia
|
|
Austria
|
|
Belgia
|
|
Cehia
|
|
Olanda
|
|
Cipru
|
|
Emiratele Arabe Unite
|
|
Suedia
|
|
Norvegia
|
|
Romania
|
|
Maroc
|
|
Israel
|
|
Tunisia
|
|
Aeronava | In Serviciu | Vor veni | Pasengeri | Note | ||
---|---|---|---|---|---|---|
J | Y | Total | ||||
Airbus A319-100 | 1 | — | 8 | 132 | 140 | |
Airbus A320-200 | 8 | — | 6 | 162 | 168 | |
— | 180 | 180 | ||||
Airbus A320neo | 1 | — | — | 180 | 180 | |
Total | 10 |