Adria Airways

Adria Airways Logo

1. Despre Adria Airways

Adria Airways doo, (fostul Inex-Adria Aviopromet ╚Öi mai t├órziu Inex-Adria Airways ) este cel mai mare companie aerian─â din Slovenia. Sediul principal al companiei ╚Öi baza principal─â este la Aeroportul Ljubljana Jo┼że Pu─Źnik ├«n Zgornji Brnik , Cerklje na Gorenjskem , l├óng─â Ljubljana .

2. Istoric Adria Airways

1960:Anii timpurii

Compania aerian─â a fost ├«nfiin╚Ťat─â ├«n martie 1961 drept Inex-Adria Aviopromet ( Inex-Adria Airways ). ├Än august, compania a achizi╚Ťionat dou─â DC-6B de la KLM ╚Öi au zburat primul zbor comercial cu un echipaj olandez. ├Än acela╚Öi timp, primele echipe ╚Öi echipaje tehnice ale Adria au fost instruite de JAT Airlines Yugoslav ╚Öi de air force. Adria a efectuat primul s─âu zbor cu un echipaj domestic ├«n decembrie 1961. ├Än acela╚Öi timp, au fost ├«nfiin╚Ťate ╚Öi organizate toate celelalte activit─â╚Ťi necesare pentru companie, de la departamentul comercial la departamentul contabil.

├Än anii urm─âtori, Adria a achizi╚Ťionat treptat o pia╚Ť─â cu zboruri turistice din Germania , Regatul Unit , Olanda ╚Öi Scandinavia spre aeroporturile de pe Coasta Adriatic─â. ├Än 1964, zboruri c─âtre Statele Unite ╚Öi Canada au fost ad─âugate pentru a r─âspunde nevoilor organiza╚Ťiilor expatriate. Adria a efectuat, de asemenea, un num─âr considerabil de zboruri pentru Na╚Ťiunile Unite .

Odată cu deschiderea noului aeroport în Ljubljana în 1964, Adria și-a mutat baza de la precedent sediul în Zagreb.

Avionul DC-6B a devenit treptat neconcuren╚Ťial pe pia╚Ť─â. Compania a c─âzut ├«ntr-o criz─â serioas─â ├«n 1967, care sa ├«ncheiat cu o procedur─â de faliment ├«n 1968. Dup─â o solu╚Ťionare obligatorie, Adria ╚Öi-a continuat opera╚Ťiunile ├«n mare parte datorit─â eforturilor pre╚Öedintelui Camerei de Comer╚Ť ╚Öi Industrie a Sloveniei din acea vreme.

În decembrie 1968, Adria a fuzionat cu compania InterExport din Serbia cu sediul în Belgrad și și-a schimbat numele de la Adria Aviopromet la Inex-Adria Aviopromet (Inex-Adria Airways). Reînnoirea flotei a început.

1970:Introducerea jetlinerului

├Än 1969, a fost achizi╚Ťionat─â prima aeronav─â cu reactie, cu un num─âr de 115 de locuri, un McDonnell Douglas DC-9. Astfel a ├«nceput o perioad─â de modernizare a flotei, care a permis Adria s─â-╚Öi m─âreasc─â cota de pe pia╚Ťa zborurilor turistice. ├Än septembrie 1969 a fost stabilit primul serviciu programat ├«n Ljubljana - Belgrad . ├Än martie 1970, Adria avea patru Douglas DC-6 B ╚Öi un Douglas DC-9-30 cu ├«nc─â o singur─â comand─â .

Afacerile au ├«nregistrat o cre╚Ötere considerabil─â. Adria, ├«n plus fa╚Ť─â de extinderea num─ârului de aeronave proprii, uneori, de asemenea, a ├«nchiriat aeronave Sud Aviation, Douglas DC-8, BAC One-Eleven .

În 1972, Adria și-a reînnoit zborurile transatlantice către Statele Unite și Canada cu Douglas DC-8 -55 aeronave. Cu toate acestea, anul acesta sa retras din serviciul respectiv.

La sf├ór╚Öitul anilor 1970, Adria a fost premiat─â ca cel mai punctual transportator pe pia╚Ťa de zboruri charter . Cele mai mari succese comerciale din acea perioad─â au fost ob╚Ťinute pe pia╚Ťa german─â, care a fost ╚Öi cea mai mare la acea dat─â, ├«ntr-un parteneriat productiv cu compania Grimex. Num─ârul zborurilor c─âtre Marea Britanie, Fran╚Ťa, Spania ╚Öi Scandinavia au crescut de asemenea. ├Än acea perioad─â, Adria a introdus, de asemenea, zboruri ├«n Iugoslavia .

Compania a acordat o mare aten╚Ťie educa╚Ťiei. A fondat un centru de educa╚Ťie profesional─â ╚Öi a asistat la ├«nfiin╚Ťarea unui curs de avia╚Ťie la facultatea de inginerie din Ljubljana. Un accent deosebit a fost acordat dezvolt─ârii gradului de con╚Ötientizare a siguran╚Ťei, deoarece au avut loc trei accidente ├«n ultimul deceniu.

1980:Modernizarea

Inex-Adria Aviopromet (Inex-Adria Airways) a intrat ├«n anii 1980 ca o companie respectabil─â, cu succes confirmat pe pia╚Ťa turistic─â ╚Öi pe zborurile interne planificate. ├Än mai 1981, Adria a achizi╚Ťionat trei noi McDonnell Douglas MD-80 . Din p─âcate, unul dintre ele sa pr─âbu╚Öit ├«ntr-un munte ├«n Corsica ├«n decembrie, omorand pe toti la bord.

├Än 1982, Adria a ob╚Ťinut o nou─â conducere care sa concentrat pe educarea echipajelor de zbor, a personalului tehnic ╚Öi a altor personal profesioni╚Öti, precum ╚Öi pe asigurarea siguran╚Ťei.

├Än acea perioad─â, afacerea a r─âmas concentrat─â asupra zborurilor charter c─âtre Marea Adriatic─â. Bilete de avion pentru lucr─âtorii oaspe╚Ťi ├«n Germania ╚Öi Elve╚Ťia, care au fost conectate la zboruri interne, a devenit o parte important─â a afacerii. La sf├ór╚Öitul anului 1984 s-au stabilit ╚Öi primele zboruri interna╚Ťionale planificate ├«n Ljubljana - Belgrad -> Larnaca .

Perspectivele dezvolt─ârii traficului aerian au fost foarte bune, astfel ├«nc├ót ├«n 1984 Adria a semnat un contract pentru achizi╚Ťionarea a 5 Airbus A320. De asemenea, dou─â noi Havilland Canada Dash 7 au fost cump─ârate pentru Jocurile Olimpice de iarn─â 1984 ├«n Saraievo

În decembrie 1985, Adria a avut patru McDonell Douglas DC-9, două McDonnell Douglas DC-9-50, un McDonnell Douglas MD-81 , trei McDonnell Douglas MD-82 și două aeronave de Havilland Canada Dash 7, McDonnell Douglas MD-82. Un an mai târziu, un alt MD-82 sa alăturat flotei.

Din cauza unui program de restructurare a dreptului comercial, ├«n 1986 Adria a p─âr─âsit grupul Inex, devenind o companie independent─â ╚Öi schimb├óndu-╚Öi numele ├«n Adria Airways. Mai t├órziu, Adria a devenit membru al Asocia╚Ťiei Interna╚Ťionale de Transport Aerian IATA.

În 1989, a sosit primul nou Airbus A320. A 43-a A320 a fost făcută de Airbus și prima care a fost propulsată de noile motoare IAE .

1990:Devenirea unei linii aeriene programata

Pe m─âsur─â ce Iugoslavia a ├«nceput s─â se descompun─â, industria turistic─â a Adriaticii a sc─âzut, ceea ce a fost resim╚Ťit ╚Öi de transportatorii aerieni. ├Än septembrie 1990, au sosit ├«nc─â dou─â noi Airbus A320. Ultimele dou─â au fost a╚Öteptate s─â soseasc─â ├«n iunie 1991. ├Än decembrie 1990, a avut loc un referendum cu privire la independen╚Ťa Sloveniei, ├«n care cople╚Öitorul majoritatea locuitorilor sloveni (aproximativ 89%) au votat pentru independen╚Ťa Sloveniei din Iugoslavia.

Independen╚Ťa a fost declarat─â la 25 iunie 1991. Ulterior, Adria se confrunta cu un set complet de circumstan╚Ťe. ├Än 28 iunie 1991, For╚Ťele Aeriene Federale Iugoslave au atacat hangarul Adriei, provoc├ónd daune serioase celor patru aeronave, cl─âdirii ╚Öi vehiculelor . Un Airbus A320, in mai pu╚Ťin de un an, a fost puternic avariat ╚Öi a fost zborat cu titlurile Tulouse mai t├órziu ├«n acel an pentru aproape un an de repara╚Ťii. ├Än plus, au fost distruse ╚Öi cele dou─â De Havilland Canada Dash-7 ╚Öi un DC-9-30, ├«n timp ce alte avioane au sc─âpat dup─â ce au fost a zburat cu c├óteva ore mai devreme la cel mai apropiat aeroport din Klagenfurt. Adria a fost foarte handicapat ├«n acel an din cauza problemelor legate de asigurare ╚Öi ├«nregistrare.

În 1991, Adria avea 13 avioane: trei Airbus A320, patru MD-82, unul MD-81, trei DC-9-30 și două Dash-7. Un număr suplimentar de două Airbus A320 comandate pentru a fi livrate în iunie 1991 au fost vândute altor companii aeriene.

Biletele au ├«nceput ├«n 1992, c├ónd Adria Airways ╚Öi-a restabilit activit─â╚Ťile pe o pia╚Ť─â trunchiat─â. Majoritatea destina╚Ťiilor de c─âl─âtorie de la Europa de Vest p├ón─â la coasta Adriaticii au devenit inaccesibile, deoarece acestea erau acum situate pe teritoriul altor ╚Ť─âri. Flota a fost prea mare, at├ótea aeronave au fost ├«nchiriate pe tot globul.

Adria Airways a devenit transportatorul aerian na╚Ťional al Sloveniei ╚Öi structura sa opera╚Ťional─â sa schimbat. Din faptul c─â a fost ├«n mare parte o companie aerian─â charter, ea sa transformat ├«ntr-un operator programat. Adria a ├«nceput s─â ├«nfiin╚Ťeze o re╚Ťea de zboruri regulate ├«n jurul Europei pentru a servi nevoilor unei Slovenia independente. Mai t├órziu, ├«n 1992, compania sa al─âturat sistemului global de distribu╚Ťie a c─âl─âtoriilor Amadeus. A ├«nceput o perioad─â de restructurare ╚Öi reabilitare a companiei.

├Än urm─âtorii ani, Airbus A320s au fost ├«n principal ├«nchiriate, precum ╚Öi MD-82. ├Än 1994 au fost v├óndute MD-81 ╚Öi MD-82. Celelalte trei MD-82 ╚Öi DC-9-30 au fost v├óndute la sf├ór╚Öitul anului 1995. Ca parte a restructur─ârii propriet─â╚Ťii Adria Airways, ├«n februarie 1996 Guvernul Sloveniei a ob╚Ťinut o cot─â de 100% ├«n cadrul companiei.

├Än 1996, ├«n conformitate cu programul de salvare al administra╚Ťiei, a fost ini╚Ťiat─â o procedur─â de reabilitare a c─ârei obiectiv a fost de a permite societ─â╚Ťii s─â respecte principiile pie╚Ťei. Principalul accent a fost pus pe ra╚Ťionalizarea ╚Öi modernizarea opera╚Ťiunilor ╚Öi adaptarea flotei la cerin╚Ťele pie╚Ťei. Num─ârul angaja╚Ťilor a fost redus de la 931 la 618. ├Än 1996, flota a constat din trei Airbus A320 cu 168 de locuri (cel pu╚Ťin dou─â au fost ├«nchiriate de cele mai multe ori), dou─â DC-9-30 cu 105 locuri ╚Öi dou─â Dash- 7 cu 46 de locuri. Adria a ├«nceput o corpora╚Ťie cu Lufthansa mai t├órziu ├«n 1996.

├Än aprilie 1997, Adria a comandat dou─â avioane noi LR de tip Bombardier CRJ200 cu o op╚Ťiune pentru ├«nc─â unul. Avioanele au fost livrate ├«n 1998, c├ónd dou─â dintre cele dou─â companii au fost lansate ├«n 1998, McDonnell Douglas DC-9-30 a p─âr─âsit flota. Un alt CRJ200LR a sosit la sf├ór╚Öitul anului 1998. Bombardier CRJ200LR cea mai bun─â op╚Ťiune pentru zborurile operate din Ljubljana, care au permis efectuarea mai multor zboruri direct ╚Öi mai frecvente. CRJ200LR au o configura╚Ťie de 48 de locuri, care ofer─â spa╚Ťiu pentru un compartiment de bagaje mai mare necesar pentru zboruri charter. ├Än anul 1999, flota Adria era format─â din trei Airbus A320, care acum func╚Ťionau acas─â ╚Öi trei CRJ200LR.

La sfârșitul anilor 1990 și începutul anilor 2000, sediul companiei aeriene a fost în Ljubljana.

2000:Venirea pe piete noi

├Än 2001, Adria Airways a ├«nregistrat o sc─âdere semnificativ─â a num─ârului de pasageri anuale, ca urmare a atacurilor din 11 septembrie 2001. ├Än timpul iernii 2001-02, Adria a ├«nceput s─â zboare pe pia╚Ťa UE pe Viena - Frankfurt . ├Än iulie 2002, Bombardier Aerospace a selectat Adria ca prima facilitate de ├«ntre╚Ťinere grea autorizat─â pentru aeronavele CRJ ├«n Europa.

├Än prim─âvara anului 2003, Adria a ├«nchiriat un LR cu 50 de locuri de la Bombardier; ├«nchirierea a durat p├ón─â ├«n ianuarie 2011. ├Än august 2004, Adria a fost printre primele companii aeriene din lume pentru a ob╚Ťine un certificat IOSA. A ╚Öasea Bombardier CRJ200 LR cu 50 de locuri a fost ├«nchiriat─â de la GECAS. La 18 noiembrie 2004, Adria Airways sa al─âturat Star Alliance.

├Än 2005, a fost livrat Adria, al 7-lea CRJ200LR nou, cu 50 de locuri. Adria sa ├«ncheiat cu o pierdere de aproximativ 10 milioane de euro, iar un nou CEO a fost anun╚Ťat mai t├órziu ├«n 2005. Tadej Tufek a devenit noul CEO ├«n 2006. Dou─â titluri Boeing 737-500 (112 de locuri) aeronave au fost ├«nchiriate de la Ucraina International Airlines ╚Öi Cirrus Airlines pentru a umple golul dintre A320 (162 locuri) ╚Öi CRJ200 (48/50 locuri). Un Airbus A320 a fost ├«nchiriat pentru Afriqiyah Airways p├ón─â la sf├ór╚Öitul anului 2009, ├«n timp ce un alt Airbus A320 sa al─âturat Afriqiyah ├«n iarna 2006-07 p├ón─â ├«n vara anului 2008. ├Än 2006, compania a ├«nregistrat un profit minim ╚Öi a transportat primul pasager milionu anual de la sf├ór╚Öitul anilor 1980.

├Än 2007, Adria a comandat dou─â contracte care au fost livrate ├«n mai. ├Än timpul verii, flota a fost alc─âtuit─â dintr-un Airbus A320 (162 de locuri), un Boeing 737-500 (112 locuri) ├«nchiriat de la Ukrainian International Airlines, dou─â Bombardier CRJ900LR (86 de locuri) ╚Öi ╚Öapte aeronave Bombardier CRJ200LR (48/50 locuri). ├Än noiembrie 2007, Adria a anun╚Ťat s─â achizi╚Ťioneze un nou CRJ1000 NextGen ╚Öi dou─â noi aeronave CRJ900 NextGen. Adria sa ├«ncheiat cu un profit mic.

În 2008, Adria și-a convertit ordinul CRJ1000 NextGen în al 5-lea CRJ900 și a făcut din nou o pierdere de 3 milioane de euro.

├Än martie 2009, Adria Airways a semnat o scrisoare de inten╚Ťie cu compania Airbus pentru a achizi╚Ťiona o nou─â aeronav─â Airbus A319. Consiliul de administra╚Ťie inten╚Ťiona s─â ├«nlocuiasc─â flota Airbus A320 cu noi aeronave Airbus A319. Configura╚Ťia scaunelor aeronavei permite o capacitate de 135 de locuri, care este eficient─â din punct de vedere economic pentru tipul de servicii operate de Adria Airways. Dou─â Airbus A320 au fost v├óndute ├«n 2009, S5-AAC ├«n octombrie ╚Öi S5-AAB ├«n decembrie. ├Än noiembrie 2009, au fost deschise noi sedii la aeroportul din Ljubljana. ├Än 2009 a fost ├«nregistrat─â o pierdere de 14 milioane EUR.

2010:Rezolvarea crizei

Adria a ├«nceput un nou deceniu cu o pierdere uria╚Ö─â acumulat─â. Cu toate acestea, viitorul arata luminos cu doua noi brand-uri Airbus A319 au fost planificate s─â ajung─â ├«n aprilie 2010. ├Än martie 2010, Adria a ad─âugat la programul s─âu, Belgrad , care a func╚Ťionat ultima dat─â ├«nainte de dezintegrarea Iugoslaviei . ├Än aprilie 2010, toate opera╚Ťiunile au fost mutate la Maribor , ca pista din aeroportul din Ljubljana Airport era in constructie. Mai t├órziu ├«n acea lun─â, Adria ca multe alte companii aeriene din Europa , a a vut zboruri anulate din cauza pe erup╚Ťiei vulcanului Eyjafjallaj├Âkull din Islanda .

Adria a primit livrarea a dou─â noi Airbusuri A319s , cu o u╚Öoar─â ├«nt├órziere din cauza erup╚Ťiei vulcanice din aprilie / mai 2010.

├Än iunie 2010, ca parte a reorganiz─ârii companiei, Adria Tehnika ╚Öi ╚ścoala Adria Flight au fost create ca companii separate.

Noi zboruri c─âtre Banja Luka au ├«nceput ├«n iulie ╚Öi au fost operate ├«n cooperare cu Sky Srpska. Zborurile s-au ├«ncheiat un an mai t├órziu. Mai t├órziu ├«n aceast─â lun─â au fost lansate zboruri c─âtre Marseille , oferind ╚Öoferilor de camioane din Turcia o conexiune de la titlul Istanbul prin Ljubljana . Aceste zboruri au fost anulate la sf├ór╚Öitul anului 2011. ├Än vara anului 2010, flota Adria era format─â dintr-un Airbus A320 (162 de locuri), dou─â Airbus-uri A319 (135 de locuri), patru Bombardier CRJ900LR (86 de locuri) ╚Öi ╚Öapte Bombardier CRJ200LR (aeronave de 48/50 locuri). Pe 11 septembrie 2010, un Airbus A320-231 (S5-AAA), a fost retras ╚Öi este pus in inventar la Aeroportul din Ljubljana . Cu ├«nceputul calendarului de iarn─â, zborurile de la Marseille au fost mutate ├«n Toulon . ├Äncep├ónd cu 10 decembrie 2010, Adria a ├«nceput s─â deserveasc─â noi rute de la Kosovo. Destina╚Ťii ├«n perioada iernii au fost D├╝sseldorf , Frankfurt ╚Öi M├╝nchen. ├Än timpul verii, Bruxelles , Copenhaga ╚Öi Paris au fost ad─âugate celor care au ├«nceput ├«n sezonul de iarn─â.

La 14 ianuarie 2011, CEO-ul Tadej Tufek ╚Öi directorul executiv Marjan Ravnikar au demisionat din cauza unor rezultate proaste ├«n ultimii ani de conducere. Klemen Bo┼ítjan─Źi─Ź a devenit noul CEO ╚Öi a fost numit un nou director executiv, Robert Vuga. Adria ╚Öi-a v├óndut ac╚Ťiunile ├«n Adria Tehnika, pentru aeroportul din Ljubljana ╚Öi pentru guvern , pentru a acoperi o parte din pierdere.

├Än februarie 2011, Bombardier CRJ200 (S5-AAH) a fost retras ╚Öi returnat ├«n august 2011 c─âtre Bombardier Capital. ├Än martie 2011, Adria ╚Öi-a s─ârb─âtorit cea de-a 50-a aniversare. O expozi╚Ťie ├«n Muzeul Na╚Ťional de Istorie Contemporan─â a fost f─âcut─â prezent├ónd istoria transportatorului na╚Ťional sloven. ├Än cadrul ac╚Ťiunilor imediate ale noului management, au fost ├«nchiriate dou─â noi aeronave Airbus. Un Airbus A320-231 (S5-AAS, ex EI-DOD) este ├«nchiriat din aprilie 2011 timp de 3.5 ani. Are 180 de locuri ╚Öi este operat ├«n majoritate pe zboruri charter. ├Än iunie, un al doilea Airbus A320-211 (S5-AAT, ex CS-TNB) trebuia s─â fie ├«nchiriat timp de 18 luni, dar a fost stocat ├«n octombrie. Purta Adria culori retro din anii 1960. La data de 26 ianuarie 2012, S5-AAT a fost returnat locatorului GOAL, care a v├óndut aeronava.

├Än vara anului 2011, Adria a operat cu dou─â Airbus A320 (180/162 de locuri), dou─â Airbus A319 (135 de locuri), patru Bombardier CRJ900 (86 de locuri) ╚Öi 6 Bombardier CRJ200LR (50/48 locuri). Al trei-lea Airbus A320 (S5-AAA) era ├«nc─â de╚Ťinut de Adria, dar nu era opera╚Ťional ╚Öi era in inventar la aeroportul din Ljubljana .

O pierdere total─â de 63.073.630 de euro a fost f─âcut─â ├«n 2010. Majoritatea pierderilor sa datorat unei reevalu─âri a flotei, care a ├«nregistrat o sc─âdere de 45.443.441 euro, ├«n principal datorit─â valorii sc─âzute de pia╚Ť─â pentru Bombardier CRJ200 . Datorit─â reevalu─ârii ╚Öi a pierderilor acumulate, ├«n august a fost efectuat un plan de restructurare financiar─â. Aceasta a implicat Guvernul al Sloveniei ╚Öi al b─âncile din care Adria a luat ├«mprumuturi ├«n ultimii ani. Conform planului, Guvernul ar investi 50 de milioane de euro, iar b─âncile ar converti 25% -50% din ├«mprumuturi ├«n capitaluri proprii. ├Än data de 21 septembrie 2011, Adria a finalizat tranzac╚Ťia cu b─âncile ╚Öi Guvernul Sloveniei. ├Ämpreun─â Adria a ob╚Ťinut 69.720.983 ÔéČ - 50 de milioane de euro de la guvern, iar restul a fost convertit─â prin intermediul swap-ului la ├«mprumuturi.

├Äncep├ónd cu ora de iarn─â 2011/12, Adria a renun╚Ťat la zboruri c─âtre Banja Luka , Londra Luton , Paris , Toulon ╚Öi Var╚Öovia . Zborurile catre Viena si Frankfurt au fost si ele anulate.

Pentru sezonul de var─â 2012, Adria a revenit la trei destina╚Ťii sezoniere: Barcelona , Londra Luton ╚Öi Manchester .

În luna august, aeroportul din Ljubljana a raportat că a avut o nouă companie aeriană care să opereze pe un aeroportul Londra-Luton traseu și, prin urmare, Adria l-a eliminat din calendarul de iarnă și de vară 2013.

pe data de 24 septembrie 2012, a fost închiriat Bomabrdier CRJ200LR înregistrat ca S5-AAI pentru GECAS . Adria operează acum cinci avioane Bombardier CRJ200 și două Bombardier CRJ900 , două avioane Bombardier CRJ700 (next gen) și două titluri închiriate de Airbus A319 împreună cu un Airbus A320 mai mult închiriat pentru un total de 12 avioane.

Pentru sezonul de iarna 2012-13, compania a operat aproape acelea╚Öi frecven╚Ťe ca ╚Öi ├«n sezonul de iarn─â trecut ╚Öi a servit acelea╚Öi destina╚Ťii. Flota opera╚Ťional─â a fost de patru Bombardier CRJ900 ╚Öi patru Bombardier CRJ200LR . Flota Airbus a func╚Ťionat pe chartere ╚Öi ar fi ├«nchiriat─â, ├«n timp ce restul Bombardier CRJ200LR ar fi utilizat pe charte ad hoc (cluburi sportive, afaceri / corporative etc.) ╚Öi ca rezerv─â.

În primăvara anului 2014, Adria a început să opereze de la Frankfurt la Tirana , Albania.

În vara anului 2015, Adria a început să opereze de la Maribor spre Aeroportul din Londra Southend ,Anglia; totuși, zborurile au fost întrerupte până la sfârșitul sezonului.

2016:Privatizarea

├Än martie 2016, 4K Invest, printr-un fond de restructurare , a achizi╚Ťionat 96% din ac╚Ťiunile Adria Airways din statul sloven. Noul proprietar la desemnat pe Arno Schuster ca fiind CEO-ul Adriei.

La 1 iulie 2017, Adria ╚Öi-a suspendat baza ├«n ora╚Öul polonez ┼ü├│d┼║ , din care a organizat zboruri cu avionul s─âu sta╚Ťionat, avionul S5-AAZ, ├«nregistrat─â la bordul navei Bombardier CRJ700 , pentru ultimii trei ani. ├Än acest timp, Adria deschisese ╚Öi alte dou─â baze ├«n Polonia, unul ├«n Rzesz├│w ╚Öi unul ├«n Olsztyn ; totu╚Öi, am├óndou─â s-au terminat destul de repede. Adria este acum setat─â la s─â se concentreze mai mult pe centrul s─âu principal de pe Aeroportul din Ljubljana, care a v─âzut deja o cre╚Ötere a frecven╚Ťelor zborurilor c─âtre c├óteva destina╚Ťii deservite de Adria. Aceste destina╚Ťii includ Amsterdam , Podgorica , Pristina , Sarajevo ╚Öi Skopje.

La 20 iulie 2017, Adria a anun╚Ťat achizi╚Ťia de zboruri Darwin Airline, care opereaz─â zboruri ca Etihad Regional ╚Öi era de╚Ťinut─â de Etihad Airways. Compania aerian─â se va comercializa ca Adria Airways Elve╚Ťia, dar ├«╚Öi va continua opera╚Ťiunile ca ╚Öi certificatul operatorului aerian existent (AOC ). Adria va fi responsabil─â de marketing ╚Öi de anumite sarcini administrative ╚Öi opera╚Ťionale. Cu toate acestea, de acum, acest lucru nu va avea un impact direct asupra opera╚Ťiunilor companiei aeriene ├«n ansamblu, deoarece cele dou─â baze vor r─âm├óne ├«n Geneva ╚Öi Lugano.

În septembrie 2017, sa constatat că Adria a vândut brandul său pentru 8 milioane de euro unui cumpărător nedezvăluit în luna decembrie a anului precedent.

├Än noiembrie 2017, Adria a anun╚Ťat noi zboruri din ora╚Öul elve╚Ťian Bern din , care a venit ca urmare a SkyWork Airlines , anterior cel mai mare operator din Aeroportul Belp , pierz├ónd AOC. Zborurile c─âtre Berlin , Hamburg , Munich ╚Öi Vienna au fost programate s─â ├«nceap─â ├«n 6 noiembrie 2017 ╚Öi urmau s─â fie operate de filiala Adria Airways Elve╚Ťia , ├«ns─â aceste planuri au fost anulate doar zile dup─â anun╚Ť, deoarece SkyWork a reu╚Öit s─â-╚Öi rec├ó╚Ötige titlul AOC.

În ultimii ani, Adria sa axat pe zboruri ad hoc , care sunt operate în principal pentru companii mari de automobile, cum ar fi Ford , Chrysler și Ferrari.

La 12 decembrie 2017, a fost anun╚Ťat c─â filiala elve╚Ťian─â a Adria, Darwin Airline , care func╚Ťiona ca Adria Airways Elve╚Ťia , a fost declarat ├«n stare de faliment ╚Öi va fi dizolvat ├«n timp ce licen╚Ťa de operare a fost anulat─â. Nu vor fi operate alte zboruri de c─âtre acestea.

3. Bilet de avion pentru copii


Informatie esentiala
Înainte de plecare Children 1

To╚Ťi copiii, indiferent de v├órst─â, au nevoie de propriul document de identitate cu fotografie. Chiar ╚Öi bebelu╚Öii au nevoie de bilete proprii, de╚Öi bebelu╚Öii ╚Öi sugarii (copii sub 2 ani) nu au nevoie de un loc.

Pute╚Ťi lua scaunul pentru copii sau scaunul cu rotile pliabil p├ón─â la u╚Öa sau treptele de aeronav─â, ├«mpreun─â cu o cantitate adecvat─â (mic─â) de hran─â. L─âsa╚Ťi scaunul pentru ma╚Öin─â sau c─âruciorul de la u╚Öa sau treptele avionului ╚Öi ├«l colecta╚Ťi din acela╚Öi loc dup─â aterizare. Dac─â dori╚Ťi s─â ave╚Ťi scaunul pentru copii cu dumneavoastr─â ├«n cabin─â, va trebui s─â cump─âra╚Ťi un loc suplimentar.

Avantaje suplimentare c├ónd c─âl─âtori╚Ťi cu copii Children 2

Copiii cu v├órsta peste 2 ani au dreptul la reduceri de p├ón─â la 25% la pre╚Ťurile biletelor. La zborurile ├«n care se servesc alimente, oferim mese speciale pentru copii cu v├órsta cuprins─â ├«ntre 2 ╚Öi 12 ani. disponibil la comanda.


Copii ne├«nso╚Ťi╚Ťi
Serviciul de escort─â Adria Airways pentru copii

Uneori este inevitabil ca copilul t─âu s─â c─âl─âtoreasc─â singur. Nici o problema! Serviciul nostru de escorta va asigura un zbor confortabil si o aterizare in conditii de siguranta, fara a mai aminti o amintire de neuitat a unei aventuri printre nori.

Echipajul nostru de cabină va vorbi cu copilul dvs., va verifica documentele și va oferi cea mai bună îngrijire posibilă pe durata zborului. După aterizare, echipajul de cabină vă va trimite copilul în mâini sigure.

Asigura╚Ťi-v─â c─â documentele de c─âl─âtorie ale copilului dvs. sunt ├«n ordine ╚Öi verifica╚Ťi dac─â este necesar─â o viz─â.

Cum s─â organiza╚Ťi o escort─â pentru copilul dvs.

C├ónd efectua╚Ťi rezervarea, v─â vom solicita datele personale (numele complet, adresa, num─ârul de telefon) al persoanei de contact care va ├«nso╚Ťi copilul la aeroportul de plecare ╚Öi persoana care se va ├«nt├ólni cu copilul la sosire aeroport.

Serviciile pentru copiii ne├«nso╚Ťi╚Ťi se supune unei taxe de 40 euro pentru fiecare segment de zbor.

ÔÇŁ Pentru a organiza o escort─â pentru copilul dvs., trebuie s─â furniza╚Ťi numele persoanei de contact responsabile pentru copil ├«n momentul efectu─ârii rezerv─ârii.


Cum s─â v─â asigura╚Ťi un zbor f─âr─â griji
Alege╚Ťi o destina╚Ťie potrivit─â v├órstei copilului dvs. Children 6

Mul╚Ťi p─ârin╚Ťi se ├«ntreab─â acelea╚Öi ├«ntreb─âri ├«nainte de un zbor: va dormi copilul meu ├«n timpul zborului? Ce se ├«nt├ómpl─â dac─â el/ea pl├ónge? Cum ├«mi dau copilul s─â stea lini╚Ötit ├«n timpul zborului ╚Öi s─â nu deranjeze al╚Ťi pasageri?

Este mai dificil pentru copii s─â fac─â fa╚Ť─â aerului uscat, presiunii sc─âzute a aerului ╚Öi a spa╚Ťiului limitat dec├ót pentru adul╚Ťi, astfel c─â atunci c├ónd c─âl─âtori╚Ťi cu copii ╚Öi copii mici ├«ncerca╚Ťi s─â alege╚Ťi zboruri mai scurte cu c├ót mai pu╚Ťine zboruri de leg─âtur─â posibil.

Asigura╚Ťi-v─â c─â copilul a avut toate vaccin─ârile necesare ╚Öi a verificat bun─âstarea general─â a copilului ├«nainte de zbor.

Preg─âte╚Öte-╚Ťi copilul pentru zbor Children 6

Nu uita╚Ťi s─â aduce╚Ťi juc─âriile preferate ale copilului dvs., c─âr╚Ťi, c─âr╚Ťi de colorat, creioane de colorat ╚Öi gust─âri mici pe care le cunosc ╚Öi cum ar fi.

Personalul nostru v─â va ajuta s─â g─âsi╚Ťi scaunele, s─â v─â ocupa╚Ťi de c─ârucior ╚Öi s─â v─â asigura╚Ťi c─â centura de siguran╚Ť─â a copilului este fixat─â corect.

Dac─â un copil pl├ónge foarte mult ├«n timpul unui zbor, acest lucru se poate ├«nt├ómpla deoarece diferen╚Ťa de presiune a aerului ├«i doare urechile. De aceea, v─â recomand─âm s─â v─â da╚Ťi bebelu╚Öului mult timp ├«n timpul decol─ârii ╚Öi ateriz─ârii.


Sim╚Ťi╚Ťi-v─â confortabil la aeroport

Este o idee bun─â s─â ├«mbr─âca╚Ťi copilul ├«n straturi, deoarece pot exista diferen╚Ťe considerabile ├«ntre temperatura exterioar─â, temperatura din aeroport ╚Öi temperatura de la bordul aeronavei. Nu uita de ╚Öosete calde & ndash; copiii le pot purta ├«n timpul zborului ├«n loc de pantofi pentru un confort mai mare.

O sal─â de joac─â mare este disponibil─â la aeroportul Ljubljana Jo┼że Pu─Źnik pentru familii care a╚Öteapt─â zboruri: aici copiii pot arde surplusul de energie ├«nainte de decolare. Camerele de acest gen se g─âsesc acum la cele mai importante aeroporturi.

ÔÇŁPentru a trece timpul, de ce nu vizita╚Ťi terasa de vizionare ╚Öi bucura╚Ťi-v─â de o vedere excelent─â asupra decol─ârii sau ateriz─ârii aeronavelor.

4. Transportul animalelor la bordul aeronavelor Adria Airways


C─âl─âtoria cu animale

Dac─â pl─ânui╚Ťi s─â c─âl─âtori╚Ťi cu un animal, trebuie s─â ├«l informa╚Ťi ├«n prealabil, deoarece acceptarea este condi╚Ťionat─â de disponibilitate. Transportul unui animal este supus unei taxe ╚Öi nu face parte din aloca╚Ťia gratuit─â de bagaj.

Condi╚Ťii de transport pentru animale Animal

Putem asigura un transport sigur ╚Öi confortabil pentru animalele de companie, cu condi╚Ťia s─â fie ├«ndeplinite anumite condi╚Ťii ╚Öi s─â se respecte reglement─ârile de siguran╚Ť─â:

  • Animalul pe care dore╚Öti s─â ├«l iei cu tine trebuie s─â fie ├«ntr-o pung─â / recipient adecvat ╚Öi sigur.
  • Trebuie s─â de╚Ťine╚Ťi toate certificatele medicale ╚Öi ├«nregistr─ârile vaccin─ârilor, permiselor de intrare, permiselor de tranzit, permiselor de ie╚Öire ╚Öi altor documente necesare animalelor de c─âtre statele de intrare ╚Öi / sau de tranzit.

Puteti calatorii cu animalele numai dac─â accepta╚Ťi ├«ntreaga responsabilitate pentru ei.


Transportul în cabina pasagerilor

Pute╚Ťi s─â transporta╚Ťi un c├óine sau o pisic─â ├«n cabina pasagerilor, cu condi╚Ťia s─â c├ónt─âreasc─â cel mult 8 kg, inclusiv punga/recipientul pentru animale de companie. Dimensiunile maxime ale sacului/containerului pentru animale de companie depind de tipul de aeronav─â.

Punga / recipientul pentru animale de companie trebuie să fie etanșă și suficient de mare pentru ca animalul să se întoarcă și să se ridice.

Punga pentru animale de companie / containerul trebuie așezată sub scaun. Acesta nu poate fi transportat pe scaunul pasagerului.

Doar un sac / containere pentru animale de companie este permis pe pasager.

Animale de serviciu

Animalele de serviciu pot c─âl─âtori ├«n cabina pasagerilor. Acestea sunt acceptate gratuit, f─âr─â restric╚Ťii de greutate sau dimensiune. Trebuie s─â informa╚Ťi compania aerian─â ├«n prealabil c─â inten╚Ťiona╚Ťi s─â c─âl─âtori╚Ťi cu un animal de serviciu, deoarece acceptarea este condi╚Ťionat─â de disponibilitate.

Transportul în cusca

Orice animal mic, altul dec├ót c├óinele sau pisica (╚Öoareci, ╚Öobolani, hamsteri, cobai, iepuri, dihori, veveri╚Ťe, etc.) trebuie transportat ├«n cusca. C├óini sau pisici care c├ónt─âresc p├ón─â la 8 kg ╚Öi care se calific─â pentru a c─âl─âtori ├«n cabina de pasageri, pot fi transportate ├«n cusca la cererea proprietarului. Orice animal c├ónt─ârind mai mult de 8 kg (inclusiv con╚Ťinutul) trebuie transportat ├«n cusca.

Numărul de animale pe container: un animal trebuie transportat într-un container și trebuie să poată sta, să se mute și să se miște.

ÔÇŁ

Verifica╚Ťi dac─â zborurile dvs. includ ╚Öi al╚Ťi transportatori ╚Öi asigura╚Ťi-v─â c─â ├«ndeplini╚Ťi toate condi╚Ťiile prestabilite.

5. Informatii Check-in

1. Cum cump─âr un bilet pe pagina dvs. web

Selecta╚Ťi data ╚Öi destina╚Ťia c─âl─âtoriei. Afi╚Öajul nostru arat─â fiecare zbor separat. Condi╚Ťiile tarifare sunt afi╚Öate ├«n partea de sus a fiec─ârei coloane de tarif. Zborul de zbor ╚Öi tariful sunt selectate mai ├«nt├ói ╚Öi numai atunci se poate selecta zborul ╚Öi biletul de intrare. Selec╚Ťia dvs. este afi╚Öat─â ├«n partea dreapt─â a ecranului. Continua╚Ťi apoi la pagina de date ╚Öi de plat─â a pasagerilor.

1.1.Cât de mult în avans pot să-mi rezerv biletul? 1 an.

1.2. Pot s─â fac rezerv─âri prin telefon? Da. Suna╚Ťi-ne la +386 1 369 10 10

1.3. Pot s─â fac o rezervare f─âr─â plat─â? Nu. Dac─â v─â rezerva╚Ťi pe pagina noastr─â web, plata trebuie efectuat─â ├«n acela╚Öi timp.

1.4. Unde pot vizualiza rezervarea mea? Face╚Ťi clic pe Manage My Booking .

1.5. Pot s─â ├«mi aleg scaunul ├«n avion? Da. Acest serviciu este gratuit. Pute╚Ťi s─â v─â alege╚Ťi loca╚Ťia fie atunci c├ónd efectua╚Ťi rezervarea, fie verifica╚Ťi-v─â.

2.Cum pot pl─âti pe pagina dvs. web?

Furnizorul ofer─â urm─âtoarele modalit─â╚Ťi de plat─â:

  • Prin card de debit sau de credit (Eurocard / Mastercard, Visa, Visa Electron, Aktiva, Maestro din Grupul Aktiva ╚Öi alte b─ânci emitente dac─â permit utilizarea pe internet, cardul Diners Club Erste) pentru achizi╚Ťionarea online
  • prin intermediul b─âncii online Abanet
  • prin iDeal, Bancontact / Mr Cash, Giropay, Sofort ├ťberweisung.

Furnizorul emite biletul considerat facturator cump─âr─âtorului pe un suport durabil, inclusiv analiza costurilor ╚Öi instruc╚Ťiunile de retragere de la cump─ârarea ╚Öi returnarea produselor, dac─â este necesar ╚Öi posibil.

Formularul electronic al contractului de cumpărare - rezervarea (biletului) este stocat pe serverul furnizorului; cumpărătorul poate accesa contractul în baza de date de zbor (Checkmytrip) în orice moment până la încheierea călătoriei prin introducerea codului de rezervare și a numelui pasagerului, ceea ce îi oferă o perspectivă asupra rezervării sau în sistemul de rezervare central al furnizorului .

3. Cum ╚Ötiu c─â achizi╚Ťia mea a avut succes?

Trebuie primite dou─â e-mailuri de confirmare. Primul este confirmarea rezerv─ârii. Al doilea este Recep╚Ťia electronic─â a biletului (ITR). Dac─â al doilea e-mail nu este primit, v─â rug─âm s─â ne contacta╚Ťi la +386 1 3691010.

4. Cum pot să știu dacă biletul meu include bagajul gratuit?

Biletul pentru bagaje gratuite (1PC) este marcat clar pe factura electronică. Cuvântul "NU" înseamnă că nu este inclus nici un bagaj gratuit.

5. Cum cump─âr bagajele biletelor (primul bagaje sau FBAG)?

Un bilet electronic trebuie achizi╚Ťionat ├«nainte de cump─ârarea FBAG.

6. Cum mă înregistrez pe pagina dvs. web?

Face╚Ťi clic pe Check-In - alege╚Ťi Originea ora╚Öului / aeroportului ╚Öi urma╚Ťi instruc╚Ťiunile. Dac─â aeroportul de plecare nu este listat, aceasta ├«nseamn─â c─â check-in-ul web nu este disponibil. Pentru aceste Check-in se face la aeroport, gratuit.

V─â rug─âm s─â re╚Ťine╚Ťi c─â un bilet electronic nu este acela╚Öi cu un bilet de ├«mbarcare. Cartea de ├«mbarcare, care serve╚Öte ca trecere la bordul avionului, este oferit─â la check-in. Check-in-ul web este disponibil ├«ntre orele 24 ╚Öi 60 de minute ├«nainte de plecare.

cartea de bord trebuie imprimat─â sau trimis─â pe telefonul dvs. inteligent.

7. Pot schimba data de c─âl─âtorie?

Aceasta depinde de condi╚Ťiile de tarifare pentru biletul achizi╚Ťionat. Dac─â este permis─â o rambursare, acest lucru poate fi aranjat contact├ónd agentul dvs. de achizi╚Ťie.

8. Numele biletului poate fi modificat / corectat

Da, dar numai pentru zborurile Adria Airways. Pentru acest serviciu se percepe o tax─â. Suna╚Ťi la +386 1 3691010.

9. Pot s─â primesc o rambursare pentru biletul meu?

Aceasta depinde de condi╚Ťiile de tarifare pentru biletul achizi╚Ťionat. Dac─â este permis─â o rambursare, acest lucru poate fi aranjat contact├ónd agentul dvs. de achizi╚Ťie.

10. Cât de mult bagaj de mână pot lua la bord?

Consulta╚Ťi baggage allowances and fees

11. Călătoresc cu un copil. Ce pot lua la bord pentru bebeluși

Alimente pentru copii pentru consum la bord, scutece etc. Un cărucior / cărucior pentru copii este considerat bagaj de mână dar trebuie păstrat în locaș. Acesta este colectat de la dvs. la intrarea în aeronavă și trebuie colectat imediat după debarcare.

12. Bagajele mele au fost întârziate / deteriorate. Ce ar trebui să fac?

Orice bagaj ├«nt├órziat / deteriorat trebuie raportat la Oficiul Lost & Found imediat dup─â sosirea la aeroportul de destina╚Ťie. Dac─â a╚Ťi raportat bagajul ├«nt├órziat / deteriorat c─âtre Adria Airways, pute╚Ťi solicita o compensa╚Ťie monetar─â prin formularul online .

13. Am un apel general. Cum îl pot trimite companiei Adria Airways?

Pute╚Ťi s─â o trimite╚Ťi prin formularul online.

14. Cum pot solicita mile pentru un zbor trecut?

Contacta╚Ťi-v─â direct programul de fluturare direct pentru a solicita mile pentru un zbor trecut.

7. Politici de bagaje

Bagaj verificat

Pre╚Ťurile sunt per zbor cu o singur─â destina╚Ťie operate de Adria Airways (JP).

Dimensiunea maxim─â pe bagaje, indiferent de clas─â, este de 158 cm (l─â╚Ťime + ├«n─âl╚Ťime + lungime).

Basic

Classic

Flexible

Business

Prima piesa de bagaj
max 23 kg pana la 158 cm Gratuit Gratuit Gratuit Nu este aplicabil
158 cm si mai mult 100 ÔéČ 100 ÔéČ 100 ÔéČ Gratuit
max 32 kg la 158 cm 50 ÔéČ 50 ÔéČ 50 ÔéČ Gratuit ÔéČ
158 cm pana la 185cm 150 ÔéČ 150 ÔéČ 150 ÔéČ 100 ÔéČ
A doua piese de bagaj
max 23 kg 158 cm 75 ÔéČ 75 ÔéČ 75 ÔéČ Nu este aplicabil
158 cm si mai mult 175 ÔéČ 175 ÔéČ 175 ÔéČ 175 ÔéČ
max 32 kg 158 cm 125 ÔéČ 125 ÔéČ 125 ÔéČ Gratuit
158 cm si mai mult 225 ÔéČ 225 ÔéČ 225 ÔéČ 225 ÔéČ
A treia si a patra piesa de bagaj
max 23kg 158 cm 75 ÔéČ 75 ÔéČ 75 ÔéČ 75 ÔéČ
max 32 kg 158 cm 125 ÔéČ 125 ÔéČ 125 ÔéČ 125 ÔéČ
A cincea piesa de bagaj
max 23kg 158 cm 175 ÔéČ 175 ÔéČ 175 ÔéČ 175 ÔéČ
max 32 kg 158 cm 225 ÔéČ 225 ÔéČ 225 ÔéČ 225 ÔéČ

Pentru actualiz─âri sau mai multe informa╚Ťii, v─â rug─âm s─â contacta╚Ťi Serviciul Clien╚Ťi: +386 (0) 1 369 1010.
Scutirea de TVA în temeiul articolului 49 alineatul (2) (ZDDV-1).
Bagajul pentru al╚Ťi transportatori este taxat ├«n func╚Ťie de tariful ├«n vigoare la transportatorul individual la data pl─â╚Ťii.

Creșterea bagajului pentru zborurile frecvente

Basic

Classic

Flexible

Business

Bagaj verificat
Calator Frecvent Se aplic─â aloca╚Ťia de bagaj standard
Vezi mai sus
+1 piesa max 23kg +1 piesa max 23kg Se aplic─â aloca╚Ťia de bagaj standard
Vezi mai sus
Cercul HON SSe aplic─â aloca╚Ťia de bagaj standard
Vezi mai sus
+1 piesa max 23kg
+ golf equipment
+1 piesa max 23kg
+ golf equipment
+1 piesa max 32kg
+ golf equipment
Senator Se aplic─â aloca╚Ťia de bagaj standard
Vezi mai sus
+1 piesa max 23kg
+ golf equipment
+1 piesa max 23kg
+ golf equipment
+1 piesa max 32g
+ golf equipment
Star Gold Card Se aplic─â aloca╚Ťia de bagaj standard
Vezi mai sus
+1 piesa max 23kg
+ golf equipment
+1 piesa max 23kg
+ golf equipment
+1 piesa max 32kg
+ golf equipment

Membrii Cercului HON, senatorii, c─âl─âtorii frecven╚Ťi ╚Öi membrii Star Alliance Gold care c─âl─âtoresc la tariful de baz─â nu primesc niciun bagaj gratuit sau echipament de golf.

Bagaj de mana

To╚Ťi pasagerii, cu excep╚Ťia afacerilor, au la dispozi╚Ťie o singur─â bucat─â de bagaj de m├ón─â (maxim 8 kg, iar suma celor trei dimensiuni nu trebuie s─â dep─â╚Öeasc─â 115 cm). C─âl─âtorii de afaceri sunt permise dou─â piese.

Obiectele personale permise ├«n plus fa╚Ť─â de bagajele de m├ón─â sunt: o geant─â de m├ón─â, o pung─â de camer─â, o serviet─â, o hain─â, o ├«nvelitoare sau o p─âtur─â, o umbrel─â sau un baston, o cantitate rezonabil─â de material de lectur─â sau ceva similar.

Trebuie verificate piese de bagaje care dep─â╚Öesc aceste limite. V─â recomand─âm s─â transporta╚Ťi obiecte ╚Öi documente valoroase ca bagaje de m├ón─â.

Basic

Classic

Flexible

Business

Bagaj de mana
1 x 8 kg 1 x 8 kg 1 x 8 kg 2 x 8 kg

8. Destinatii Adria Airways

Tara Oras Aeroport Note
Albania Tirana Tirana International Airport N├źn├ź Tereza Hub Secundar
Austria Vienna Vienna International Airport
Belgia Brussels Brussels Airport
Bulgaria Sofia Sofia Airport
Bosnia si Herzegovina Sarajevo Sarajevo International Airport
Cehia Praga Václav Havel Airport Prague
Denemarca Copenhaga Copenhaga Airport
Egipt Hurghada Hurghada International Airport Charter Sezonier
Egit Sharm El Sheikh Sharm El Sheikh International Airport Charter Sezonier
Elvetia Z├╝rich Z├╝rich Airport
Franta Paris Charles de Gaulle Airport
Germania Frankfurt Frankfurt Airport
Germania Munchen Munich Airport
Grecia Heraklion Heraklion International Airport Charter Sezonier
Grecia Karpathos Karpathos Island National Airport Charter Sezonier
Grecia Kefalonia Kephalonia International Airport Charter Sezonier
Grecia Kos Kos International Airport Charter Sezonier
Grecia Lesbos Mytilene International Airport Charter Sezonier
Grecia Preveza Aktion National Airport Charter Sezonier
Grecia Rhodos Rhodes International Airport Charter Sezonier
Grecia Samos Samos International Airport Charter Sezonier
Grecia Santorini Santorini International Airport Charter Sezonier
Grecia Skiathos Skiathos International Airport Charter Sezonier
Grecia Zakynthos Zakynthos International Airport Charter Sezonier
Italia Lamezia Terme Lamezia Terme International Airport Charter Sezonier
Kosovo Pristina Pristina International Airport Hub Secundar
Kuwait Kuwait City Kuwait International Airport Charter Sezonier
Macedonia Skopje Skopje "Alexander the Great" Airport
Muntenegru Podgorica Podgorica Airport
Olanda Amsterdam Amsterdam Airport Schiphol
Polonia Varsovia Warsaw Chopin Airport
Russia Moscova Sheremetyevo International Airport
Slovacia Poprad Poprad-Tatry Airport Charter Sezonier
Slovenia Ljubljana Ljubljana Jo┼że Pu─Źnik Airport Hub
Spania Girona Girona-Costa Brava Airport Charter Sezonier
Spania Palma de Mallorca Palma de Mallorca Airport Charter Sezonier
Spania Tenerife Tenerife South Airport Charter Sezonier
Turcia Antalya Antalya Airport Charter Sezonier
Ucraina Kiev Boryspil International Airport

9. Flota Adria Airways

Începând cu luna august 2017, flota Adria Airways cuprinde următoarele aeronave (fără a include filialele):

Flota Adria Airways
Aeronava Numar Ordine Pasageri Note
Airbus A319-100 3 ÔÇö 142 ÔÇö
144
Bombardier CRJ700ER 3 ÔÇö 70 Unul este inchiriat la Luxair
72
Bombardier CRJ900LR 9 ÔÇö 86 Unul pictat ├«n culorile Star Alliance
Doua imprumutate la Austrian Airlines
90
Total 15 ÔÇö